Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Kirky, dat is geen prettige manier van uitzwaaien. Je geeft mensen (waaronder mijzelf) 't gevoel dat we je onheus bejegend hebben. Of ronduit opzetteijk rot tegen je gedaan hebben. 'k vraag 't maar gewoon. Heb ik je iets misdaan? En zoja, wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik ga naar bed truste allemaal:lips: tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Truste AR. Tot zodadelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Kirky, als je het niet wist na ons avondlijk gesprek een tijdje geleden: ik mag je graag. Ik zette gewoon de muziek op die hier thuis op staat, en die ik ook gepast vind naar een nieuw jaar toe: hungry heart voor allerlei ervaringen. Jou kwetsen was totaal niet de bedoeling. En nu ben ik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik lijk wel blind, ik probeer te lezen wat er rondom Jane speelt maar lees pagina's alles terug en zie het niet. Ben ook wel heel moe, mischien moet ik gewoon maar gaan slapen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ah, fijn Kirky! Ik wens niemand tegen me in 't harnas te jagen. Hoewel 'k ook maar een mens ben, en dus ook m'n grillen/nukken heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Originally posted by: kirkyof je voelt je aangesproken of je voelt je niet aangesproken.degene waar ik het over heb en waar ik de naam NIET van zal noemen weet het wel.En dat ben jij dus niet Gunnquote> Het effect van geen naam willen noemen en het toch openbaar delen is dat het voor iedereen de sfeer er niet leuker op maakt en mensen zich onterecht aangesproken voelen. Hiervoor is een pb veel handiger. We waren aan het kletsen over het droog gehouden hebben en de beste wensen toewensen. Veel leuker dan dit gedoe nu..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Originally posted by: SmikkieErik kom op we gaan naar bed. Lijkt me een heel goed idee.quote> Ik ga nog even een heintje davids doen....en scrollen en wie weet ook echt slapen. Naam noemen hoeft niet, gewoon alles via een persoonlijk bericht houden en ons niet trakteren hierop als het betrekking heeft op 1 iemand en ik ben die iemand niet dan wil ik er simpelweg niks van weten ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 De luikjes worden echt zwaar nu. Tweede poging. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik ben er nog wel........goedenacht Smikkie en Gunn en degene die meeleest op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Snap er niets van, zou bijna zeggen: Kirky, nou doe je het weer. Dan weet hij wel genoeg. Wij hebben gelukkig hier een goede jaarwisseling gehad, zonder noemenswaardige problemen. Dat hoop ik tenminste vor degenen die het niet hebben gemeld. Dus ik wens iedereen een goede 1e nacht van dit nieuwe jaar, waarvan het getal mij eigenlijk niet bevalt. Lijkt zelfs een beetje op mijn geboortejaar. Maar hee, ik was toch niet bijgelovig? Welterusten, tot later, Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Originally posted by: SmikkieErik je huis een beetje op orde?Hoop en las al dat je een leuke avond hebt gehad.Nog steeds niet rokende?Als je het nog 1 maand vol gaat houden, dan ga ik het ook proberen. Drijfveer voor jou en vooral voor mij quote> Dat wordt dan stoppen voor jou over een maand want ik ga het nog een maand (en langer) volhouden! Ja avond was best leuk eigenlijk. Op bezoek gaan bij ouders is stukken beter dan er nog wonen. Ik las dat men mij niet goed begreep. Ouders zijn lieve mensen en ik kan het goed met ze vinden maar het is de bedoeling dat ik een eigen leven opbouw in mijn nieuwe woning en dan zit je weer thuis in het begin van het nieuwe jaar. Dat spoort niet met mijn voornemen maar het was beter dan alleen thuis. Huis is op orde en ik voel me er inmiddels ook steeds meer thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Trust @ Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Smikkie, kom op jo, laat je niet gek maken over zoiets. Ik heb nog TV gekeken tot nu toe (pas om 2 uur vanmiddag wakker geworden, vanwege pas om 5 uur in slaap gevallen) en dacht: ik ga toch nog even kijken vanwege Kirky. Trek het je niet aan, ik heb ook geen idee waar hij het over had en ik lees hier al zo'n 5 jaar. Zo zit hij nu eenmaal in elkaar. Je kan echt met hem lachen en hij is een harde werker, sociaal en heeft heel veel problemen overwonnen, maar dan ineens doet hij zo iets. Vandaar ook mijn reactie, met een knipoog naar de politiek. Hij is al lang uitgelogd, dus, ga slapen, morgen moet je werken. Wat zeg ik , vandaag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Arme Smikkie, Laat je toch niet zo meesleuren hierdoor! Het gebeurt mij ook wel eens maar de dag later bedenk ik me dan van wat ben ik er nu mee opgeschoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 oh oh Smik:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Smik, zorg voor jezelf en laat je niet meeslepen. Niet makkelijk, ik weet het, Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Moggûh! Ben ik niet eens jarig Leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden