igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ik val om. dus ik ga naast het bed staan trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 We kruiste elkaar Igor... Nou tis niet echt ok, Heb mega trek in alles wat dan ook maar enigsinds verdovend werkt. Dus dacht ik: kom ff langs adb voor t naar bed gaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 hoe later op de avond:D net voor sluitingstijd even welterusten zeggen hier. truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 hahaha jij wil toch niet zeggen dat je stinkt he marjo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 nou Jane das ook een hallo van heb ik jou daar pfff nou hallo en doei dan maar:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Borretje, het gaat 'goed' met mij. Op die rottige hoofdpijn na. Is vanavond opeens komen opzetten. Ik heb inmiddels een plan gemaakt. En ik weet dat het weerstand kan oproepen, maar toch deel ik hem vandaag met jullie. Op oudjaarsavond drink ik nog eenmaal mee. Ik drink mee met mijn vader en vrouw. Het kan nooit veel zijn (vroeg slapen, 1u zei pap zondag) en daarnaast heb ik meer zin in de Spekkedikken van Oma. (Kent iemand hier trouwens Spekkedikken?) 1 Januari, vanaf het moment dat ik wakker word, drink ik niet meer. Ik begin op 3 januari met slikken van Refusal. En dan ga ik het echt redden, ik weet het zeker. Dat is dus mijn plan, dan is iedereen ervan op de hoogte. Owja, en ben nu ook gestopt, want ik wil gewoon kunnen slapen als ik stop. Anders kan ik het direct vergeten, mijn plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Originally posted by: borretjeJeetje toch!Dat gaat jullie nog tegenvallen.Ik zoek geen touw,en ook geen boom.Misschien Hoogenboom,Oranjeboom of zo..Tactive, niet moeilijk doenHet is maar een geintje.quote> Dammned Bor!Duhuu!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 touwen?? was het maar gewoon draad, dan kon ik er een eind aan breien, want ik ga lekker naar mn bedje toe. Truste allemaal Slaap lekker voor straks Laterzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Hee Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 En was ik toen te laat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Heuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ik ga filmpje kijken Performance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Hmmm, tja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 jaaaaaaaaaaaaa performance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Hé VM, hoe is 't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ik ga me even droog afmelden Ben een avond aan de klets geweest met een vriendin en daar dronkik anders altijd wijn. Nu direkt gezegd dat ik een online Behandeling heb en niet meer drink.....probeer niet meer te drinken Hiep hiep...gedeeld.....en droog Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 performance dan mag ikke lucy doen,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Dan heb ik het toch verkeerd verwoord, Borretje. Want ik stel het niet drinken niet uit. Ik drink nu ook niet en de komende week ook niet. Maar ik wil de perfecte basis hebben. En dat klinkt dom. Maar ik wil er klaar voor zijn op 1 januari, anders dan dat ik dan pas echt wil stoppen op die datum. Edit: Maar ik geef nu wel aan dat ik nog wel ga drinken op oudjaarsdag. Normaal zou daar een nieuwjaarsdag etc. bijkomen. Nu stop ik 'gewoon' weer op het moment dat het van mezelf moet. Zoek ik op dat moment even de moeilijkheidsgraad op van het def. stoppen, ja. Maar ik heb het gevoel dat ik juist die ene dag wel aankan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 performance... dan mag ik里奈損しらいみるる Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 performance , dan mag ik lucy doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 hey mijn lap doet weer raaar niet ik hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Chinees schrijven op een laptop? Knap! Hoe doe je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ha, gunn, ik doe een poging he... voor t zelfde geldt dat het in een andere tal verschijnt. maar eh.. te gek hoe jij dat toch maar weer klaar speelt... wereld vergaat , hmm niks mee te maken zegt gunn, ik ga stug door met mijn missie.. respect.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Wijfie, op hoeveel komt dan de teller? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Laine meiske das japans... ma ja maakt nie uit eigenlijk.. ben blij dat ge toch besloten hebt om te blijven schrijven. heb nie zo veel met zo velen maar gij, wel, daar herken ik mezelf in zoveel jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden