Spring naar bijdragen

vrijdag 21 december 2012

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Borretje, het gaat 'goed' met mij. Op die rottige hoofdpijn na. Is vanavond opeens komen opzetten. :(

Ik heb inmiddels een plan gemaakt. En ik weet dat het weerstand kan oproepen, maar toch deel ik hem vandaag met jullie.

Op oudjaarsavond drink ik nog eenmaal mee. Ik drink mee met mijn vader en vrouw. Het kan nooit veel zijn (vroeg slapen, 1u zei pap zondag) en daarnaast heb ik meer zin in de Spekkedikken van Oma. :P (Kent iemand hier trouwens Spekkedikken?) 1 Januari, vanaf het moment dat ik wakker word, drink ik niet meer. Ik begin op 3 januari met slikken van Refusal. En dan ga ik het echt redden, ik weet het zeker. Dat is dus mijn plan, dan is iedereen ervan op de hoogte. Owja, en ben nu ook gestopt, want ik wil gewoon kunnen slapen als ik stop. Anders kan ik het direct vergeten, mijn plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb ik het toch verkeerd verwoord, Borretje.

Want ik stel het niet drinken niet uit. Ik drink nu ook niet en de komende week ook niet. Maar ik wil de perfecte basis hebben. En dat klinkt dom. Maar ik wil er klaar voor zijn op 1 januari, anders dan dat ik dan pas echt wil stoppen op die datum.

Edit: Maar ik geef nu wel aan dat ik nog wel ga drinken op oudjaarsdag. Normaal zou daar een nieuwjaarsdag etc. bijkomen. Nu stop ik 'gewoon' weer op het moment dat het van mezelf moet. Zoek ik op dat moment even de moeilijkheidsgraad op van het def. stoppen, ja. Maar ik heb het gevoel dat ik juist die ene dag wel aankan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha, gunn, ik doe een poging he...

voor t zelfde geldt dat het in een andere tal verschijnt.

maar eh.. te gek hoe jij dat toch maar weer klaar speelt...

wereld vergaat , hmm niks mee te maken zegt gunn, ik ga stug door met mijn missie..

respect..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...