Spring naar bijdragen

Zondag 23 december

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag heb ik lekker gewerkt en weer naar de sportschool geweest. Heerlijk om weer helemaal mijn ritme van vroeger weer erin te hebben. 4x krachttraining en 2x hardlopen per week. Vandaag benen krachttraining. Squat en deadlift vooral voor wie dat wat zegt. Nog lang niet zoveel kilo als vroeger maar wel dusdanig zwaar getraind dat benen als pudding voelen nu en ik morgen blij ben dat mijn flat een lift heeft. Heerlijk om me helemaal doodop te trainen, dan voel ik weer dat ik echt leef. Kan altijd veel energie, frustratie kwijt en voldoening opdoen aan het simpele tillen van wat ijzer.

Quote Henri Rollins:

"The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds." quote>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Twinny,

Niks heel mis gegaan hoor.

Van af en toe een wijntje drinken, er toch achter komen, dat het erg lastig is om dan maat te houden.

Gewoon geprobeerd.

En, 1 januari een heilige datum?

Ik heb nu eenmaal een soort streefdatum, een soort houvast nodig.

Het is niet alleen het teveel drinken, maar dus ook het te veel en verkeerd eten.

Zal heus wel tussen mijn oren zitten.

Wat dat betreft, ben ik misschien een beetje verknipt, maar werkt wel voor mij.

En, ga heus niet compleet los hoor, weet nog net op tijd op de rem te trappen.

Weet, dat vele mijn manier van doen veroordelen (althans, dat gevoel heb ik)

Dus ja, zo iets van; nu kan het nog.

Zit overgens nu aan mijn derde glas water.

Moet morgen werken, dus echt niet gek hoor:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Johan W
En Smikkie: je hebt helemaal niks en niemand nodig. Geen man, geen vrouw, geen han of mar, geen moeder, geen vader, geen erkenning, geen drank, geen schuld, geen god, geen schaamte. En deze mantra zing ik voornamelijk voor mijzelf. Jij en ik prenten ons dingen in die niet waar zijn. Verzinsels. En het is bijna kerst natuurlijk. Ook alweer zo'n massahysterie. Bare with us Smikkie! :heart:quote>

Het klopt dat je dit alles niet nodig hebt maar stel je eens voor dat je wel gemis voelt wel de behoefte aan erkenning voelt of schaamte.....dan kan jij wel zeggen dat het niet waar is maar wat is niet waar en verzinsels als je het wel voelt? En hoe voelt het als je mantra's blijft repeteren dat wat je voelt niet waar is.....Ik probeer het ook wel eens dat herhalen dat gemis niet waar is en dan kan ik het bijna laten verdwijnen, bijna kan ik mezelf dit wijsmaken. Maar dat bijna is niet voldoende. Ik weet niet of dit werkt voor Smikkie. Ik hoop dat het wel werkt maar anders is juist wel accepteren van die punten een optie. Erkennen dat je het voelt en dat het pijn doet. En vanuit daar verder gaan met verwerken. Een coping strategie die voor Smikkie werkt, ik hoop dat hij het vind en gewoon blijft.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...