Otje Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Dank je Haddock Ik zit nog wel terug te denken.....eigenlijk ging het best heel lang goed, totdat iemand zei, het mag ook heus wel een keer teveel...toen gingen er plong plong plong joehoe knoppen om en zag ik mezelf al gierend uit de bocht vliegen. Ik heb het lang nog volgehouden maar toch ging er uiteindelijk helemaal weer voor......en gek genoeg wilde ik dat ook best wel weer eens een keer. Zo totall loss. En dat baart me zorgen. Dus nu weer 0,00. Andere plannen. Geen kater meer. Slechte vrienden de deur uit, wel even een lonely cowgirl maar er zullen nieuwe voor in de plaats komen. Nog even geduld en ik kan weer hardlopen ivm mn knie. Dingen zijn ook al veranderd in mn leven. Dat wil ik niet meer kwijt. De rust, de spiritualiteit, de ambitie. Ik ben best tevreden en blij nu. Houden zo en koesteren. Nu even zit ik weer 24/7 hier. Dat wordt later minder. Even een poosje zekerheid nemen. Nu slapen. Morgen weer een fijne dag ! Jippie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 hai Smik, ik voel mij leeg en dan ging ik nomaliter drinken, iets wat ik nu niet wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 jee Smik, jij hebt een heftige dag op het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Goeienacht allemaal. Ik kwam nog even bijlezen voor het slapen gaan. Geen zorgen Smik, alles ok hier, alleen heel moe... dus mijn bed in nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Nog even uit bed. Kop thee drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 knap Smik, tijdens stress rustig blijven. Dingen plannen is een goede tip en ik weet dat ook wel, maar soms wil het je ook wel even lam slaan, en dan is het oppassen. morgen ga ik nog even boodschappen doen en zondag heb ik familie ivm mijn verjaardag van maandag. Op zich dus wel activiteiten, het zijn de momenten dat je stil komt te staan, dan golven de gevoelens door mijn lichaam en voel ik me overspoeld. Nou ja, wie kent het niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Goh, in verloop van slechts twee uur lag ik toch te snotteren. En nu ook zo'n 'hoofd gevuld met watten' gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ik ga zo nog maar eens een slaap poging wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 ik word 42 Smik, word er nu niet teveel aan je getrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Je hebt gelijk Smik, ik ga lekker Pink Floyd luisteren en dan mijn bed in! Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen! Thanx Smik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 hou wel van cru Smik, nee niet gedronken, wel aan het vechten om het niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 morgen wrsl al! bedankt Smik, trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden