Spring naar bijdragen

Maandag 31 december

mark

Aanbevolen berichten

Goede morgen/nacht :)

Werd me daar even raar wakker...

Hoorde een harde klap en overal in huis branden de lichten. Aangezien er momenteel veel word ingebroken hier verwachte ik het ergste.... Ik in mijn onderbroekje en een houten sportartikel naar beneden, niks te zien en de dieren in diepe rust. Denk dat dochterlief vergeten is de lichten uit te doen , en aangezien het hier een storm waait zal de klap wel van buiten zijn gekomen. Maar ik ben nu dus wel klaarwakker :(

Heb ik dus mooi de tijd om voor jullie alvast de tafel te dekken, sinaasappels uit te persen en eitjes te koken.

Tast toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgen of voor jullie goede nacht , Jen en Mark.

Jullie zijn vroeg, wilde nog een keer de draad openen. In nederland lukt me dat niet, ben niet zo'n vroege vogel. Trouwens ook geen nachtbraker!

Hoe is het met je Mark, al weer wat gewend aan het "gewone leven?". Kun je nu binnenkort ergens anders wonen, herinner me iets vanaf januari.

En Jen, binnenkort je hondje ophalen? Ik hoop dat je wat tot rust komt in je vakantie.

Wij ziijn de laatste dag hier. Morgen een lange reis maken. Hebben het heel fijn gehad , ik heb het gevoel dat we maanden wegeweest zijn. Heerlijk, maar ook weer heerlijk om naar huis te gaan.

Fijne dag , liefsss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge zon en kam.

Vandaag met de meiden even knallen, maar eerst vanmorgen nog even een vuurwerkbril halen in het zkh.

Nope nog geen zicht op een nieuwe woning :( reageer me suf, maar tot op heden nog niks. Eerst 8 januari op intake voor mijn vervolg opname van acht weken, vijf dagen intern en in het weekend naar huis. Ga me daar eerst maar eens op richten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hondje is al thuis, zonnetjes. We zijn er gisteren een hele dag mee aan zee geweest.

Ik hoop inderdaad dat ik nog wat tot rust kom deze week, het is nodig.

'k Ben alvast blij dat ik gisteren vroeg gaan slapen ben. Op de chat werd ik gisteren aangesproken door een oude drinkebroer die te veel gedronken had. Hij heeft een tijdje aan de antabuse gezeten, maar is daar jammer genoeg mee gestopt. Vroeger zou het voor mij een aanleiding geweest zijn om "gezellig" mee te drinken, nu dacht ik: "Bah, wat ben jij aan het zagen. Ik ga lekker slapen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is balen, Mark. Je bent dan wel niet de hele week thuis, maar in het weekend rust hebbenzou wel heel fijn zijn.

Gaat het wel redelijk tussen je ex en jou nu?

zeker lekker uitgewaaid aan zee Jen. Las dat het stormde.

Goed joh dat je niet mee bent gaan drinken.

Kame, las van de fiets van je dochter. Het is wel een portret hoor. Maar de fiets is weg. Kringloop kijken, M.plaats?

Goed dat je voor jezelf ruimte genomen hebt en naar bed gegaan bent. Wat ligt een glas nemen dan dichtbij he.

Als ik voor mijzelf spreek: het is zo'n ingesleten gewoonte van jaren. Het kan nogx wel jaren duren voordat dat over is. Of het gaat nooit meer over, dat kan ook.

Maar jij hebt het gisteren weerstaan!!

Liefss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik vind het echt een bijzondere dag. Ik overdenk deze dagen geregeld het afgelopen jaar. En vooral dan mijn besluit om te stoppen met alcohol.

Wat heeft het me gebracht, heb ik doelen , wensen het komende jaar. Denk nu gelijk ja een wens, maar die zal niet lukken. Gezonde kinderen nl. Laat ik er dan van maken, zo goed mogelijk gezond.

Pff, dit hakt erin. Schrijven helpt mij om naar boven te halen wat in mij leeft, dat wist ik al. Maar wordt weer eens duidelijk . mijn overdenkingen gingen tot nu toe

meer over werk etc.

Maar dit is waar het om draait, dit komt op de eerste plaats in mijn leven.

Waarmee ik niet wil zeggen, dat mijn leven, welzijn niet belangrijk is

. Juist wel, anders lukt het me niet om er te zijn waar het nodig is.

Pfff, wel zwaar voor de vroege ochtend!

Ik kom er op terug, ik wil nog een terug- n vooruitblik schriven, maar niet op vakantie en niet op de tablet. Computer is makkelijker.

Ik ga zo afsluiten, op naar de koffie en de warmte in.

Ben trouwens een beetje veel rood, gisteren aan het strand geweest, zon, wind ja dan weet je het wel. Was trouwens ijzonder hoor in twee opzichten.

Alleen in de verte zagen wen mensen, de zee en het strand voor ons alleen!

En ik had vergeten iets te lezen mee te nemen. Niets voor mij, wil altijd wel wat doen. Maar het beviel me goed, deze rust.

Liefssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes,

Laatste dag van het jaar...

Zal ik maar even verse koffie zetten? Die van half vier lijkt me niet echt lekker meer.

Ikzit hhier op een heel oude pc te typen, letterlijk een oude rammelkast, hihi, laptoppie heeft gisteren de geest gegeven, ik kan hem aanzetten, dan 'raast' hij even maar het wordt weer stil en het scherm blijft zwart.. helegaar zwart.

Eerst maar een lekkere bak koffie dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...