Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen :)

Nou dat was een prutnachtje, veel te kort, ben wel opgestaan want nu wel een paar stille uurtjes voor mezelf...opladen !

De buren zijn nooit zo vroeg. Gisteravond laat begon het weer, toen lag ik in bed. Oordopjes en highly irritated.

Dit is weer een opsla ding. Ik vind eigenlijk dat ik er wat van moet zeggen, maar ja dan ben ik een zeurvrouw.

Ik hoop we dat ik vanmiddag goed kan slapen anders krijg ik fysieke problemen. En dan gaat de spiraal naar beneden...

Nu koffie, hondje uit, en dan beetje werken. Rustig aan. Hopelijk nog een uurtje stil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Ook goede morgen Igor, jemineetje, en had eerst nog wel een subtitel met 'dinsdag' er in willen maken....

Schuif maar op de ouderdom he?

Maar is de rest van het forum in winterslaap gedompeld of zo?

Ik ga de douche even opzoeken en daarna de hond uitlaten, lijkt mij de beste volgorde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een goede morgen Woman.

Als die buren inderdaad constant voor geluidsoverlast zorgen zou ik toch maar eens een praatje gaan maken hoor.

Zeker als het laat op de avond en in de nacht ook nog doorgaat.

Kun je aangeven dat je een hoop kunt hebben, maar dat je nachtrust je erg dierbaar is of zoiets.

Moet toch bespreekbaar zijn dat het in ieder geval 's nachts rustig is als zij overdag ook al constant lawaai maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Yvonne. Die jongen is 19. Hij heeft geen idee. Ik was vast ook zo toen ik die leeftijd had. Maar dat gerochel kan ik wel iets van zeggen want dat is echt smerig en mn grote irritatiepunt.

Kan ook dubbel glas nemen en mn muren eens aftimmeren. Project schroothout loopt nog.

Nu maar even genieten van de stilte. zennnnnn

Ik probeer het positief te houden, het klonk ook wel beetje als een verhuizing (!) of misschien waren ze bakstenen aan het sjouwen om de muur die ons scheidt een extra wandje te geven...

Verder zijn ze erg aardig en echt topburen. Behulpzaam.

Fijne dag allemaal ik ga hier ophangen en beetje dingetjes doen x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

Het is koud buiten. Vanmorgen stond ik op met een onzeker gevoel. Zo van: iedereen is tegen me. Dan heb ik het gevoel dat eigenlijk niemand me mag. Weet niet waar dat vandaan komt. Maar het is een akelig gevoel. moet dan van alles doen om daar niet in te blijven hangen en me voor te houden dat het natuurlijk onzin is. Misschien hangt het nog wel het meest samen met de kritische houding die ik tegenover mijzelf heb.

Maar nu gaat het weer beter. De kamer warmt alweer een beetje op en dat geeft alweer een ander gevoel.

Ik laat me niet ontmoedigen door het verleden. Ik wil vandaag weer nuchter blijven. Daar gaat het toch om.

Iedereen een heel fijne dag.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen lieve frummers!!!!

Dank Yvonne voor de koffie! had ik zin in!

ik heb goed geslapen,..

voor mij breekt dag 27-2 aan...

doe dus meteen mee met het dagpact

DAGPACT

Albert

Lytse

Marc

@Mark goed dat je er nu bent, en niet wegblijft... je hebt in elk geval voor vandaag een goed voornemen, het dagpact!

@woman, lastig dit soort dingen met buren, ik denk altijd als ik "te veel zeur" loop ik ook het risico het goede te verspelen..

het is net zoeken naar iets subtiels. maar dat gerochel daar kan je toch zeggen "zo gaat ie lekker, dat hoeven we toch niet van mee te genieten?!!!"

zo, nu de eerste groep honden de sneeuw in!

en vandaag mijn ventje ophalen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Goh, wat zijn jullie er vroeg bij! Dacht dat ik vroeg was.. Gelukkig heb ik goed geslapen. Het gaat steeds beter. Nu voor de derde nacht zonder alcohol ingeslapen en gelukkig geen vreselijke nachtmerries gehad of uren wakker gelegen.

Volgens een posting van A3 (weet niet of ik het goed schrijf), zijn de eerste 4 etmalen het meest kritiek. Allée, nog eentje te gaan dus!

Hopelijk kom ik dan in wat rustiger vaarwater. Scheelt ook dat ik morgen mijn hart kan luchten bij de psycholoog.

Vandaag maar weer eens een uurtje sporten. Daarna misschien nog een flinke wandeling.

Buren die lawaai maken? Vreselijk, misschien eens voorzichtig ter sprake brengen? Bakje koffie aanbieden, koekje erbij. De zoete aanpak zeg maar.

Marc, ik wens je veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh ja..

gisteravond mijn voorstel post bij wie is wie even teruggelezen!

Man wat een eye opener!!!

ik zat zo diep toen,,... was echt een hoopje ellende...

wat is er sindsdien veer veranderd zeg!

ik heb veel om dankbaar voor te zijn...

dat wilde ik ff kwijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen. Die Boeddha gezegde over compassie naar jezelf vind ik wel een mooie. Is imo toch anders dan die uit de bijbel. De bijbel heeft meer aandacht voor de omgeving dan het innerlijk alhoewel je een ander liefhebben als jezelf ook andersom kan lezen. Dat stuk uit de bijbel las ik een keer in een depressieve periode, als ik andere lief zou hebben als mezelf dan zou ik niet veel geven om mijn medemens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...