Spring naar bijdragen

vrijdag 4 januari 2013

Primula

Aanbevolen berichten

Dank je Haddock :)

Ik zit nog wel terug te denken.....eigenlijk ging het best heel lang goed, totdat iemand zei, het mag ook heus wel een keer teveel...toen gingen er plong plong plong joehoe knoppen om en zag ik mezelf al gierend uit de bocht vliegen. Ik heb het lang nog volgehouden maar toch ging er uiteindelijk helemaal weer voor......en gek genoeg wilde ik dat ook best wel weer eens een keer. Zo totall loss. En dat baart me zorgen.

Dus nu weer 0,00. Andere plannen. Geen kater meer. Slechte vrienden de deur uit, wel even een lonely cowgirl maar er zullen nieuwe voor in de plaats komen.

Nog even geduld en ik kan weer hardlopen ivm mn knie.

Dingen zijn ook al veranderd in mn leven. Dat wil ik niet meer kwijt. De rust, de spiritualiteit, de ambitie. Ik ben best tevreden en blij nu. Houden zo en koesteren.

Nu even zit ik weer 24/7 hier. Dat wordt later minder. Even een poosje zekerheid nemen.

Nu slapen. Morgen weer een fijne dag ! Jippie !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

knap Smik, tijdens stress rustig blijven.

Dingen plannen is een goede tip en ik weet dat ook wel, maar soms wil het je ook wel even lam slaan, en dan is het oppassen.

morgen ga ik nog even boodschappen doen en zondag heb ik familie ivm mijn verjaardag van maandag.

Op zich dus wel activiteiten, het zijn de momenten dat je stil komt te staan, dan golven de gevoelens door mijn lichaam en voel ik me overspoeld. Nou ja, wie kent het niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...