Mai Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Moggûh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedemorgen, Alles goed hier. Ik ga zo naar de AA. En ik wens iedereen een heel goede 4e Advent!!! DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Trouwens er is koffie voor de liefhebbers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Nou Hannah dat valt wel mee. Maar voor mij is het anderhalf tot twee uur reizen. Ik moet om een uur of half acht de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Dank voor de koffie Marjo. Ik schenk er nog eentje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Wat bedoel je Smikkie? Mee naar de AA! Misschien kunnen ze nog wat doen. Maar nee, zo werkt het niet. Ik moet het uiteindelijk zelf doen en willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ja, hier tikt ie ook gezellig tegen het raam Geen hond meer gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 He Smikkie, misschien was het wel beter als je zulke lieverds niet had? Zo van: ruim je eigen puinhoop maar op of: zie zelf maar in je bed te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Nou ja.. Tust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Lieve Smikkie, Ik heb ervaren dat echte vrienden mij hielpen door me los te laten. Pamperen helpt niet. Ik weet een beangstigende gedachte. Denk er nu maar even niet aan maar misschien als je weer nuchter bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 goede morgen frummels. waar is de koffie??? en de croissantjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Tatum maak d'r een mooie dag van met heeeeeel veeeeel kadootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedemorgen allemaal, Hanneke, regenpak aan, de regen klettert hier ook tegen de ramen. Nu eerst maar koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 euh kameleon moet je geloof ik eerst zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 hannah de croissantjes zitten in de oven nu en de koffie pruttelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Dat gaat niet Igor, mijn Senseo heeft net het loodje gelegd:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 och kameo en dat voor de feestdagen.. nou zet je kopje maar naast de pc, ik schenk wel even in. maar het is wel echte koffie hoor niet zo'n inlegkruisjegeval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Thanks Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedemorgen luitjes. wat een regen.... nou ja, alles beter dan dat het ijzelt toch? Eerst maar even een lekker bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Heb Tussendoor even een stukje gisteren teruggelezen. Ik hoop dat Smik zich niet al te beroerd voelt als hij straks wakker wordt. En datzelfde geld geloof ik voor Wijffie? Jammer. Ik heb even verse koffie bijgezet luitjes, staat in de warmhoudkan. En er staat ook een pot thee te trekken. Ik ga aan de slag, tis mij net effe TE stil hier... Mensen maak er een mooie dag van. Ongelooflijk trouwens hoeveel water er maar blijft vallen. En het is ook nog steeds pikkedonker, pfff, tijd voor het voorjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Ohohoh, zou ik zomaar de verjaardag van Tatum vergeten: Tatum, van harte en ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 goede morgen yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 aakie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Mogge allen, weer geveld door de griep hier. Dacht dat ik er van af was maar het komt dubbel zo hard terug. Nu maar even het huis opo orde brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 of onder de wol marcel en uitzieken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden