Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 januari 2013

Gunn

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik was redelijk op tijd thuis dus bedacht me even om alles te lezen van het forum.

krijg ik vandaag een brief van KPN over mijn digitenne.

Ik zal jullie de details besparen want ik snap het niet.

Maar ik ben dus begonnen met bellen naar hun om 19.45 uur en ik leg net de telefoon neer:$

Wel een positieve oplossing hoor maar ik snap het nog steeds niet.

Ik ga nu dus maar het vervolg kijken van the voice kids.

Bankhangen dus.

truste voor wie slapen gaat:lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: woman
Ik ben gaan dansen. Toch muziek en uit mn bol. Andere setting.quote>

hahaha die Woman, heerlijk hé! doe ik ook vaak, met de bezem in mijn hand keihard meezingen met de liedjes van Grease! hoop maar dat niemand, behalve mijn hondjes? mij toen gezien hebben...
maar t was wel lekker!!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb mijzelf vandaag een cadeautje gegeven,.. omdat ik al 16 dagen droog sta...

ik meld me even af, het is weer gelukt vandaag, al was het niet makkelijk.

maar ik ben erdoor gekomen, de trek is gaan liggen, nu ik nog

fijne avond en weltruseten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen een eetafspraak met een oude vriend. Hij kent mij alleen droog dus nix aan het handje, maar ik denk dat ik wel even ergens doorheen moet. Hij zal wel een glaasje drinken.

Ik niet.

Als ik dat wel doe ga ik onderweg naar huis linearecta richting kroeg tot volgende ochtend. Gevolg: drie dagen brak.

Dus even sterk zijn. Wat helpt thuis een beloning klaarzetten. een lekker gebakje ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen een eetafspraak met een oude vriend. Hij kent mij alleen droog dus nix aan het handje, maar ik denk dat ik wel even ergens doorheen moet. Hij zal wel een glaasje drinken.
Ik niet.
Als ik dat wel doe ga ik onderweg naar huis linearecta richting kroeg tot volgende ochtend. Gevolg: drie dagen brak.
Dus even sterk zijn. Wat helpt thuis een beloning klaarzetten. een lekker gebakje ofzo.quote>

Zal ik morgen avond een virtuele appelaart met verse koffie voor je klaarzetten, als je komt posten in de huiskamer?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
@Fofies,

Dertig jaar drinken, zei je? Mag 'k je daag'lijkse moyenne weten. Ik zat op om en nabij de zes halve liters per dag. Soms drie á vier. Vaak acht tot negen.quote>

2 flessen wijn en vaak vond ik de volgende dag met schaamte her en der de lege of half lege flessen verstopt op de gekste plekken...ik heb in die jaren 1 x een half jaar droog gestaan. dronk om de dag omdat ik op zo,n katerdag doodziek was. het kwam ook wel voor dar ik een paar dagen zonder kon met moeite ! ik dronk ook vaak mixen van jus en jonge half half...gut als aan die tid terug denk.... jaar in jaar uit en vooral in t weekend flink doortanken. toen ik 50 werd hadden mijn vrienden aan de straat onder een boom een groot aantal lege wijnflessen neergelegd. ik schaamde me kapot. ik dronk overigens nooit voor half vif smiddags.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom er nog even bij zitten

om terug te lezen en even een verhaal van mn avond te vertellen

ik ben zonet terug van de stad van een etentje met een jeugdvriendin van 30 jaar geleden, we hebben elkaar terug gevonden via facebook

we hebben ook 2 kroegen gedaan

zij drinkt amper, in elke kroeg 1/2 biertje

ik koffie en ice tea

toeval bestaat niet

komen we in elk café een andere jeugdvriend van die tijd tegen

die we elk ook 30 jaar niet gezien!

het waren mn vrienden van mn pubertijd

waarmee ik veel feestte

zie ik dat ze beiden nog stevig kunnen drinken, heel stevig

gek om dat te zien, elk in een ander café, nog steeds hetzelfde

patroon te herhalen

ik vond het plots totaal niet moeilijk meer om aan mn koffietje

te slurpen en te kijken naar hen

anderzijds was het wel heel leuk om hen terug te zien uiteraard

maar ik was vanavond ADB en niet angstig thuis gebleven

super vind ik dat!!

het is wel een feit dat ik er dan ook totaal geen behoefte aan had

om te blijven hangen

ik had zoiets van: ik wil mijn energie verdelen en morgen nog allerlei doen

top, toch?

slaapwel lieve mensen :present:

ik lees nu even bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik niet.
Dus even sterk zijn. Wat helpt thuis een beloning klaarzetten. een lekker gebakje ofzo.quote>

denk aan hoe fijn het is om de volgende morgen fris op te staan.....ik roep heel vaak dat ik zooooo blij ben zonder alco...het missen slijt! toen ik pas gestopt was vond ik het wel wat lastig als ik anderen zag drinken. hier in spanje drinken ze heel de dag door.....als ik wat aangeboden krijg vertel ik dat ik niet tegen alco kan en geen rem ken dus daarom niet drink. mensen bewonderen me om mijn ....tja wat is het ? wilskracht, sterkte? volhouden hoor! het gaat steeds beter, je zult het zien
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...