bolletje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ja Wijfie dat deed mijn manneke ook altijd, maar hij zat nooit lekker in z'n vel. Je moet rekenen dat jouw man een stuk ouder is dan jij. Onvrede omdat hij achteruit gaat. Dat is voor sommige mensen erg moeilijk, Ja en als je het echt niet vertrouwd waarom bel je dan niet af. je voelt je niet lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Mooi om te lezen dat je jezelf bijna groen licht geeft om te drinken vanavond wijffie. Dit is dus echt wat we doen, zoeken zoeken zoeken naar redenen om onszelf groenlicht te geven. Maarre loskoppelen dus die handel... Kom maar ff melden als je thuis komt, dat je nuchter bent Wedde dat je dan morgen blij bent;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Javier Guzman is heel open over zijn verslaving. In een aflevering van Nieuwslicht heeft hij zelfs een hersenscan laten doen om te kijken of er blijvende schade is. Ook in Dwdd is hij openhartig... Als je googled ben je zo bij de uitzendingen. Ik ga vanavond ook zeker kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Dag allemaal, Weer terug van oppassen i.p.v. voorlezen. Veel gesproken met het jochie, dus toch gewerkt aan zijn woordenschat. Vanmiddag de etensklusjes afgemaakt waarvoor ik gisteren te moe was. Morgen kan ik dan aan mijn kamer verder, want dan hoef ik niet te koken. Bruine bonensoep: was goed gelukt. @ Sofie: we hebben hier ook veel roofvogels, o.a. sperwers en een heleboel buizerds. We hebben een kleine tuin, maar wel met een boom erin en we kijken steeds onze ogen uit. Dit weekend is het tuinvogeltelling. Ik ga ervoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Johan: goed plan. Doe jij ook mee aan die telling? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Als zij het niet doen, vast wel. Ik ga bankhangen. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik mis mn avondje bieb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Nee hoor Dinah, helemaal niks same old story (I like it) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Straks maar een flinke wandeling dan. ook fijn. Stevig aankleden. Doggie mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Bijzonder goedenavond iedereen, vanuit een zeeeeer koude haven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 'n Avond sir! Allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 'n Avond MyLady, how's joe up north ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedeavond Will, Zou niet met je willen ruilen hoor. Zit lekker bij m,n warme kacheltje. Maar jij bent een echte dai hard toch!/ Hallo Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik ga een beetje T.V. kijken. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Up Noarth all ok Bikke fris, maar goed Hoi Rap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Hoi Rapi, dai hard, haha, is wel een beetje zo. Heb het al kouder geweten hoor, maar prettig is anders natuurlijk. Tijdens de zomer is het een hele andere job hier, pure fun !! Me love kacheltjes too Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Rapi, ben je al weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Nee geen weekend gewoon werken....en nu snel slapen voel me de hele dag al niet lekker. Gewoon eens een goede nacht maken.. Trust voor straks iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Haaaaa, Mups amai, das lang geleden, hoe ist meisje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Beterschap Erik, hoop dat het WE alsnog mee valt voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Met mij gaat het goed Will. Ik drink niet meer. Van minderaar ben ik zomaar stopper geworden. Ik kan me niet voorstellen nooit meer te drinken maar voorlopig ga ik nog wel even door zonder drank. Het bevalt me goed en als ik er al eens zin in heb, heb ik er ook meteen angst voor. Want ik weet bijna zeker dat ik terug zou vallen in mijn oude patroon. En dat wil ik niet meer. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ja okay, dat wel, up's and down's. De drank (meestal) zwaar onder controle, en meestal zelfs helemaal niets. Relationeel ook niet je dat, maar hier ook up's and down's. Heb het al veel zwaarder en moeilijker gehad, maar of ik "echt" gelukkig ben is nog een ander verhaal. Ik moet even een bootje gaan vastmaken, dus ff weg, zoef zoef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedenavond allen Vanavond hadden we de nieuwjaarsreceptie van de zaak en ja ik heb dus cola gedronken. Verder even over mijn actie van vanmorgen, de eerste pagina was zo breed dat je niet meer op een normale manier kon beantwoorden, quoten of pb-en. Ik dacht in eerste instantie dus en nu? maar was toch nog redelijk uitgeslapen om op snel antwoorden te klikken wat ik nooit doe. Toen ik dat gedaan had dacht ik bij mezelf er zijn vast meer forummers die het nu even niet weten? dus vandaar mijn actie met de hartjes omdat iedereen die wel kan gebruiken en om heel snel naar pagina 2 te verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 M'n ma en haar man kwamen me zojuist wat eten brengen. Wat een schatten! Ik heb ze er weliswaar voor betaald, maar ze doen 't toch maar. Rijst met groente (broccoli, courgette, paprika, etc.) met cocos en kerrie. Geen vlees deze keer. En dan gaat 't alweer naar de 21:00u toe. 22:00u wens ik er in te liggen. Dat vroege slapen bevalt me steeds beter de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden