bolletje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Smikkie als het voor jou goed aanvoelt is dat belangrijk. En inderdaad je zet niemand op straat. Ik heb heerlijk tv. gekeken. Dingen opgenomen over U.F.O.'s enz. Dus een beetje het niet allerdaagse. Vind dat heerlijk om naar te kijken. Dadelijk H.v. Ned. nog kijken en dan lekker m'n bed in. Voor iedereen, weltrusten, en een paar fijne dagen bij je ouders Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Dank je Bol Jij ook goede dagen toe gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Geloof jij in UFO's Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ook ik weer terug. Heb cabaret zitten bekijken met manlief. Vroeger gingen we vaak naar voorstellingen, maar vanwege zijn slechthorendheid gaat dat niet meer. Op de t.v. is er ondertiteling. Ik was er niet zo weg van, Mike en Thomas, maar het is goed om op de hoogte te blijven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Waar geloof jij in Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Tsja, nergens in denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 slaapwel aan de ingelogden: huttula, Jen, Lytse, marjo en Bolletje en Trui ik geloof in UFO achtige dingen in die zin: hoe kan het zijn dat alleen wij hier in dit reuze universum zijn, dat kan toch onmogelijk waar zijn maar het hoeven nu wel niet persé vliegende schoteltjes zijn, hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Er is ook niets Alleen dat wat er is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hi Lavendel, Ik zit in jouw hoek wat "geloven" betreft. John Doe heeft zich gemeld bij "wie is wie" en Gobblekaatje staat op Maatjes gevraagd bij Rapilos. Allemaal welterusten. Ik vind het weer genoeg voor vandaag. Slaap lekker en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 heb het gezien Lytse, slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Trusten voor de mensen die gaan slapen Kan mij niet voorstellen dat wij de enigste leven zijn op al die planeten We kunnen al heel ver weg kijken maar hebben het einde nog niet ontdekt dus er is nog hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Op zich maakt het mij weinig uit of er nog leven is in het heelal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Kan er wel om slapen dat scheelt alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Als je alles lachwekkend vindt, dan slaap je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goedenavond nachtbrakers.... alweer even geleden dat ik hier gepost heb maar denk dat ik het maar weer eens op moet pakken helaas... Jen, jou herinner ik me nog wel, je slaapt nooit he haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Dag Rickert. Het gaat je niet goed als ik je juist begrijp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Mwa, niet zo slecht als de eerste keer dat ik me aanmeldde hoor. Wil alleen niet weer 'rock-bottom' halen. Zat van de week wel op het randje van weer een keer keihard de ontwenning in na te lang teveel drinken en slecht eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 En had je daar enige aanleiding toe, of is het er ingeslopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Denk allebei... Ik werd alweer veel te los met de regels om alleen in het weekend/gelegenheden te drinken en dan een tegenvaller eroverheen en daar ging ik weer... Dus ook op maandag... veel te veel, dinsdag een onwijze kater en nog wat bier in huis en ja... om 11 uur plop, de eerste en dan ga ik... 'Gelukkig' leer(?) ik snel en duren deze tijden kort maar hoe idioot is het als je een paar dagen hebt dat alles weer volledig om de drank gaat. Maar het sluipt er soms dus ook naartoe hoor... van 2 dagen wel drinken naar 3,4,5... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Als je een alcohol probleem hebt ,,lijkt het me super moeilijk om een sociaal drinker te worden Nu is het bij mij nee...meer is niet mogelijk en helemaal geen discussie met mezelf aangaan Sociaal drinken ...ja gezellig ..nog eentje dan drink ik de volgende keer niet Zal ik vanavond wel of niet Ik zou eigenlijk niet drinken maar...... En terug naar af..lijkt me zo verschrikkelijk..moet er niet aan denken om het nog een keer allemaal over te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Met dit weer in bed liggen is ook niet erg...@smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 nope... no job en dat maakt het inderdaad lastiger! Stoppen kan wel maar dat is maar een week leuk.. Dan dooft de euforie van het niet drinken en sluipt t er weer in. Ach.. Heb al zoveel boeken gelezen en video's gekeken maar het blijft lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Een goed invulling van de dag zou wel fijn zijn Ik zie mezelf ook niet nuchter dag in dag uit op de bank zitten niks doen Denk ook wel dat ik dan snel geneigd ben om terug te vallen Is er helemaal geen werk te vinden? En erin sluipen daar ben jezelf bij dat laat je gebeuren En wat is er nu eigenlijk leuk aan drank...dag in dag uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Weet dat de meesten liggen te maffen hoor;-) Drinken helpt overigens niets hoor, zeker niet bij het vinden van een baan.. en nee iedere dag drinken is niet leuk maar gewoon drama, en ja erin sluipen dat sta ik zelf toe... Nu alleen nog ff doen;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden