Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Marjo, leuk om te lezen van je wandeling. Was het daar wel redelijk weer dan? Hier was het weer regen bijna de hele dag. Jane, mooie herinneringen dus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Yep Travel beetje nostalgie rond deze dagen he wel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja, Travel Dat was het juist Uren gewandeld Machtig weer Eenmaal daar Donker en regen... How's Travel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik ga mn bed opzoeken slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Met mij gaat het goed hoor. Veel stress gehad de laatste tijd met vorige week een climax (lees flinke bijna niet te stoppen huilbui). En nu ben ik lekker vrij en blij. Had bijna in Budapest gezeten deze week maar zag het toch niet zo zitten om te gaan. Dus lekker thuis. En hopen dat het morgen hier ook een beetje droger is, kan ik mezelf ook even uitlaten misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ok Travel Best goed Alles is niets En niets is alles Jane, ik weet niet of het is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Slaap ze iedereen, bootje los, ik ga even plat Ja Lytse, min of meer, later meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Yes Sir! Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Mooi om jullie vandaag terug te lezen. Een positieve dag voor de meesten hier. Zelf ook een fijne dag gehad met mijn dochter. Bol en Zonnetje, Alsnog van harte gefeliciteerd!!! Jullie zijn me een stel Toppers! Nu mijn mandje opzoeken. Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 He, droogstoppels, rustig hier, goed denk ik. Hier in huis ook alle rust, meissie, visite en son nr.2 met aanhang naar bed, son nr.1 in de bus naar een of ander knalfeest, zien we morgen weer. Ik hang nog wat na, morgen de nacht in. Slaap morgen 'n gat in de dag. En ga daarna heerlijk koken, hondje lopen en aan het flauwe werk. Wees niet te streng voor jezelf, maar kijk ook goed naar jezelf, gewaardeerde strijders. Overal zit paardehaar. De moeilijkenietrokertofdemakkelijkerokert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden