AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ja jehova`s zeggen het geloof ik ieder jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 drank zat trouwens in het kerstpakket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 DAGPACT Krekel Truitje Albert Lytse Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Wij krijgen geen kerstpakket maar een bon kun je zelf op internet iets uitzoeken ik heb een cd van Caro Emerald besteld heerlijke en goeie muziek bleek gisteravond toen ik die opzette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hey Mark is back in town Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goeie morgen allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Caro Emerald is ook gewoon goed, en een beetje 60er, 70er jaren muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ha die Bol ook een goedemorgen for you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Huttula van harte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ja Caro is goed cd wel 3 keer achter elkaar gedraaid, heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Morninkjes Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Bol, ben eerlijk gezegd niet bijgelezen maar dacht toch ergens iets te lezen dat je grieperig bent? al wat beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 goedemorgen iedereen vandaag dag 1 van een week en half vrij stap 1 voor mij is : plannetjes maken want doelloosheid is gevaarlijk voor mij is kijken wat ik allemaal graag wil doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Jups ben er weer Maar heb het wel zwaar in mijn koppie. Kan mijn ei nergens kwijt, wil te snel enzo. Moet wel eerlijk zeggen dat mijn ex momenteel ook haar best doet en misschien is dat ook wel iets wat me blokkeerd. Ach ga er even een paar leuke dagen van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Lavendel, als je dat inderdaad van je zelf weet is het goed om plannen te gaan maken maar wel lekker dat je even vrij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goeie morgen opnieuw, wat een gezellig "koffiepact" heft zich opeens zich hier gevormd ja ja Lavandel plannetjes LOL Haai Mark, maar is dit niet beter dan zoals ze eind Nov. was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ja hoor Sha. ik ben weer beter. Och een paar daagjes een maag die wat overstuur was enz. Geen koorts dus het viel allemaal nog al mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Mark, inderdaad er even een paar leuke dagen van maken misschien ziet je ex ook wel in dat dit (zeker) voor de kinderen wel fijn is als jullie op 'goede voet' deze dagen doorkomen. Verder kalm aan Mark alles op z'n tijd tè snel is niet goed hè geniet eerst even zoveel mogelijk van deze dagen met je kinderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goed te horen dat het beter gaat Bol straks een misselijke Bol in de arreslee lijkt me voor de andere niet zo fijn zeker niet voor degene die voor je zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Goeiemorgen mensen! Mark fijn dat je er weer bent, en te snel willen, een hele bekende hier:D maar ja, een nieuwe sterke basis kan beter even goed uitharden he; het wordt je nieuwe fundament en dat eerste is ook in jaren tijds onderuitgehaald. Nu met een wankele basis genoegen nemen zou jezelf tekort doen, zijn. En als ook je ex zo haar best doet, dan is het dubbel de moeite waard. Je gaat gewoon goed dus, nu beetje tevreden worden nog:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Sha op welke baan bevind die slee hier zich dan en met welke snelheid ?? Maar fijn idd Boll, zou toch jammer zijn om met kerst ziek te zijn, ok al zou je nix met die dagen hebben, ach beroerd zijn nooit leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik weet het niet Diesel... We praten wel beter das een feit, zit geloof ik even in een cultuurshock haha kom vanuit een veilige rustige omgeving ineens weer in het volle leven en heb wel even moeite me daar weer op aan te passen... Idd Sha, ik wil te snel buth that's me.. Heb in de kliniek geleerd mezelf te uiten, maar wil dat nu te snel en te veel doen haha zal ff tot 100 moeten tellen soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Fijne dag mensen hier maar eens aankleden en straks op de fiets even ons gezicht tonen op het politiebureau nee niet voor een kerstborrel ik durf bijna te wedden dat hier op AdB geen agent zit volgens mij allemaal van die brave borsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Originally posted by: DieselSha op welke baan bevind die slee hier zich dan en met welke snelheid ?? quote> de achtbaan en met 340 km per uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Drakie Zo ik ga nog eens even flink wat boodschappen doen voor de kerstdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden