kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 En gooi die fles er ook maar achteraan Rapilos! Maakt nu toch niks uit met al dat vuurwerk. Stilte voor de storm Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Zonder glas dan Rapilos, het regent toch:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Queen maar keihard gezet maar kater vlucht toch weg. ha die Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Voor iedereen een heel droog 2013!!! Ik ben ff de buurt op laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Happy Newyear!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Happy Newyear!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 en nog een keer gelukkig nieuwjaar:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ALLEMAAL EEN HEEL DROOG EN GEZOND 2013 MENSEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Zit hier ff een potje te janken hoor!!! Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 :sun:IEDEREEN EEN HEEL GEZOND EN EEN VOORSPOEDIG 2013:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 wow Bollewops van Adam geleerd? of van jan? mooi, erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ah, een quadriljoen-triljard klapper gaat af. Ik kan mezelf in m'n woning niet eens horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Gunn vette klapzoen voor jou ook zo'n klapper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Beste wensen vrienden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 GELUKKIG, GEZOND!!! 2013 En dat alles wat je wilt je glansrijk lukt Love ye:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Tasseke:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 @Jane4, Je kent m'n attitude ten aanzien van feestdagen, niet? Maar toch gewaardeerd. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 yo Tiger:sun: voor jou en W ook he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: tassekeHelahola!!Nog tien minuten!Wie doet ermee?We gaan staan op de stoelblij, trots en kin vooruiten dan.......................... is het kin op het buro want ik heb een buro draaistoel met wieltjes.En vuurwerk zie ik dan zéker:Dquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ik zoen niet zo vaak Gunn heb ook zo'n attitude maar met 1 jan. mag je even je gewoontes doorbreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Witte, Ik schrik van je reactie, Ik heb hier een dikke maand naar toe geleefd. Heb nu alles weggegooid, en al een dikke maand van te voren aangekondigd dat ik zou stoppen. Sorrie, ik vind je reactie niet leuk. Denk je dat het zo makkelijk is, om alles weg te gooien, als je aan de wijn zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Lieve mensen, ik wens jullie alle goeds voor 2013. liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Kunsie, we gaan ervoor he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Zeker weten Rapilos!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Trouwens Witte, Het is totaal de bedoeling niet dat je me zielig vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden