lady jane Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 gooi dat achterdeurtje dicht madeleine 14 dagen nog, zodat je je eerste maand als basis hebt en afwacht wat de Refu dan nog doet aan bijwerkingen. Misschien heb je dan een echte keus:heart: slaapwel frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Madeleine, Achterdeurtjes politiek is dit. Liever misselijk van de drank, dan van een pil. Je zegt dat je in gedachten weer wilt drinken. Als je echt stoppen wilt, waar ik een klein vraagtekentje bijzet ga je door met de pillen. Er is een kans dat ook de bijwerkingen nog afnemen. Onbewust focus je je op de bijwerkingen om te drinken, denk ik. Zou er maar mee doorgaan. Echter jouw keuze. Maak de voor jou juiste beslissing. groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Dat is ook een goede, Jane! Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Zo ga ik het eerst maar eens doen. Thanks, voor het helder maken! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Hobbel achter Jane aan. Bijna gelijk aan de dijk, met dezelfde insteek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik kom me even droog afmelden voor het dagpact. Weltrusten allemaal en slaap wel Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Jootje trusten. ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ja, Soothe. Die vraagtekens die jij hebt, heb ik zelf inmiddels ook. Als ik drink, dan wil ik stoppen. Als ik stop, dan is er een bepaald punt waarop ik weer wil drinken. En dan niet één omdat het lekker is, maar een krat om stomdronken te worden. Dat is niet goed en ik weet ook niet waarom ik dat wil. Want dat is niet echt wat ik wil. Ik wil leven, mijn leven oppakken, trots op mezelf zijn, met mezelf door één deur kunnen. Ik weet niet wat het is dat maakt dat ik elke keer op dit punt kom. Daar ben ik echt nog niet achter. Vanochtend werd ik wakker en vroeg mezelf af wat ik de afgelopen vijf jaar had gedaan. Daarvoor kon ik bepaalde gebeurtenissen bij bepaalde leeftijden zetten, daarna wordt het steeds moeilijker of bestaat het gewoon niet. Ik wist vanmorgen zeker dat ik herinneringen, goede, wil opbouwen, dat ik klaar was voor het leven. En een paar uur later begin ik smoezen te bedenken om te kunnen drinken, ook al kan dat niet door Refusal. En nu begin ik te praten over stoppen met refusal, door de bijwerkingen. Maar zoals Jane zegt, daar zit zeker wat in, laat ik het gewoon nog even twee weken slikken, dan zit ik aan de maand en dan kan ik kijken of ik al sterk genoeg ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Spike, sorry heb helemaal over je heen gelezen!:$ Ik ga nu eerst nog even een pil nemen en dan naar bed. Dank jullie wel voor het advies. Welterusten! Owja, ik ga droog naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Beste madeleine, Ik ken dat. Om het eenvoudig te houden, dat heet verslaving. Tegen beter weten en alle mooie plannen er toch weer voor gaan. Ik geloof je goede bedoelingen, maar er moet een twist in je koppie komen. Het echt niet meer willen, tegen alle verdrukking in. Dat is een groeiproces. Hoop voor jou dat de knop ook omgaat en je zegt het was genoeg. Het is mooi geweest. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Dat klinkt heel zelfdestructief, Madeleine. Ik herken het wel. En heb geen idee wat je eraan doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik kijk iets op tv, Guy Code. Daar zegt een man: Drugs are great untill they are not. than you have to stop immediately Dat geldt natuurlijk ook voor alcohol want dat is ook drugs. Accepteer dat je niet meer kan drinken. Het was leuk maar nu niet meer. End of story. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Welterusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Chapter 1 I walk down the street. There is a deep hole in the sidewalk. I fall in. I am lost ... I am helpless. It isn't my fault. It takes forever to find a way out. Chapter 2 I walk down the same street. There is a deep hole in the sidewalk. I pretend I don't see it. I fall in again. I can't believe I am in the same place. But it isn't my fault. It still takes a long time to get out. Chapter 3 I walk down the same street. There is a deep hole in the sidewalk. I see it is there. I still fall in ... it's a habit. My eyes are open. I know where I am. It is my fault. I get out immediately. Chapter 4 I walk down the same street. There is a deep hole in the sidewalk. I walk around it. Chapter 5 I walk down another street. ~ Portia Nelson ~ (There's a Hole in My Sidewalk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 ik luister op het moment naar Rob de Nijs met het nummer : Bo Zo mooi:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 En nu naar Michel Fugain. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 en nu Everly brothers morgen een stukje schaatsen als mijn rug het toelaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 waar zitten jullie allemaal? nou ja 4 mensen al met al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Heb je rugklachten kunsie? Ik zat een beetje tv te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 ja Jen, ik ben bijna afgekeurd op rugklachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Lijkt me rottig, ik heb een hekel aan rugpijn. Waarvoor afgekeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik was de laastse jaren postbode en dat vond ik een heerlijk beroep. vroeger zat ik in de horeca. Vond ik ook altijd leuk. Maar nu kan ik weinig meer en daar baal ik van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik kan nergens heen ................mooi man. Blof, neem ik spanje als besluit..........Nu America, horse withe no name Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Postbode zou ik niet willen zijn met dit weer :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik wel Jen. Ben ook gek op kamperen. Ga elke zomer een tijdje fietsen met tentje in mijn eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden