Jootje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik ga er ook vandoor en meld me droog af. Dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 mmm, ga maar naar bed truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik ga er ook maar es in best wel veel en belangrijke dingen gedaan vandaag Niks bijzonders op tv dus grijp ik ook maar de mogelijkheid om er eens wat vroeger in te duiken Morgen de laatste dag van de eerste werkweek al weer Het lijkt wel naar mate je ouder word alsof het steeds sneller gaat. truste voor straks of nu:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Weer terug. @ Roos: verstelwerk: handdoeken met losse randjes, elastiek vervangen, gaatjes in onderbroeken enz. enz. Bovendien ben ik de blouses van schoonma aan de zijkanten aan het lostornen. Ze heeft boven maat 46 en haar buik maat 52! Omdat ze in de rolstoel zit, zie je niet dat de naden aan de zijkant open zijn. Niet mijn favoriete werk! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 @ AR en alle anderen: welterusten! @ Jootje: weer een dag gelukt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Het is hier erg stil. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Aparte kleding maak jij, Lytse. Ik kán wel naaien, maar ik doe het nooit. Vandaag is weer zo'n dag waarop ik mijn ouders mis. 'k Weet niet waar het vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Originally posted by: AlbertRemmoIk ga er ook maar es inbest wel veel en belangrijke dingen gedaan vandaagNiks bijzonders op tv dus grijp ik ook maar de mogelijkheid om er eens wat vroeger in te duikenMorgen de laatste dag van de eerste werkweek al weerHet lijkt wel naar mate je ouder word alsof het steeds sneller gaat.truste voor straks of nu:lips:!!tot morgenquote> albertremmo weet je dat er een boek is met de titel :waarom het leven sneller gaat als je ouder wordt....er leuk om te lezentruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Omdat je trager bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 zou dat het zijn? t heeft ook iets met herinneringen te maken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Je besteedt zoveel tijd aan herinneringen dat... Ach, 'k zal beter het boek lezen, maar het is alleszins waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ja, herinneringen krijg je ook steeds meer. Dat komt omdat je verleden langer wordt:) Tis niet anders. Alweer mijn 10e dag droog. Ik ben er blij om en blij mee, want ik voel me echt lekker en wil dat ook zo houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hahaha, zo ist! As je, zoals ik dik in de 50 bent, wat is dan 'n uurtje? Je hebt er al bijna 500.000 geleefd, dan is 1 uurtje peanuts, toch? Bejje 'n uur oud, dan leef je het volgende uur al net zo lang als dat je tot dan toe geleefd hebt, nou, da's lang, hoor! De relativist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Net daarom is het belangrijk om er in het heden voor te zorgen dat de herinneringen van later mooi zullen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 vooral herinneringen van vroeger....dat lijkt dan zo vers en dan bedenk je dat je al in de 50 bent...en je vraagt je dan af waar die 40 jaren gebleven zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nog eventjes en ik stap weer nuchter in bed voor een lekkere nacht rust! Slaap lekker allemaal en tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ja met herinneringen van later heb je dat minder rap voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 fijn he nuchter naar bed, katervrij opstaan....ik ga ook pitten truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Wat ik echt vervelend vind: als je een mooie herinnering hebt, en degene die er bij was herinnert zich er niks meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Haddock:D Jen, ja das dan wel jammer. Maar ja joh, als jij het dan nog maar weet! Acer, goed zo! Welterusten en morgen met een fris koppie weer op. Ga ik ook doen, morgen weer werken tenslotte en dan .....lekker weekend. Ik zou vroeg naar bed met een boek maar het is alweer bijna 23.00u. Dus lieve mensen, ga goed en morgen gezond weer op. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 'k Voel me eenzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Zo dat was leuk zeg ! Echt te gek ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 dat is een rotgevoel Jen, wat kan ik voor je betekenen? liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Wat dan woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden