Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen. Zal zo even terug lezen, maar wil eerst even wat kwijt.

Gisteren zou ik opgaan voor het tweede deel van mijn opname. Ik door weer en wind naar de kliniek tasje mee en er helemaal klaar voor! Zit ik in de wachtruimte en ik kreeg al een raar gevoel omdat de receptioniste heen en weer ging bellen. Word ik opgehaald en krijg gelijk te horen mark ik heb een slechte mededeling....Omdat er iemand al in opname zat die ik ken nemen ze mij niet op, want het is geen vriendenclub daar werd me gezegd. Ik ben jankend het pand uitgelopen en heb gedaan wat ik niet had willen doen, ik heb een flesje wodka gekocht...gelukkig heb ik het bij 1 flesje kunnen houden, maar schaam me nu kapot. Heb het net hier thuis opgebiecht en ook mijn verwijzer gebeld, maar die beld me zo pas terug. Het ging potver zo goed, maar in deze trigger ben ik dus gestonken. Ik ben zo boos op mezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, Erik. Ik heb zelf ook het idee dat het nu beter met mij gaat. Ik ga op normale tijden naar bed en kom er op normale tijden weer uit. De dagplanning is nog wel een hekelpunt. Want doe ik op maandag teveel, dan heb ik op dinsdag niets meer te doen. Daar moet ik nog even aan werken. Maar waar ik nu dondersblij mee ben is het feit dat ik naar bed ga en binnen een kwartier in slaap val. Dat scheelt al de helft voor een goede ritme. En misschien helpt draagt Refusal daar aan bij, moe zijn, beter slapen, ritme pakken. Ik word er in ieder geval een gelukkiger persoon van.

Schreef wat zwartgallig in het topic over het 'schone leven', maar één voordeel van stoppen is voor mij ook gelijk de grootste voordeel momenteel, mijn dag en nachtritme. Ik heb aan mezelf gemerkt dat echt ontzettend belangrijk te vinden, belangrijker dan wel of niet chagrijnig zijn. Ach, dat laatste zit ook gewoon in mijn aard. :P

Nu eens douchen, dat hoort er ook bij. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mark,

Nou dat is ook wel heel erg l... Maar niets is een reden om te drinken. Maar ik kan het me helemaal voorstellen. Wees niet te boos op jezelf. Het is vaak: denk je net op het goede spoor te zitten en dan... Altijd die triggers. Maar die maken ons ook sterker. We leren ervan. Maar dat is nu een schrale troost :Disgust; Sterkte en ga er weer voor. goed dat je het gelijk opgebiecht hebt.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Mark, ik herken je verhaal. Ik heb in extreem psychische nood 1,5 jaar moeten wachten op hulp. daarna kreeg ik de verkeerde diagnose en moest ik nog langer wachten. Ik was in staat om bij hun de ruiten in te gooien....

Misschien kun je naar je huisarts gaan ?

Je bent nu natuurlijk in alle staten want je had alle hoop en zinnen gezet op deze dag.

Hou vol, bij mij is het uiteindelijk goed gekomen, ik hoop bij jou ook..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt luitjes! Jullie woorden helpen mij sowieso. Nee die persoon zit er al twee weken en heb ik notabene in diezelfde kliniek leren kennen.We hebben enkel wat gebeld nadat we bijde met de eerste opname klaar waren, dus ik zie het probleem niet zo. het is niet mijn maatje ofzo... Ze zeggen me al twee weken geprobeerd te bellen hebben maar ze hebben al mijn nummers en ik heb niks gehoord/gezien. Ze hadden zelfs een brief kunnen sturen oid....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar proberen het een beetje prettig te maken voor jezelf, ook al lijkt dat nu onmogelijk...vandaag zal dat misschien niet meer lukken maar morgen misschien wel.... bek op het stuur en tegen de wind in fietsen...storm en regen......

Ik ga nog even slapen. Straks ben ik er weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark wat ontzettend rot. Verbazingwekkend dat ze zo gehandeld hebben. Bellen, mailen, brieven sturen. Je probeert iemand toch op verschillende manieren te bereiken? Iemand gewoon laten komen en dan weer wegsturen, vooral met deze problematiek, is in mijn ogen not done. Maar goed, daar ben ik ook niet de enige in.

Misschien een domme vraag van mij. Maar je zegt geen geld te hebben voor medicatie. Maar ik neem aan dat opname vele malen duurder is? Mijn medicijnen kosten 16 euro en dat is voor langere periode. Die had ik er al binnen drie dagen niet drinken eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...