Yvonne Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Goede morgen frummers. Het is nog heerlijk rustig. De koffie staat door te lopen en de thee staat te trekken. Het is .... weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ontbijtkoek met roomboter. Genoeg voor... Nou ja, wie 't eerst komt, 't eerst maalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Klinkt goed Gunn, doe mij maar een stukje. Heb je overigens wel goed kunnen slapen ondanks de verkoudheid? En natuurlijk een goede morgen gewenst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ja, ging wel. 'k word alleen wel veel te vroeg wakker de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Das mooi. En dat te vroeg wakker worden... hm, ik vind het wel wat hebben die rust zo 's morgens vroeg. En dan helemaal als het zomer is en de boel open kan staan zodat je de vogels dan goed kunt horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Goedemorgen! Doe mij maar een bakkie, heb een lange nacht gemaakt. Slaap best veel, hoop dat dat eens wat minder gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Goede morgen Kameleon, beker staat al voor je neus. Maar veel slapen is toch heerlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Begint voor mijn gezinnetje niet leuk te worden Yvonne, Voor mezelf eigenlijk ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ga je zo vroeg naar bed dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Wederom goedemorgen allen, Toen ik stopte met drinken was ik bang dat ik niet meer slapen kon, of op zijn minst slecht. Het tegen deel is waar. Ik slaap een gat in de dag! Ik ging gisteren om half 12 naar bed en moet vandaag werken zet dan 2 wekkers omdat ik bang ben dat ik deze niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ja Yvonne, ik val regelmatig om van de slaap en ga dan 0m 19.30 uur naar bed. Meestal heb ik dan middags ook al een uurtje geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Maar zo te zien ben je toch keurig op tijd wakker geworden he? Heerlijk toch dat goede slapen? Veel mensen zouden hartstikke jaloers zijn hoor. Overigens ook een goede morgen Myriam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Wow, das wel heel veel Kameleon. Maar blijkbaar heb je het even nodig nu toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ja Kameleon dat is inderdaad erg veel, maar zoals Yvonne al zegt zul je het nodig hebben! Ik zou proberen in de middag wel een dutje te doen en dan op de avond proberen iets later naar bed te gaan, smorgens dan iets later eruit. Hoelang slaap je al zo lang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ik slaap gemiddeld 9 uur per dag, jullie hebben wel gelijk, maar in de vakanties is het niet leuk, zeker niet voor onze dochter. Moet vandaag even een gesprekje met haar hebben, ze vroeg gisteravond of ik zeker wist dat ik geen ziekte had. Ik denk dat dit het staartje is van de burn-out, misschien wil ik te snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 9 uur is niet erg slaap ik ook regelmatig maar ga dan om 12 uur naar bed en kom er om 9 uur uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Maar een gesprekje lijkt me ook goed voor je dochter! Sliep je heel weinig toe je nog dronk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ik denk ook dat negen uur niet echt idioot veel is hoor. En ja... burn out kan lang nasudderen, zou best eens daar mee te maken kunnen hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ik heb zomaar dagen van 13 uur, nou ja van slaap wordt je mooier toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ik sliep inderdaad weinig toen ik nog dronk, werkte vaak ook door tot diep in de nacht, geen handige combinatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Ja klinkt me bekend in de oren. Denk maar zo dat je dit nodig hebt, luister naar je lichaam! Stel je voor dat je niet kon slapen dat is pas erg! maar als ik jou was probeerde ik de tijd wat aan te passen zodat je langer op bent met je gezin! Ik ben nu werken, gaat je goed allen! Ben naar de koffie............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 goede morgen frummels. doe mij maar een bakkie koffie kameo dat gaat weer over hoor die vermoeidheid, en dan sluipt het gevaar weer................. ik verveel me een beetje zal ik wel 1tje of 2tje....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Nou, ik zou me maar geen zorgen maken Kameleon, gaat inderdaad vanzelf wel over lijkt me, gewoon even de tijd geven. Werk ze Myriam. Goede morgen Igor, koffie staat al voor je klaar hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Goeiemorgen allemaal! En meteen weer weg, óp naar mijn tentamen in Amsterdam. Lieve groet, Nancy Iedereen een fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 lekker yvonne. ik ben nog zoooooooooo duf en ik zit me af te vragen wat ik ga doen deze dag. poetsen -of luieren- de ramen moeten gewassen- en de auto -de tuin moet nog- op visite- de was- strijken- huiswerk- pfffffffffffffffffffffffffff ik kruip het bed weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden