MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Echt weg nu. Tot latur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Nou Marcel dat had ik dus idd ook pas met een reunie in me ouwe stamkroeg met een paar ouwe vrienden, tjah wat een verschil zeg, ach waren ook zoveel ouwer geworden zeg, oja en lelijker natuurlijk. Kom dus door dat zuipen, worden moe van zichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Moggeuh Vonn, tuurlijk joh, haa ik met1 de gondjes ff binne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Grondjes of hondjes Diesel?? Oh Igor, ik vind het nog steeds heerlijk ruiken hoor. En het is maar goed dat er hier niemand rookt, want ik weet zeker dat ik gisteren anders.... had er zo verschrikkelijk trek in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Dat zuigt, verkeerd gekeken, 10 uur gaan ze open. Goed dat ik nog een keer kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Mogge Vonnie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 och marcel kun je niet 1 dagje zonder? het is 2e kerstdag die mensen zitten ook niet te springen om klanten hoor ( ja de grote baas wel, maar die draait zich nog een keertje om) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Wat heb je dan voor boodschappen nodig Marcel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Nou. koffie wou ik nog in het lijstje van to do laten, en daar kan ik echt niet zonder mee:) Daarbij, stel, jij zit aan de kassa daar, deurtjes van de winkel zijn open, je gaat om 6 uur s' avonds naar huis zonder een klant gehad te hebben. Zou je dan juist niet het gevoel hebben echt voor jandingus op 2e kerstdag naar je werk gegaan te zijn? Ik neem aan dat ze minimaal 200% krijgen voor op een feestdag werken, dus ga er van uit dat ze er geheel vrijwillig lopen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik offer me feitelijk dus gewoon op om deze arme studenten die er nu werken toch nog een voldaan gevoel over hun werkdag te geven;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 heb je best gelijk in Marcel. Gewoon een paar leuke boodschappen, tegen de dame of heer achter de kassa zeggen dat je toch wel blij bent dat ze open zijn vandaag. En dan lekker je bakkie koffie maken thuis, ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel heul heul veul moeite mee zou hebben als ik geen koffie zou hebben in huis En ik hoop dat ze inderdaad 200% krijgen voor zo'n dag. Geen idee. Hier is volgens mij trouwens echt helemaal niet open in een omtrek van zo'n 25 kilometer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Originally posted by: MarcelK1970Ik offer me feitelijk dus gewoon op om deze arme studenten die er nu werken toch nog een voldaan gevoel over hun werkdag te geven;)quote> Dat opofferen is dan wel weer een pietsie overdregen... je krijgt gewoon giga afkikverschijnselen als je niet binnen een redelijke tijd je bak koffie naar binnen kunt werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 ja studentjes van 16 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Vonnie kijkt weer direct door me heen he. Dacht het even in een mooie kerstgedachte te kunnen verpakken. Sjonge.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Hoi Sofie, ook een goedemorgen... Hier gelukkig ook nog alles in diepe rust... Maar echt een relaxede kerst .... pffff Wel heel gezellig, kinderen thuis met aanhang en beestenspul. En dat laatste wil nog wel een zeer hilarische momenten geven als onze beesten 'hun' beesten tegenkomen, met alle laawaai en kapotvallende dingen erbij... Spelletjes doen, brunchen en aan het eind van de dag het diner. En dat twee dagen achter elkaar... ze kunnen me opvegen morgen denk ik. Maar dat geeft niet. Ik ben allang hartstikke blij dat mijn kinderen het fijn vinden om met de kerst thuis te komen. En hun partners ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 ik breng de fles weg. fijne dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Veel plezier Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 hahaha Marcel. Het is ongeveer net zo als bij de postcodeloterij: de mensen die winnen zeggen ook altijd dat ze meedoen voor het goede doel..... ja, mijn **** , ze willen winnen, en het liefst zo veel mogelijk:) En ja, ook ik doe gewoon mee, moet er inderdaad niet aan denken dat de hele straat een miljoen zou winnen en ik niks. En echt... ik ben zo 'niet jaloers' over het algemeen, maar .... tsja... we blijven gewoon mensen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Heel fijne dag Igor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Sofie staat tenminste achter me. Mogge trouwens fietje. Nu even iets heel anders, na 1,5 week darts op TV mis ik die onzin wel. Kunnen die lui niet gewoon doorgooien met kerst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Wat mij betreft mogen ze doorgooien hoor Marcel, ik heb niet gekeken en zal niet kijken, geen enkel probleem dus wat mij betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 ik zie dat Druppeltje er ook weer even is.... hoi Drup, hoe ist? alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Nou, ben er even weg van mensen. Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Op weg naar de koffie Marcel?!!! Dat bakje zal dubbel smaken denk ik:) Denk dat Drup alleen de post even kwam ophalen? Jammer. Ik ga er ook vandoor luitjes, Grote pot zetten eerst, ik hoor boven al wat gestommel. Dat betekent dat er straks een stuk of wat mensen en dieren naar beneden zullen komen die dorst en trek hebben.. Ik wens iedereen een fijne dag toe. Maak er wat van lui. Laterrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Een hele goeie morgen kanjers. Ik heb de DA. afgebeld. Ik dacht ik ga de 2e kerstdag geen kussentjes zitten naaien. Doe ik volgende week wel weer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden