Spring naar bijdragen

donderdag 3 januari 2013


zonnetjes

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen iedereen :present:

Miranda ik denk niet dat hier mensen rondlopen die snel schrik hebben hoor ;-)

wellicht douchen en tandjes poetsen etc

Jij gaat goed zeg!

:rose::rose::rose::rose: Zonnetjes welkom terug !!! Wat heb ik je gemist hier!

Sofie, leuk om te lezen ivm je werk. Ik heb ook net een hopelijk realiseerbare oplossing bedacht ivm mijn werk. Morgen afspraak gemaakt om iets in beweging te krijgen.

Ik heb weer volle moed in alles en ben o zo blij dat de voorbije weken voorbij zijn. In die zin dat er terug meer structuur is en minder acties die horen onder het vakje "verplichtingen".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo

Nou even over de liefde. Ik ken hem een jaar. Het gaat steeds uit omdat hij zich niet aan afspraken houdt. Steeds komt hij weer terug en ik val weer in de zwijmel en dan gebeurt het weer. Mn vader zei wel eens, mensen zijn dommer dan ezels. Steeds die harde steen he.....

Dus. Ik heb met oudjaar wat dingen uit hem gepeuterd die voor mij a no go zijn. Hij maakt er een behoorlijk potje van.....

Probleem is dus dat hij steeds weer terug komt na een week of 3. Dat wil ik niet meer. Uit = uit en niet toch weer aan want binnen een paar dagen zit ik weer verlept op de bank in het weekend omdat hij niet komt en soms zelfs helemaal niet afbelt (!)

Hij had me met kerst gereserveerd, hij zou echt echt komen en hij is 2 uurtjes geweest

Met oudjaar zat hij steeds op de wip om weg te gaan

eergisteravond zou hij misschien langskomen

gisteravond ook.

Ik heb hem meerdere malen verzocht geen afspraken meer te maken als hij zich daar niet aan kan houden, maar hij blijft me aan een lijntje houden, voor mn gevoel zelfs aan de riem, en verwacht dan dat ik kwispelend klaarsta ofzo als de baas thuiskomt.

Met oudjaar heeft hij opgebiecht dat hij zn ex wel eens geslagen heeft en poosje later die avond vertelde hij me dat hij me TE feministisch vindt.

Hij maakt me echt razend door steeds maar weer afspraken te verzuimen en dat lijkt me niet zo'n goed idee als hij al eens losse handjes heeft gehad.....

Dus

Ik heb hem gezegd dat het over is, en overal geblokt, WhatsApp, Facebook enz. Alleen mail lukt me niet hem te blokken maar dan moet ik maar even SUPERWOMAN zijn en de mail ongelezen ongewenst verwijderen en dan blokkeren. Sterk zijn.

Is hij nou helemaal gek geworden. :angry:

Hij moet de bak in om iets uit zn verleden. Ik heb hem daar nooit over veroordeeld, omdat ik zelf ook niet zo'n zuiver verleden heb en dat zijn mn zaken niet want ik was er niet bij en ik ben geen jury of rechter. Maar ik kan nu wel ruiken wat dat is. 3 maanden voor huiselijk geweld. wauw.

Dat doen we dus niet in mijn straatje.

*****************************************************

Vandaag naar de gemeente, opruimen in mn atelier en showroom, en vanavond krijg ik een proeflleerling. Werkknopje aanzetten.

En ik ga valeriaan halen ofzoiets om te slapen. Die onrust snachts trek ik echt niet.

Tussendoor kom ik hier zeker nog !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...