kameleon Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goedemorgen, Voel mij ongeduldig, het laatste stukje van het jaar schiet maar niet op, voor mijn gevoel. Ben aan het uitvogelen hoe dat komt. Nou ja, de koffie staat klaar, thee ook fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 goede morgen frummels. doe mij maar koffie zie je tegen oudjaarsavond op kameo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goedemorgen Igor, Nee dat is het niet, ik denk dat het meer is dat ik het oudejaar wil loslaten, dat kan nu nog niet, raar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Het is alsof ik de de wacht sta, wist ik maar waarvoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 om het nieuwe jaar goed te beginnen heb je voornemens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik ga rustig verder waar ik mee bezig ben, verder zie ik wel wat erop mijn pad komt. Hoop op een leuke baan, ben bezig met re-integreren, heb hier hele goede begeleiding bij. En jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goeiemorgen meiden. Eerst maar een lekker bakje koffie. En een beetje wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goedemorgen Yvonne, Je bent laat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 zooooooo yvonne slaap uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ja kameo ik heb wel goede voornemens. oa om er een beter jaar van te maken dan afgelopen jaar. dat houdt in dat ik flink aan mezelf mag werken nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Och, bekijk het zo, het aan jezelf werken stopt pas als je definitief je ogen sluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hihi, klopt, ik heb heerlijk uitgeslapen. Wel een paar keer wakker geworden en dan hoorde ik de regen tegen het raam kletteren en vond het prima..... lekker blijven liggen. En ja, wat is 2013 nu heel dicht bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Originally posted by: kameleonOch, bekijk het zo, het aan jezelf werken stopt pas als je definitief je ogen sluit.quote> Nou, ik denk dat je af en toe ook wel een rustpauze mag inlassen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Natuurlijk Yvonne, als dat goed voelt is het het oke.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Wil niet zeggen dat ik geen voornemens heb hoor. Zat Maar ik merk het op mijn werk ook: je moet ieder jaar weer aangeven wat je ontwikkelpunten zulen zijn en hoe je dat gaat aanpakken.... Dan heb ik wel eens het gevoel van 'ik ben een beetje uitontwikkeld even, hoor ik vind het prima zoals het gaat, even niet nou.. ' Begrijp je wat ik bedoel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 tja en ik ben niet tevreden met mezelf dus moet er nog aan gesleuteld worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Gaan we lekker samen sleutelen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ik heb dit jaar in elk geval 869 glazen minder gedronken dan vorig jaar. die winst heb ik al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Wow, dat zijn er een hele hoop, je zult ze allemaal tegelijk af moeten wassen Maar zonder gekheid. Op dat gebied mag je toch best tevreden zijn over het afgelopen jaar Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Dat zijn er veel Igor, petje af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ik heb ze niet geteld, valt mij op dat ik bijna nooit meer een glasbak zie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 nee yvonne ik ben nog niet tevreden. gemiddeld zat ik op 1,04 per dag dit jaar. als het iedere dag 1tje was kon ik er nog wel mee leven . maar het zijn m'n buien die ik niet onder controle heb. en dat gaat echt nog een keer fout als ik doorga. m'n lichaam kan het niet meer verdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goeiemorgen mensen. Heerlijk geslapen hier. Hoop jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ik kijk wel wie er bij de glasbak staan en dan vooral op het gezicht letten is het een alci of niet. en als ik boodschaapen ga doen kijk ik ook altijd in de wagentjes. laatst stond er een vrouw achter me met alleen 6 blikken van het goedkoopste schuim. en ja het was duidelijk te zien een alci en dan moet ik echt opletten dat ik niet ga zeggen van joh niet doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Goedemorgen Jen.. fijn dat je goed hebt kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden