Spring naar bijdragen

Donderdag 24 januari 2013


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk Spike, dat is nou ook Nederland.

Allerlei zaken die veelal worden bedacht door mensen die zelf geen stoornis/beperking, ellende, verslaving of wat dan ook hebben.

Dat bedoel ik niet eens lelijk.

Maar ze hebben geen idee.

Net als nu om, als je een autistische stoornis hebt nog maar 1 jaar gebruik mag gaan maken van de GGZ. Darnaa moet je maar door naar de WMO, waar ook ongelofelijk veel op gekort gaat worden.

Dit plan is er nog niet door maar ja.

En als je verlies meemaakt, werk, je partner, of weet ik vel wat, depressie, moet je dat maar regelen bij je huisarts terwijl die beste man of vrouw al omkomt in het werk.

En een huisarts is niet opgeleid voor therapeutische gesprekken.

Ik leef met je mee maar daar koop je nix voor he.

Toch is dit ook alcohol-gerelateerd. Hoe ga ik om met al die situaties al ze op mijn pad komen??? Hoe ga ik om met frustraties. Hoe ga ik ermee om dat ik weinig geld heb enzovoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat snap ik, Johan. Daarom heb ik bewust gekozen, al bleek dit achteraf een foute keuze te zijn. Het heeft mij in mijn portometniks getroffen en zal me blijven raken. Maar ik kan me daar nu wel verder nog druk over maken, maar krijg ik het daarom beter? Daarom heb ik ervoor gekozen om me daar op dit moment niet meer druk over te maken. Wanneer het kabinet opnieuw valt en ik weer een keuze krijg, zal ik me weer inlezen, me weer druk maken, maar nu... Nu kan ik er even niets aan veranderen en laat het in gedachten dan ook maar rusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van da Bieb.

Voelde me al beetje knorrig op de heenweg, dus ik ben even strategisch gaan zitten tov meneer de neuspeuteraar. gesetteld en wel, koffie, muziekje op de headphone, staat hij op en gaat tegenover mij zitten.:angry:

Dus ik spullen weer pakken, en andere plek heel ver weg gezocht.

En ik heb in die 2,5 uur precies 1 foto bewerkt en op fb gezet, en verder niets....mn energie was zo uit balans dat mn pc steeds vastliep en ik helemaal niet op zat te letten.

Nou ja, een off day.

Morgen weer beter. Nu eten en chillen.

Mn huisje wordt wel erg leuk dat dan weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige nare dromen kunnen hele mooie betekenissen hebben.

Zo heb ik tegenwoordig nog steeds nachtmerries over geesten. Alleen word ik nu lachend wakker. Want ik heb ze op mijn manier continu voor de gek. En een lol dat ik heb. Misschien wil het me wel leren dat ik niet bang hoef te zijn als de situatie niet echt dreigend is ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie in die droom zegt je moeder misschien , ga door met je leven, en blijf niet teveel hangen in het verleden. Haar dood haar begrafenis enz.

Ik geloof dat overleden mensen vaak een oogje in het zeil houden maar je zal het weer helemaal zelf moeten doen. Laat je moeder los.

Dat is zo'n beetje wat de droom misschien zegt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar natuurlijk Smik mag je van haar blijven houden en haar missen, zeker nu ze er niet meer is. maar als je zegt "ik word er gek van dat ik haar nooit meer kan zien en ervaar"betekent dat misschien inderdaad dat je nog flink aan het rouwen bent. En wat zijn nu 10 maanden kerel. Iedereen bepaald zelf hoe zijn of haar rouwproces gaat verlopen.

Maar ik geloof dat mensen niet weg zijn als ze sterven maar nog steeds bij je zijn. Mij heeft dat enorm geholpen met dierbaren die gestorven zijn.

Dood gaan betekent niet, weg zijn. Overledenen kunnen in dromen dingen aan je duidelijk maken.

Spikie voor jou een dikke knuffel meis.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, ik was héél nerveus. De echografiste was zeer vriendelijk en brak 't ijs gelukkig door voor en tijdens de procedure 'gewoontjes' te praten. Ze vroeg me af en toe m'n adem voor een tijdje in te houden, had vragen over m'n ontlasting(!) en checkte tot vier keer toe de plek precies onder de ribben. Alles bij elkaar duurde 't een half uurtje. De radioloog zal 't evalueren en de uitslag naar m'n huisarts toezenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...