Dune Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 @Leeuwew, Wat een mooie woorden... werd er een beetje stil van.. het valt voor een groentje niet mee om in een huiskamer binnen te komen, zeker niet als er wat onrust heerst,.. zal me bescheiden op de achtergrond houden, met ook een sinas in mijn handen, drinken doe ik sowieso niet vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 ha Jen, ik moet zelf nog wat uitzoeken hoe ik twee half time jobs kan combineren praktisch gezien alvorens ik er volledig kan voor gaan daar ga ik deze week is werk van maken, dus verder, Jen, ik heb gisterenavond en vanmorgen alles gelezen en ik denk dan niemand de plotse wending van het hele verhaal heeft zien aankomen het is alvast nergens terug te lezen, dus je bent zeker geen partij het komt mij eerder over van een plotse klop van de hamer te krijgen, zoals we dat hier noemen heel intriest en Jen, is je haar nu al terug wat gegroeid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 omdat ik toch al had besloten het vandaag droog te houden doe ik heel graag mee met jullie wijfie ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goedenavond, Wil in eerste instantie wereldvrouw Yvonne zeggen dat zij een reden is om op dit forum te zijn:heart: Wil ook zeggen dat juist Smik met zijn gejammer, zijn dramatoestanden, het zich andermans leed toe-eigenen om daarmee het voor voor zich zelf moeilijk te maken, dat gezeik, dat gezeur, van iemand die alles aangrijpt om zijn falen op een ander af te schuiven ook al schrijft die ander alleen over zijn problemen reden is om zijn (Smik's) gezelschap te mijden. Als loser Smik gaat zuipen zadelt hij daar een ander mee op. Als iemand niet helpend is geweest en hier maar alleen aandacht vraagt en op een ander slechts in platitudes weet te reageren: ziedaar Smik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Lavendel, nee, er is echt iets mis met mijn haar. Wellicht vraag ik dat beter aan een dokter, maar ik ga daar nooit naartoe haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Originally posted by: wijfieDAGPACT Krekel miranda Albert Lytse Acer rapilos NienMark Lieved WijfieDune:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 DAGPACT Krekel miranda Albert Lytse Acer rapilos Rosa Nien Mark Lieved Wijfie Dune:present: Rosa was er weer af:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Meld me droog af Toedels en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 dank bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 truste Rapilos:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 klop klop......... Knal boem kledder DE BOLLE IS ER WEER. Ben net op m'n snuit gegaan. Dat is een nadeel als je niet meer zuipt, alles doet meer pijn als je valt:P maar een ding is veranderd, vroeger viel ik regelmatig en nu is het pas de eerste keer in 3 jaar. Druk gehad vandaag en nu heerlijk moe. Kijk dat moeten we hebben. Nu ff eten want de Bol heeft honger. Welkom terug Dune. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Originally posted by: wijfieIk mis truitje al een paar dagen...quote> ik ook: TRUITJE!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Hee AlbertRemmo, jij wil hetzelfde als ik! dat is ook toevallig,.. de tel kwijt, en nu dus een jaar zonder drank! Benieuwd wat het ons gaat brengen,.... en vooral gaat opleveren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Nou heu Wijfie ik viel echt plat op m'n neus dus die zit wat in de kreukels maar morgen even met de strijkbout erover heen en dan zit ie weer netjes in de plooi. Nee hoor lieverd ik heb me geen pijn gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ai bol, alleen verschoten dan? Waar is de tijd van de onverklaarbare blauwe plekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACT Krekel miranda Albert Lytse Acer rapilos RosaNien Mark Lieved Wijfie Dune:present:Leeuwew doet ook meeRosa was er weer af:angry:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Hahahaha Jen die tijd ligt al ver achter me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik meld me droog af voor het dagpact van vandaag. Geen alcohol, geen sigaret en geen refusal. Kreeg een pb van de moderator, schuttingtaal. Oeps, niet door gehad. Ff opletten dus. Fijne droge avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Hi Nien, het was me niet opgevallen. Wat zegt dat over mij? Goed gedaan meis. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 truitje voel zich wat depri en heeft niet zoveel moed op het forum te komen heb donderdag en vrijdag 2 glazen wijn gehad, gisteren en vandaag niet gedronken heb mezelf op weekpact gezet , wil de hele week niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Trui, goed dat je je weer meldt! Iedereen heeft weleens een moment dat het (bijna) niet lukt. Je bent weer opgestaan en we staan samen op het weekpact. Knietjes afstoffen en nieuwe dag nieuwe kansen! Bollie: welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Hahaha ik kreeg ook een tikje van Meneer Cactus. Jammer dat ik het bericht hier niet kan plaatsen hihi Schuttingtaal in bedekte vorm, ook alleen de eerste letter mag nie. Nou ja wel mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Hangt er vanaf wat je wil Truitje, als je helemaal wil stoppen dan foei maar als je wil minderen is dit hartstikke goed toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Deze jongen gaat zonder alcohol op naar bed, straks voor het eerst de wekker weer truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden