lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Kamé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Lidia:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Zal zo de hond maar even uitlaten, het knallen is hier bijna voorbij. Zo nuchter het nieuwe jaar in heeft toch wel iets, ben er superblij mee:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Gelukkig helder en fris nieuwjaar iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Dat is heftig Jane! pfff...intriest, snap heel goed dat je het wilt delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Wow, Jane4, da's heftig! Tsja, voor sommigen is 't nieuwe jaar juist een uitgelezen datum om uit 't leven te stappen. Maar wel cru. Sterkte lieverd, en 'k hoop dat je kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 heb het weer weggehaald thnx kamé en AR had ik ff nodig dit zijn toch zware tijden voor een hoop mensen he ook mooi om dat te mogen doen maar ik heb zo te dealen met omgaan met machteloosheid nu ook weer dus maar goed dat ik niet meer drink. Toch maar mn bed proberen anijsmelk erbij en lekker uitslapen het wordt buiten rustiger nu binnen nog. slaapwel:lips: 3 x is scheepsrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hallo Frummers, wil jullie even de allerbeste wensen wensen voor 2013, ik heb een heerlijke dag gehad, lekker gewerkt, en s'avonds bij een vriendin gegeten, ik was om 20u thuis, en ben de rest van de avond alleen geweest, en ik vond het heerlijk! Lekker met de katten op de bank, na een drukke dag. Wat een genot om die gevoelens van eenzaamheid niet meer te hoeven hebben 2012 was het jaar waarin ik droog werd,en mijn ''niet goede'' relatie echt op de klippen liep, 2013 wordt het jaar waarin ik mijn stappen verder ga uitwerken en ga leren om nuchter te Leven, ik heb er alle vertrouwen in! Zin in! HAPPY NEWYEAR!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Jane, ja dit soort dingen gebeurt op dit soort dagen. Probeer er wat afstandelijk naar te kijken. Wordt met de tijd wel makkelijker en realiseer je dat jij er weinig of geen invloed op had. Hoe vaak is het niet zo dat iemand zich in zo'n situatie zorgen maakt en het allemaal mee blijkt te vallen. Het klinkt hard, maar ik leer langzamerhand dat ik niet de ellende v.d. hele wereld op mijn schouders kan dragen want dan ga ik er zelf onderdoor. Denk dat heel veel mensen hier die neiging hebben en niet alleen wat betreft mensen, maar ook dieren. Zeker 1 v.d. redenen dat we zijn gaan vlucht in drank e.d. Lieverd, blijf nog even op, kijk wat muziek op TV en straks lekker slapen en morgen zonder kater weer op. Goed vooruitzicht toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Heb een goede nacht Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ja han dat besef ik maar daar heb ik op zo'n moment weinig aan. verduren overgave en loslaten en het leven gaat ook door. de 2e was ook zwaar gesprek van 1 1/2 uur maar die gaat het redden weet ik bijna zeker die kant is er ook he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 lidia de dag dat ik er afstandelijk naar ga kijken is de dag dat ik ermee stop. ik ga er niet aan onderdoor, integendeel. ik weet waar ze doorheengaan uit ervaring helaas had zelf ook wel zo iemand als ik kunnne gebruiken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Gabs:heart: jee zo kom ik nooit weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 AR, zou bijna jaloers worden op de andere die je stuurt, maar ik ben er erg blij mee. Van mij krijg je de wens dat het je dit jaar weer zo gaat lukken als je 1e jaar hier. Toen ging je als een speer met je yoghurt variaties. Kom je ook naa rde rookmelder ? Wij kunnen wel wat gezelschap gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Thats the Spirit Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Welterusten Jane4! En ik ga ook duiken. Truste allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Jane betrokkenheid is goed, maar verder moet het ook niet gaan, anders kun je dit idd niet meer en dat zou jammer zijn. Mensen als jij zijn hard nodig in deze harde maatschappij. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Gaby, ik ga niet herhalen wat ik je laatst al heb geschreven, dus: ga zo door in het nieuwe jaar en je zult nog veel verder komen. Stel je voor dat iemand 2 jaar geleden of desnoods 1 jaar je had voorspeld dat je je niet eenzaam zou voelen alleen op oudejaarsavond, dat zou je toch nooit geloofd hebben? Proficiat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 ja maar ik had jullie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 nu echt echt weg thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 2013 welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Originally posted by: kirkyIk heb er inmiddels meer dan genoeg aan één, jullie zoeken het maar fijn uit met z,n allen.quote> Wow, Captain Kirk! Dat klinkt venijnig. Wat is er gaande, vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Ik log even in om alle jarigen een gelukkige toe te wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 En nog even een muziekske ook Hongerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden