Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

21 -12-2012 , een datum net als alle anderen dacht ik zo. ik heb bij de mayatempels in tikal gestaan, een bijzondere ervaring. al vanaf de 21 ste december lijkt alles om mij heen in een stroomversnelling te zitten. de 22ste begon ik met een angst/paniekaanval die me radeloos maakte. het scheelde niet veel of ik was weer aan de alco begonnen. 3 dagen ben ik vd wereld geweest. daarna kwam er een stortvloed van emotionele gebeurtenissen, confrontaties met familieleden, bjzondere ontmoetingen met onbekenden die voor verrassende wendingen in mijn huidige dagelijkse leven en mijn plannen zorgden. echt heel bizar ! de details laat ik weg maar ik heb het idee dat de mayas gelijk hadden dat er grote veranderingen plaats gaan vinden. vannacht had ik weer een paniekaanval, niet zo erg als 3 weken geleden en toch voel ik me enorm krachtig omdat ik de alcohol kan weerstaan. ik heb ,t gevoel toeschouwer te zijn van mijn eigen film......pfff ik moest dit even kwijt dank voor jullie aandacht.

Geplaatst

Fofies, ook ik zie dit jaar als een jaar van transitie - verandering.

Door in stilte in mezelf te keren en met behulp van spirituele boodschappen een andere richting op te gaan gebeurt er ook heel veel. In de goeie zin van het woord.

Zaterdagavond gebeurde er iets waar ik normaal gesproken wel even sacherijnig over geworden zou zijn maar nu was ik in alle staten. De details zal ik ook besparen.

Om een indicatie te geven in een telling van 0 tot 100 - van Zennmodus 100 ging ik in 1 klap naar 0 en naar irritatie en stressfactor 100.

Een omslag van jewelste en ik kan wel heftig reageren maar dit was absurd.

Ik kon het niet omdraaien en gisteren was ik nog boos. Nu nog eigenlijk, erg hé?

Ben ook in Mexico geweest en zou graag nog teruggaan naar Teotihuacan ten noorden van Mexico City, naar de tempels van de zon en de maan.

Dat vond ik, samen met Palenque, de mooiste Maya sites.

Blijf dit soort dingen delen Fofies, ik vind het fantastisch.

Maar hoop wel voor je dat de paniekaanvallen minder heftig zullen zijn en dat alle goeds op je pad verschijnt.

:heart:

Geplaatst

Ook hier bij de bekende plekken geweest, zowel

in Mexico als Guatemala, en er erg van onder de

indruk geweest. Enb me nietig gevoeld bij wat de Maya's

al wisten en konden bouwen.

Grappig is wel dat ik na mijn reisjaren me meer heb gericht

op de interne reizen, door lichaam en geest.

Geplaatst
Originally posted by: Travel
Fofies, ook ik zie dit jaar als een jaar van transitie - verandering.
Door in stilte in mezelf te keren en met behulp van spirituele boodschappen een andere richting op te gaan gebeurt er ook heel veel. In de goeie zin van het woord.

Zaterdagavond gebeurde er iets waar ik normaal gesproken wel even sacherijnig over geworden zou zijn maar nu was ik in alle staten. De details zal ik ook besparen.
Om een indicatie te geven in een telling van 0 tot 100 - van Zennmodus 100 ging ik in 1 klap naar 0 en naar irritatie en stressfactor 100.
Een omslag van jewelste en ik kan wel heftig reageren maar dit was absurd.
Ik kon het niet omdraaien en gisteren was ik nog boos. Nu nog eigenlijk, erg hé?

Ben ook in Mexico geweest en zou graag nog teruggaan naar Teotihuacan ten noorden van Mexico City, naar de tempels van de zon en de maan.
Dat vond ik, samen met Palenque, de mooiste Maya sites.

Blijf dit soort dingen delen Fofies, ik vind het fantastisch.

Maar hoop wel voor je dat de paniekaanvallen minder heftig zullen zijn en dat alle goeds op je pad verschijnt.

:heart:quote>

hola travel...er is meer tussen hemel en aarde...... nu ik niet meer drink komt alles beter bij mj naar binnen, ik ga veel vaker op mjn intuitie af...mooi dat jij die ervaring met de maya tempels ook hebt...... er zijn zoveel ,, toevalligheden,, toeval bestaat niet..... mensen die op mijn pad komen zijn boodschappes... klinkt erg zwwefteverig, ben ik niet....of toch wel. mindfulnes is erg heilzaam voor mj...ook voor jou alles gutes!
Geplaatst
Originally posted by: jane4
Ook hier bij de bekende plekken geweest, zowel
in Mexico als Guatemala, en er erg van onder de
indruk geweest. Enb me nietig gevoeld bij wat de Maya's
al wisten en konden bouwen.
Grappig is wel dat ik na mijn reisjaren me meer heb gericht
op de interne reizen, door lichaam en geest.
quote>

mooi is dat toch? wellicht zijn we de reizen gaan maken tijdens het begin van de interne reis zonder dat we er bewust van waren. :-)
Geplaatst

Fofies en Travel, heel herkenbaar.

Ik heb een explosie van boosheid en irritatie gehad, was eigenlijk heel raar, van het ene moment goed gehumeurd naar irritatie niveau -10. Ik voelde het gebeuren, heel raar.

Nu ben ik zo relaxt, dat de dingen mij makkelijker afgaan, zelfs dochterlief zegt tegen mij, mama als ik je bejaarde noem, dan doe je zo chill relaxt, ik snap dat niet:D

Geplaatst
Originally posted by: kameleon
Fofies en Travel, heel herkenbaar.

Ik heb een explosie van boosheid en irritatie gehad, was eigenlijk heel raar, van het ene moment goed gehumeurd naar irritatie niveau -10. Ik voelde het gebeuren, heel raar.

Nu ben ik zo relaxt, dat de dingen mij makkelijker afgaan, zelfs dochterlief zegt tegen mij, mama als ik je bejaarde noem, dan doe je zo chill relaxt, ik snap dat niet:D

quote>

ik wil een smiley toevoegen maar weet niet hoe...'t lukt me niet dus dan maar zo :$)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...