Mai Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Heb vogelboom in de voortuin Het wordt steeds drukker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Marc dune miranda truitje acer Mark Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Graag gedaan Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Flink geslapen, dat was nodig. x belde en dat was een goed gesprek En het is stil geweest, dat had ik ook nodig. Dan kan ik nadenken. Nu zijn ze weer thuis maar nu kan ik de radio aanzetten. Ik zat gister in de snackbar en ik zag een flesje H staan in de vitrine. Hij leek groter dan een halve liter en ik dacht hey wat leuk, nog een groter maatje, dat is handig. Alleen daarom wilde ik het al meenemen. Omdat 1 liter fles bier handig leek. Gelukkig kreeg ik een toekomstvisioen van hoe mijn avond dan zou verlopen. Meer halen + kroeg. Dus ja, hier ook associatie vet + bier. Ook bami + een speciaal biertje. Morgen krijg ik weer geld en dan mn geldzaken op een rij zetten. Ik heb vandaag voor 15 euro aan pr materiaal besteld, adresstickers, fotomok, vlag, kaarten en uitnodigingen. Die 15 euro zijn de verzendkosten. Goed gedaan he Mark, ik leef nu van 5 euro per dag. Soms minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Marc dune miranda truitje acer Mark Jootje Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Hoi allemaal, wat een korte draad? Mark wat ontzettend vervelend zoiets Madeleine wat een eye-opener Ik had vanmorgen plots geen internet dus kon niet even goede morgen zeggen Meer forummers daar problemen mee gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik ga zo naar de bieb. Work to do. Fijne avond Alberto & others x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Goedemiddag allen, Ik ben pas aan het bijlezen, dus ik hoop niet dat ik ergens doorheen dender. Ik kon vanochtend in een rechtstreekse trein stappen, die zoveel verlaat was dat ik zo kon instappen. Nog vanwege mijn verjaardag een zak met heerlijke roti e.d. meegekregen van een goede kennis. Ik hoef dus niet te koken vandaag! @ Mark: wat een teleurstelling joh. Ik kan me voorstellen dat je nu boos bent op jezelf, want niets is het waard om te drinken, maar een beetje begrijpen kan ik het wel. Wanneer krijg je een nieuwe datum? Hou vol makker, je doet het voor jezelf! @ Marc: een uitglijder van één avond/dag of een terugval? Goed dat je er vandaag weer tegenaan gaat. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Had net zoon aan de lijn Herkende hem niet meteen De 14-jarige kanjer krijgt de baard in de keel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Hey Marjo hoe gaat het verder met je? Lukt het allemaal nog? Je schreef even geleden dat je wil gaan proberen om te stoppen met drinken, lukt dat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Zag een foto van dochter met arm in gips Bleek nep, na een rondleiding door MCL Ik schrokte Hoi Bolletje Dat weet ik nog niet Helemaal stoppen werkt kennelijk niet Maar telkens over de grens ook niet Maar het komt wel goed Zekers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Eerst journaal en eten. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Goedenavond saam,.. Madeleine goed bezig meis, wees trtos op jezelf! ik ga snel even verder hier,... tot laterszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Jammer Marjo maar de aanhouder wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Goeienavond allemaal! Ik heb besloten om vanavond goed gezind te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Dat is niet jammer Bol Ik weet waar ik sta Het is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 ik snap helemaal niets va de post van A3 op mijn wie is wie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: JenGoeienavond allemaal!Ik heb besloten om vanavond goed gezind te zijn.quote> hé gezellig Jen,,.. ik ook, dus dat word aangenaam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik las net je wie is wie, Dune. Inderdaad zeer confronterend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: jopiegoedenavond allenbijna een man, marjo?hahahaha, mooi, kleine mensjes worden groot....ik werd laatst nog vol opgetild door oudste zoon:'en, klein moedertje, hoe is het met jou? '(geen enkel respect hebben ze meer, die jeugd van tegenwoordig)quote> heerlijk he mop, dat optillen.ik geniet er van....en zeg...dank je wel kind..xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: Lenie Originally posted by: jopiegoedenavond allenbijna een man, marjo?hahahaha, mooi, kleine mensjes worden groot....ik werd laatst nog vol opgetild door oudste zoon:'en, klein moedertje, hoe is het met jou? '(geen enkel respect hebben ze meer, die jeugd van tegenwoordig)quote> heerlijk he mop, dat optillen.ik geniet er van....en zeg...dank je wel kind..xxxxquote> hahhahah Lenie en Marjo hier precies zo... mijn zoon is nu een boom van een vent, beroepsmilitair,.. ik zei pas tegen hem "pas op hoor je gaat over de knie" met dat ik het zei hing ik ondersteboven op zijn rug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: jopienou mutselsik ga maar weer liggenkijken wat voor droom me nu weer ten deel valtt blijft een feest, ik kan niet anders zeggenalsof ik de hele dag in een soort bioscoop zit. vanmiddag een dienst geredenin een bus die feitelijk een enorme lampekap wasdie ik over me heen trokin de kleuren van mijn bedrijf.uiteraard moest ik onder die lampekapook passende (dames)schoenen aandie had ik nietdus mét de bus (lampekap) + passagiers naar AHwant daar hadden ze nog schoenen van sinterklaasen uiteraard ook nog verdwaaldWeirddddddddddddddd.....quote> heel bijzonder jopie, als het maar niet eng is, maak je wel wat mee..slaap lekker hoor!! en kies een mooie droom uit ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Goedeavond allen, Mijn zoon tilt mij nooit op. Wel jammer eigenlijk, maar hij is wel lief hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Hoi AdB-ers Ik moet nog bijlezen, maar eerst even wat schrijven voor mezelf. Vandaag werd ik zomaar weer overvallen door de gedachten te willen drinken. Ik ben moeeeee, en tsja, dan komt de gedachte om daar eens echt lekker in weg te gaan zakken, met drank. Niet veel, twee flesjes bier, maar toch, de gedachte kwam op. Heel even wilde ik er aan toegeven. Heel even maar. Het heeft me wel weer duidelijk gemaakt hoe de wens om te drinken om het hoekje kan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden