zonnetjes Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goede morgen, Lytse, van harte gefeliciteerd. Heel fijn om jou nu een keer in het zonnetje te zetten, je doet dat met zoveel andere mensen. Maar deze is alleen voor jou........ (De 14e is een hele mooie dag om jarig te zijn, ik ga zo naar mijn jarige dochter.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Nog even Madelief beterschap wensen, sterkte he. En Snoepje :heart:ik denk aan je, je kunt het dat heb je wel bewezen. Tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goedemorgen. Wat een nacht. Zinloze spanning met x Uiteindelijk valium genomen. Maar half half geslapen. Vandaag maar even niets doen dan. En ik had plannen. Dus bedankt x Vanavond komt een dame dus daar knap ik wel weer van op. Maar verder gaat het hartstikke goed, ik ga een fijne tijd tegemoet want ik zie em een paar maanden niet. Kan ik mooi van hem afkicken. Dus relax, filmpje kijken, boekje, stilte, beetje slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse, van harte gefeliciteerd !! Fijne dag !! :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 @woman goed dat je er bent! maak er een mooie dag van, ondanks je slechte nachtrust! Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Dank je Dune, ja ik ga lekker even naar buiten, en lunch halen. Dan in bad en met een film in bed. Echt rusten anders gaat mn lijf weer protesteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goedemorgen allen, Lytse van harte gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor alle lieve en helpende woorden die je mij al hebt gegeven. En dat er nog maar veel verjaardagen mogen volgen. Een dikke Fijne dag, Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse jarig Acer miranda Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse jarig Acer miranda Jootjequote> snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Hoi allen, Lytse van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Hoi Ferry. Alles goed ouwe knakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Zo Lekker naar buiten geweest. Ik knap daar zo van op ! Vriendelijke mensen. Fijn is dat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 het sneeuw hier!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: womanDank je Dune, ja ik ga lekker even naar buiten, en lunch halen. Dan in bad en met een film in bed. Echt rusten anders gaat mn lijf weer protesteren. quote> goed zo, lief voor jezelf zijn, wat heerlijk zeg, ik bad/bed/film,..hmmmmik zal nog even moeten doorploegen vandaag.maar het is je gegunt hoor meis!geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Hoi Soothe, lief groetje x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Ja klopt hoor. Ik werk ook hard. Buikdansen is echt topsport. Moet echt naar mn lijf luisteren. Dame van vanavond heeft afgezegd. Niet zo erg. Nu lunch. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Hoi Woman. Easy does it hè. Zet alles maar lekker even op een laag pitje. Moet kunnen zo af en toe. Ook ik was met hondje buiten en zo'n lichtbad doet me goed. Groet en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: snoepjeDAGPACT Albert Lytse jarig Acer miranda Jootjequote> snoepjetruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 lieve Lytse, van harte gefeliciteerd, je bent een topwijf!! iedereen altijd helpen!! kan je ook ontvangen?? dan een hele dikke knuffel van me liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 snoepje wij staan apart, dus we ouden elkaar stevig vast vandaag als we trek krijgen:THEE DRINKEN!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse jarig? Daar log ik voor in. Van harte gefeliciteerd :sun::sun: :sun::sun: Laat jij je maar eens verwennen vandaag! Je staat voor menigeen altijd klaar en hebt ook voor iedereen hier altijd het beste voor en ook altijd een vriendelijk woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse, Gefeliciteerd. Zo fijn je te lezen. Dank je wel voor alle steun Happy birthday! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 @lytse gefeliciteerd @shahire 14 maanden nuchterheid toppie.. @snoep..hulptroepen inschakelen voordat je nog verder zinkt iedereen een fijne dag toegewenst..mooi weer dus frisse neus halen is een must Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse, nogmaals ( ik heb je net aan de telefoon gehad) gefeliciteerd en hier zijn wat slingers. :DB):light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Sha 14 maanden???? Toppertjeeeeeeeeeeé.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden