igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 kameo is de fiets wel echt gestolen, hij stond in de brandgang???? ik neem aan dat ie daar niet mag staan? hebben ze hem niet gewoon ergens anders neergezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Vanavond bij mijn vriend geweest die ongeluk gehad heeft, hij is nog in shock, praat maar en praat maar heeft alles bewust meegemaakt en zijn vrouw zien sterven, heftig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 aiaiai truitje dat zal niet eenvoudig geweest zijn. maar fijn voor hem dat je er was. sterkte trui, hopelijk kun je wel slapen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ik kruip onder de dekentjes, weltrusten frummeltjes en morgen weer helder op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hoi Truitje Nu praat hij maar, straks begint het voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ik las het in de krant Truitje..heftig hoor...sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ja Marjo en bij mij voelt het nu al zo erg, wat moet dat bij Hem worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 net stonden er 2 ambulances en 3 politiewagens voor de deur. m'n beneden buurman een hartaanval... sneu hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Voelen is okee En zal mss eerst pijnlijk zijn Maar het kan niet anders Ik hoop dat hij daar vrede in heeft Maar dat zal de tijd uitwijzen Fijn dat je er voor hem bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Trui toch is het heel goed, ook voor jou dat je hoort van hem hoe het gegaan is. Dan hoef je zelf niet meer te gaan invullen. Maar pijn doet het, ook voor jou. Vind het ontzettend knap dat je naar hem toe bent gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Nou nou Lenie das ook heftig zeg. Kende je hem goed? Is het al een ouder iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Sterkte truitje... 56 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 denk dat ie rond de 50 is.. ken 'm alleen van hallo en dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Lenie wat schrikken! Sterkte ermee. Lieve mensen bedankt voor alle aandacht. Het is heel gek maar toch maakt dit me sterker om niet te drinken. Want mijn leven kan zomaar voorbij zijn. Dan moet en mag ik mijn dagen toch niet verknoeien met wijn???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Even een vrolijk berichtje. Mag dat? v. Gerwen heeft gewonnen. Joepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 tsja, gek kan dat werken he. Zie je de ellende en verdriet bij anderen, kan een goeie wake up call zijn voor jezelf zo gaat dat Lenie ook heftig. 50 is n iet oud. Dan vraag ik me meteen af; rookt ie? Drinkt ie? Istie veuls te dik? Ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Truitje, wat fijn ook dat je niet drinkt. Zou je er geweest kunnen zijn toen je nog dronk? Nu maak je het mee en je bent er Ik hou van je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ja hoor Bol, dat mag. Het leven gaat ook gewoon door namelijk. Als iemand zelf net in dat verdriet zit is het bijna onvoorstelbaar dat alles gewoon doorgaat. Maar zo is het wel. En dat is maar goed ook. Ook al ziet die persoon het op dat moment niet. Dat is oke. Maar wat een verdriet weer, hier, daar, ook dat gaat door. Sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Nou Lenie jij hebt ook wel zo het 1 en ander hè. Ik kan met voorstellen dat je er toch van schrikt. Houd je haaks Meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: bolletjeEven een vrolijk berichtje. Mag dat? v. Gerwen heeft gewonnen. Joepiequote> Dat wilde je toch graag?Fijn dus voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Tja Bammie, verdriet is overal om mensen heen. Leen wat jong nog zeg. Ik hoop dat hij er overheen komt maar dit soort dingen verwerken is heel moeilijk. Je wordt zo onzeker over je lichaam. Mijn broers hebben het ook allebei mee gemaakt. Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ja Ap. Tuurlijk dit is toch mooi. Dat joch is 23. Nou en nu dan Barny en Taylor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Is mooi Bol. Alstie maar niet de weg kwijt raakt zoals die Jelle Klaassen. Mn zus zou wel zeggen:'die is ook niet helemaal 100 punten:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: BamBamtsja, gek kan dat werken he.Zie je de ellende en verdriet bij anderen, kan een goeie wake up call zijn voor jezelfzo gaat datLenie ook heftig. 50 is n iet oud.Dan vraag ik me meteen af; rookt ie? Drinkt ie? Istie veuls te dik?Ja....quote> zie hem idd wel 2x per week met een krat bier op z'n fietsie zitten.of ie rook, weet ik niet.hopelijk knapt ie snel op..ik ga lekker in m'n bedje een beetje lezen.heb net RH gedaan...man man, waaide zowat m'n jas uit..brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Je hoopt toch op Taylor? had ik begrepen? Ik wens het met je. Ik volg het niet Bol, zit van ellende 24 kitchen te kijken maar soms best wel leuke dingen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden