lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heee Tasseke:heart: wat heerlijk om jou hier te zien, had ik net ff nodig:) ik ga even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heeeeeeee tassie nog ff hier op de laatste dag vh jaar Leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heeeeeeee tassie nog ff hier op de laatste dag vh jaar Leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Jane!!! Hehe eindelijk! we lopen elkaar steeds mis. Alles goed? Druk op het werk las ik net. Maak je niet druk, ik blijf vanavond lang genoeg om je helemaal te updaten en zelf geupdated te worden en je een grote grijns te bezorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 hiohihih Witte!!! Blij om jou ook hier te treffen. Zit ik in mijn enthousiasme nog steeds hele pagina's te vullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 nou kom op dan tas een grote grijns kan ik nu echt heel erg goed gebruiken. en zie dat Witje er ook is gezellie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Als het niet kan zoals het moet dan moet t maar zoals t kan. Ik vind t helemaal niet erg om met virtuele vrienden t oude jaar uit te gaan... Eigenlijk leuk toch dat we t zo met mekaar kunnen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Al die ouwetjes zijn blij je weer te zien Tassie. Moet je vaker doen, hier komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Helemaal mee eens tante Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hahahaha, Nu nog de nieuwe mensen Als ze maar niet wegrennen bij zoveel oud gespuis Ach, ze worden vanzelf ook oud gespuis. Echt fijn om een ieder weer te lezen Gelukkig ben ik niet de enige die iedere keer weer het forum opzoekt. In ieder geval eventjes éénmalig emotioneel Ik hou van jullie en zonder was ik niet zover gekomen Zo, waar zijn de borrelnootjes? Vindt de toastjes ook wel karig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heb voor later op de avond, nog lekkere bakjes ragout Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heb net even een bakkie koffie gedronken. Anders redt ik het niet tot 12 uur. (Kijken of het echt helpt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 kijk dat is pas lekker!! Ik ga nu even snel een oliebol pakken en de onverwachte visite, er net zo onverwacht weer uitmieteren tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ik heb lekkere garnalensalade met ahummm erg veel knoflook kan toch niemand last van hebben hier. vers stokbtood erbij en gember-zoethoutthee. nog liefhebbers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Zo een bakkie lijkt me wel wat Jane geef mij er maar 1:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Garnalensalade met teveel knoflook??? ach, kan er ook wel bij ben momenteel net een vuilnisbak zoet, zout, bitter, pittig of flauw alles gaat erin wel of geen combinatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Mmmm jammie knoflook met garnalensalade. Hey die Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nouou, Jane, Die garnalensalade en knoflook,en stokbrood lijken me heerlijk. Gemberthee ook. Maar dan zonder zoethout he Slecht voor je bloeddruk. Heb trouwens voor morgen, brandnetelthee, algentabletjes, en ga een Detoxsoepje maken. En oh ja, 2 liter mineraal water in een pak. Even ontslakken, en vers beginnen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 oooh, Dinah, Dan kom ik bij jou eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik wacht ff op de arreslee met appelflappen van Sofie, daarna kom ik ook bij je eten Dinah:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 DAGPACT Albert Lytse Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ohhhh jeemig jaaa, ik zit ook nog in de arreslee. Daar ff kijken brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Gunn hoe is ie? lukt het allemaal nog een beetje? Ga je vanavond nog ergens naar toe of blijf je bij ons? Witje, ik heb voor jou nog een worteltjestaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ohhhhh wat lief tante Bol maar helaas ik heb al een oliebol op en moet er erg om denken he... Dus ik moet afslaan. Jij mag m wel hebben hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nou Dinah, dat gaat een zoete inval worden bij jou. Wat ga jij doe vanavond Twinny, Krijg je nog visite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden