rosa45 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ha Vlaams Meisje. Ja ik heb die eend écht zelf gehaakt. Zoals je ook hebt kunnen lezen geef ik ook workshops. Nee hoor, dat was een geintje. Maar als je losse en vaste kunt haken moet zo'n eend je ook lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Het is de tweede betekenis van het woord akelei! Niemand zegt dat een autist narcistisch is! Kruipt onder de zetel van het verschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Doet me denken aan: - tussen partners - "Slaap je al?" "Ja" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 nee nee, ben nog aan t lezen zegt die andere dan.... vergeet dan niet da klein licht straks ook uit te doen he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 That s the spirit akelei. Bergschoenen aan das, wanten sjaal etc en een wandeling van een kwartier minstens in de gezonde , koude buitenlucht... Pffffffffffffffffffffffffffffffffff wou da t ik het kon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Hier hadden ze op het schooltje op een bep moment verzonnen dat tijdens het klaas feest de pieten in alle kleuren moesten. Kids nog nooit zo bang geweest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik ga er vandoor. Fijne avond en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik ben "autist" gewoon in het dagelijks taalgebruik als verwijzend naar een niet-klinische context, en ervaar het ook niet als een scheldwoord. Soms is het gewoonte, denk ik. Ik hoorde eens iemand verontwaardigd doen over het woord "kankeren" terwijl dat toch echt gewoon zeuren betekent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 hahaha toen ik daar stond bij dat zwembad waar we niet konden zwemmen, in de kantine, wilde ik natuuuuuuuuuuurlijk direct een sigaret. tja maar buiten gegaan op het terras daar, maar na twee trekken uitgemaakt omdat het TE koud was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Rosa weer even Heintje. Het woord "kankeren" i.p.v. zeuren vind ik ook niet kunnen. Misschien ben ik gewoon te fijngevoelig. (Of zeur ik te veel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Nepverslaafden! Ik paf rustig door met die kou hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Bij dat kankeren is er ook sprake van een Belgisch/Nederlands verschil. Nederlanders schelden elkaar met ziektes uit (Krijg de tering en dergelijke), Vlamingen doen dat eerder met seksuele termen (van tactive mag ik geen voorbeeld geven denk ik). Echt! Daar is onderzoek naar gedaan door een linguïst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik geloof dat ik het net helemaal volg vanavond.. Truste allemaal. Ik kruip er droog in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik kom me nog even nuchter afmelden, voor vandaag, en de afgelopen 2 dagen. Toen was ik het vergeten. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 poepen betekend in België heel wat anders dan bij ons.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Zo verslavingsgevoelig als dat ik ben, heb ik nooit andere middelen gebruikt. Zelfs nooit gerookt. Een beetje vreemd eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Klopt A3, volgens mij stond dat in hetzelfde onderzoek. Ja, zoiets vind ik dan weer interessant hihi. Nee, Johan, maar wij zeggen "vuil jeannet" en dat soort dingen. Enge ziektes toewensen heb ik hier nog nooit meegemaakt. Het zou iets met calvinisme te maken hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: A3 Originally posted by: JenBij dat kankeren is er ook sprake van een Belgisch/Nederlands verschil. Nederlanders schelden elkaar met ziektes uit (Krijg de tering en dergelijke), Vlamingen doen dat eerder met seksuele termen (van tactive mag ik geen voorbeeld geven denk ik).Echt! Daar is onderzoek naar gedaan door een linguïst.quote> Jen, ik heb ook wel eens gehoord dat Nederlanders (en Belgen) vooral genitaal schelden, en Duitsers en Britten vooral anaal. Maar ik heb het niet onderzocht...quote> woehahahhahaha A3, ik lig hier dubbel!!!je hebt helemaal gelijk inderdaad!maar als je het zo opschrijft is het ergg grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik moest 't toch even opzoeken, Dune. Wat poepen in 't 'Belgisch' is. Juist ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: GunnIk moest 't toch even opzoeken, Dune. Wat poeopen in 't 'Belgisch' is. Juist ja...quote> jah de oplossing mag hier niet hoor Gunn.. je hebt zo een ban aan je broek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Maar wij spreken poepen wel met een korte oe uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 poepen is trouwens een keurig Nederlands woord, staat ook in de Dikke van Dale.. dat zou me geen ban moeten kunnen opleveren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: JenMaar wij spreken poepen wel met een korte oe uit.quote> ja Jen, dat is waar, dat maakt het natuurlijk ook heel anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 en Gunn en Jen ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: acerIk kom me nog even nuchter afmelden, voor vandaag, en de afgelopen 2 dagen. Toen was ik het vergeten.Slaap lekker allemaal!quote> Ahhh Acer, toppertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden