Dune Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hee forummers,.. ben ik dan echt de eerste?! wow~!!!!! ik ben dan wel lekker fris, maar wat een kiespijn! zo even de tandarts bellen... ik gun iedereen een mooie droge dag tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 C[_] C[_] C[_] C[_] koffie en thee staat klaar voor een iedere die dat wil.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ha Dune en alle andere Gefröbelde een goeie morgen. Lekker hoor een bakkie, pff zal jou nit echt lukken met kiespijn, of gaat dat nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 SNUFffff Hmm koffie goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Dune balen dat je kiespijn hebt. sterkte straks bij de tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nou wel erg rustig zeg, zelf de slow koffie al klaar ;-) nou en dat duurt best wel ff hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 oeps opeens druk ik had me berichtje net laten staan, gebeurd me wel es vaker. Omdat ik erachter kwam dat de honden er waarschijnlijk met de "mergpijpen" vandoor zijn gegaan Komt door de naam natuurlijk en jah doen ze nooit eigenlijk. Ja of iemand anders heeft ze opgegeten en maak ik me weer druk om nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Pfff juffrouw Hannah wat ben jij een wervelwind vanochtend zeg en wat een geheugen Goeie Moggeuh, zou Igor meteen doorgestoven zijn naar de doesj ? ta je dan een nekkamp te sjouwen voor haar met een emmer koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Moggûh! Ja, lekker Slwo coffee Hier ook Effe bijkomen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Morguh Zit nu aan mijn bak brinta met eiwitpoeder. Kop koffie is daar wel lekker bij. Heb vanmiddag het gesprek over verlening van mijn opleiding. Gisteren de beoordeling gehad op papier en die is keihard. Met argumenten alleen ga ik er niet komen, hoop op wat begrip van de hoofd opleidingen en er is wel reden waarom ik dat beetje begrip wel verdien. Ben nu best zenuwachtig en moet eerst de hele dag werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nou succes dan Eric, ja vervelend dan als je eerst nog moet werken zeg. Nou hoop dat je duidelijk kan zijn joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goeiemorgen allemaal. Hannah... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nou Hannah hoop ik ook, ik kan de verpakkin negens vinden , dus das goei. Maar ze weten ook dondersgoed dat dat niet mag dus verstoppen van bewijs zijn ze erg goed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 erik succes vanmiddag, komt wel goed schatje . maak je nu maar niet druk, dat helpt toch niet meer. ik zou best wel een mergpijpje lusten bij de koffie hoor nu maar gauw douchen dan voordat het weer dringen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Erik, heel veel succes en moed gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Veel succes Eric zal duimen voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goedemorgen, ik kom ook heel even op de koffie, De nacht was erg kort hier, even bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hoe komt het albertina, kon je niet slapen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 jen, jawel hoor. Ik lag er om 1 uur en nu alweer wakker, dat is iets te kort voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goedemorgen! Moet nog wakker worden Hannah, moet ook nog even nadenken over en positieve iets:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Heb gisteren de gestolen fiets van dochter terug gehaald:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 O Kameo vertel es, kwajongens/meiden streek of niet ? voel een verhaal aankomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Fysiek begint alles weer een beetje naar behoren te functioneren bij mij, ik heb heb wel moeten bijkomen van het gebruik van pijnstillers en antibiotica. DAGPACT Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Zo, even erretje haatje hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goedemorgen luitjes. moet nog even een beetje verder wakker worden. Wat een spraakwaterval van Hannah op de vroeg morgen En nee, ik was niet van plan koffie te gaan zetten, geen idee of het somber weer is vandaag, de douche ben ik al in geweest en boterhammetjes hoeven niet want ik heb vrij vandaag:P Dune, ellendig dat je zo'n last van kiespijn hebt, is dat plots op komen zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden