Spring naar bijdragen

vrijdag 18 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wijfie, de reden dat ik vroeg of hij soms geestelijk achteruit gaat is, dat daar vaak ook karakterveranderingen en agressie bij kunnen komen. Ook het zich onzeker voelen zonder de partner.

Ik kan me voorstellen dat je heel boos bent, omdat je vernederd bent voor het front van de troepen. Als iemand niet naar de HA wil roep ik altijd "dan hou je het het langst". Helpt niet, maar lucht wel op.;)

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@wijffie,..

Jee meis,.. ik vind het zo erg dat je de steun die jij zo verdiend niet krijgt van je partner..

ik mag het misschien niet zeggen, maar jij ben zo'n kanjer zo de moeite waard!

als hij zo tegen je doet zou ik haast denken.. je hebt nog een heel leven voor je..

bezig om te helen, weer gezond te worden..

ben je dan niet beter af zonder hem,.. of naast iemand die je wel weet te waarderen?

in elk geval deze is voor jou :heart: omdat je het verdiend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: woman
krijg ineens een ideetje door iets wat ik zie op tv.. Ik heb zo'n zithangmat, de stok waar het aan hangt kan ik gebruiken als rekstok. Ondersteboven hangen is goed voor je ruggegraat..quote>

hahahaha malle meid! ik moet soms zo lachen om je postings... je bent zo heerlijk spontaan en creatief!
ik zou zeggen DOEN!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dune, vergeet niet dat onze partners het nodige hebben moeten doorstaan door ons drankprobleem! Als je zo'n gezamenlijk verleden hebt en je partner heeft je toen niet in de steek gelaten, dan ben je geneigd hem nu te helpen. Dat is tenminste mijn mening.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie, VM gemist, Nien, hier ook copd, roken moet eruit, maar niks moet, he, alles kan!

En gaat ook gebeuren, no stress.

Zit ook met Krekel, maar kan d'r niks aan doen.

Ze gaat het vast redden, heeft ze veel vaker gedaan.

Wijffie, jouw kerel is 79, doucement, heh! Hij kan jouw gekte nooit meer bijhouden, gaat niet lukken. En dan gaat die doodval opmerking mij veels te ver, zogenaamde waarheid of niet.

Nog 2 daagjes werken in de avond en dan heb ik eindelijk weer vrij. Dit oude lichaam is de kou wel wat zat, alhoewel hij d'r wel tegen kan. Maandag lekker op zwart ijs? Laat mij maar gaan.

De reetrider

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Dune, vergeet niet dat onze partners het nodige hebben moeten doorstaan door ons drankprobleem! Als je zo'n gezamenlijk verleden hebt en je partner heeft je toen niet in de steek gelaten, dan ben je geneigd hem nu te helpen. Dat is tenminste mijn mening.

Lytse.quote>

tja Lytse, het was misschien ook erg ongenuanceerd en kort door de bocht besef ik mij nu..
:o
het was niet respectloos bedoeld in ieder geval wijffie...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...