bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Heb een prutje van kip taugé en champignons gemaakt Rapi. en wat rijst. En nu zit ik aan de chocolade ijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Lust ik ook graag bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ijs Trui? HĂ© hoe is het vandaag met jou gegaan? Ben je een beetje redelijk de dag doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 ik ben ook niet vies van een bolletje ijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Met mij gaat het wel goed alleen ben ik abnormaal vreterig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ok Igor een lekker bolletje ijs met een toeter slagroom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ja Igie dan heb je pech meis, de winkels zijn niet meer open, alleen de snackbars nog en daar verkopen ze niet dat ijs dat ik net heb gegeten. Had het maar wat eerder gezegd. Trui die vreetbuien kennen velen van ons hier. Ik heb er altijd maar aan toe gegeven want dacht zolang ik niet drink vind ik alles van mezelf goed. Dat denk ik nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 O Truitje heb je geen zin om mee te doen aan het arresleepact? Leuk hoor. Toe kom er bij joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Bolletje ik wil wel maar durf niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 hahaaaa en weet je wat er in mijn diepvriesje zit............. vienetta aardbei en vienetta chocolalalalalalalalallalallallalalade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Woon je in het noorden Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 O das het betere werk Igie. mmmmm Ik heb vanmiddag ook nog ijs gehad van het bezoek. Zo'n taart maar als ik kan, laat ik die staan voor de kerstdagen. Maja ik ken mezelf een beetje. Dat haalt die taart echnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik zie tegen de feestdagen op, het zal voor het eerst zijn in20/30 jaar dat ik niet drink!! Kan ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Lieve mensen, ik val er ff tussen maar zojuist heeft Evita zich aangemeld bij de wie is wie. Ze heeft heftige ontwenningsverschijnselen en ik kan haar niet zo goed adviseren denk ik, omdat ik niet weet hoe dat is. Ik dronk en drink nog wel eens te veel maar hier heb ik geen ervaring in. Ze zoekt hulp dus ik geef het maar even door. Ook al heb ik al gezegd dat ze hier ook een gil kan geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: bolletjeJa Igie dan heb je pech meis, de winkels zijn niet meer open, alleen de snackbars nog en daar verkopen ze niet dat ijs dat ik net heb gegeten.Had het maar wat eerder gezegd.Trui die vreetbuien kennen velen van ons hier. Ik heb er altijd maar aan toe gegeven want dacht zolang ik niet drink vind ik alles van mezelf goed.Dat denk ik nog steeds.Daarom heet je nu ook Bolletje zeker? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik vind het ook heel eng als mensen melden te shaken enzo. Straks volgt er een delirium - en dat vind ik al helemaal niet te doen - want dan heeft ze zeker acute medische hulp nodig denk ik. Nou ja, ik ben er gewoon onzeker in. That's me too! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ik heb haar geadviseerd om een dienstdoende arts te bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ja natuurlijk kan je dat Trui, waarom zou je het niet kunnen. Ik en velen met mij kunnen het toch ook? Je moet alleen de keuze maken, en de eerste niet nemen. en veel op het forum komen zodat je niet het gevoel hebt er alleen voor te staan. Kom op meid, zet je naam eronder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Borrie:present: Bol, Dat klinkt heerlijk allemaal (dat eten dan he) En vreetbuien... Man, praat me er niet van!! Maar 1 januari.. Jawel, dan gaan we ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 och bollie je mag alvast wel een hapje van die ijstaart joh, morgen is het kerstavond je moet toch proberen of tie goed genoeg is als feestmaal. truitje jij wilt zeker langskomen voor een stukje? ik heb ook een volle bus slagroom staan. en een blik vruchtjes erbij jammmmmmmmmmmmmmIiiiiiiiiiiiiiiiieee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: igorik ben ook niet vies van een bolletje ijs quote> Moet dat niet zijn "ik ben ook niet vies van ijs bolletje?":D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goeienavond allemaal Waar is t nou zo mis gegaan met je Twinny dat 1 januari zo een heilige datum is geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: truitjeTatum mag ik een zus voor je zijn?Liefs truitjequote> Misschien ben ik een beetje emo maar ik wordt altijd helemaal blij van zulke lieve berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Truitje dat kun je, niet drinken, sluit je aan bij het arresleepact. Ik heb dat ook gedaan het eerste jaar, is me heel goed bevallen. Dit jaar heb ik me daarom maar weer aangemeld. De afgelopen 2 jaar was ik nogal kont tegen de kribbe We helpen je er door Trui, help jezelf door je aan te melden en kijk es hoe ver we komen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Tatum, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag:musicnote: Je ziet het, er is ijs met slagroom, als dat geen feest is:D Truitje, heb mezelf ook op de arreslee gewrongen maar er is nog plek hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden