witte Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Hee wijffie, Super tof dat je het droog hebt gehouden dat verdient een bloemetje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Wijfie, de reden dat ik vroeg of hij soms geestelijk achteruit gaat is, dat daar vaak ook karakterveranderingen en agressie bij kunnen komen. Ook het zich onzeker voelen zonder de partner. Ik kan me voorstellen dat je heel boos bent, omdat je vernederd bent voor het front van de troepen. Als iemand niet naar de HA wil roep ik altijd "dan hou je het het langst". Helpt niet, maar lucht wel op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 krijg ineens een ideetje door iets wat ik zie op tv.. Ik heb zo'n zithangmat, de stok waar het aan hangt kan ik gebruiken als rekstok. Ondersteboven hangen is goed voor je ruggegraat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 @wijffie,.. Jee meis,.. ik vind het zo erg dat je de steun die jij zo verdiend niet krijgt van je partner.. ik mag het misschien niet zeggen, maar jij ben zo'n kanjer zo de moeite waard! als hij zo tegen je doet zou ik haast denken.. je hebt nog een heel leven voor je.. bezig om te helen, weer gezond te worden.. ben je dan niet beter af zonder hem,.. of naast iemand die je wel weet te waarderen? in elk geval deze is voor jou omdat je het verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 @ HTS: mooi onderschrift van je. Goed gedaan. Het was moeilijk, maar het is je gelukt! Mijn hond wilde altijd wel uit, was dan ook een jachthond! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Sorry ik wals een beetje door wijffie heen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: womankrijg ineens een ideetje door iets wat ik zie op tv.. Ik heb zo'n zithangmat, de stok waar het aan hangt kan ik gebruiken als rekstok. Ondersteboven hangen is goed voor je ruggegraat..quote> hahahaha malle meid! ik moet soms zo lachen om je postings... je bent zo heerlijk spontaan en creatief!ik zou zeggen DOEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Dune, vergeet niet dat onze partners het nodige hebben moeten doorstaan door ons drankprobleem! Als je zo'n gezamenlijk verleden hebt en je partner heeft je toen niet in de steek gelaten, dan ben je geneigd hem nu te helpen. Dat is tenminste mijn mening. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Hey wijfie, ik gaf je ook een bloem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Verdorie, VM gemist, Nien, hier ook copd, roken moet eruit, maar niks moet, he, alles kan! En gaat ook gebeuren, no stress. Zit ook met Krekel, maar kan d'r niks aan doen. Ze gaat het vast redden, heeft ze veel vaker gedaan. Wijffie, jouw kerel is 79, doucement, heh! Hij kan jouw gekte nooit meer bijhouden, gaat niet lukken. En dan gaat die doodval opmerking mij veels te ver, zogenaamde waarheid of niet. Nog 2 daagjes werken in de avond en dan heb ik eindelijk weer vrij. Dit oude lichaam is de kou wel wat zat, alhoewel hij d'r wel tegen kan. Maandag lekker op zwart ijs? Laat mij maar gaan. De reetrider Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: LytseDune, vergeet niet dat onze partners het nodige hebben moeten doorstaan door ons drankprobleem! Als je zo'n gezamenlijk verleden hebt en je partner heeft je toen niet in de steek gelaten, dan ben je geneigd hem nu te helpen. Dat is tenminste mijn mening.Lytse.quote> tja Lytse, het was misschien ook erg ongenuanceerd en kort door de bocht besef ik mij nu..het was niet respectloos bedoeld in ieder geval wijffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Mensen ik ga weer droog afhaken. Tot morgen en welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Gelukkig maar, het leven is al complex en ellendig genoeg he. je moet zelf de bloemetjes zaaien, verzorgen en koesteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 En onkruid wieden, het vervelendste gedeelte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ben eigenenlijk al uren aan t proberen te slapen; Lees met half oog mee nog; Had ik mis je............ echt zun hebben me echt bang gemaakt daar hoor. en dan ook nog die longontsteking..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Dune gaat een mandje opzoeken.. lekker droog in elk geval nog even lezen en koekjes eten ;-) slaap lekker allemaal! Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Wijfie, je man is ouder dan mijn vader geworden is. Ik heb dan ook in zeker opzicht de neiging om te zeggen "koester hem". Maar simpel lijkt het me niet, nee. Zelf heb ik een jong ventje van bijna 35 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 hihih jong ventje Jen,,.. dan is de vraag hoe jong jij bent? oh ja ik was onderweg naar mijn mandje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Had terug komen... Ik alenig als anarchiste dat is t em nie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik word dit jaar 40 Dune. Een verjaardag waar ik erg tegenop kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: JenIk word dit jaar 40 Dune. Een verjaardag waar ik erg tegenop kijk.quote> gut meid, daar voel je weinig van (sprak Dune op haar 44e)oh ja,.. mijn mandje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Het is zo gek dat de vrienden van mijn lief allemaal jong zijn. Zij zitten bezig met baby's en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 ben nu écht weg lieve Frummels!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Dag dag Dune. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 40 is het nieuwe 30 Jen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden