igor Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 goede morgen frummels. zal ik maar koffie zetten? de wereld draait nog maar goed de dag is nog niet voorbij. ( nog lange niet oei oei) ben nu al moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 maar wel dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ben ik dan als enigste overgebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 nou da's best saai hoor zo tegen jezelf kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 goede morgen igor. kopje koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ja lekker igor. doe er maar een stukje taart bij er is toch niemand die m'n figuurtje nog ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 slagroom of kwarktaart igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ach doe ze alletwee maar. ik moet het toch zelf opeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 LoL doe mij dan maar een stuk kwaktaart en koffie. Wat is het vreemd rustig hier. Hallo is daar iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 OOOOOOOOOO je maakt me aan het schrikken erik. goede morgen adam en eva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Goedemorgen, Lekker rustig hier, is er nog koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Onkruid vergaat niet zeggen ze, dus ook ik ben nog van de partij Zijn we in ieder geval met drie.... Doe mij maar een lekere bak koffie. Goedemorgen overigens Igor en Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Pfff gelukkig zijn er nog meer. nou maar koffie bijzetten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 goede morgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 stilte voor de storm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Blijkbaar Igor, ik was trouwens even in een pennenstrijd met Tactive gewikkeld, vandaar dat ik nu pas antwoord. Maar het is wel heel stil hoor, heb je gelijk in, nemen we toch lekker nog een bakkie EN een stukkje taart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Zit ik dan aan de koffie met drie vrouwen, lijkt me werk of school wel. Daar is het ook altijd goedemorgen dames en heer (enkelvoud) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Tsja erik, en het gaat nog erger worden voor je, Kame is ook in the house inmiddels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 oh, je had het al over drie vrouwen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 En ze was allang hier binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Zou ik toch een tik van het omslaan van het kalenderblad te pakken hebben gekregen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Goede morgen aan degenen die er nog zijn Dagpact Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ahhh versterking voor Erik, goedemorgen AR. Even voor mijn eigen duidelijkheid: was er ook een tijdstip van het volledige vergaan bekend of had dat om 0.00 uur moeten gebeuren, worden we één voor één er tussen uit gehaald en gaat dat dan op alfebetische volgorde, op lengte of gewicht misschien? Welk orakel kan mij dat vertellen, want misschien komen wij nog wel aan de beurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ohohoh... ik geloof dat ze Igor hebben gewist... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 nee hoor ben d'r nog. als het de laatste dag is ....... ik zit te bedenken wat ik dan zou doen niet werken in elk geval. lekker ijsjes eten. nog even gauw m'n boek uitlezen lekker lui op de bank met nog veeeeeeel meeeeeer lekkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden