haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Slaap lekker, Jane, heerlijk eerlijk mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 @haddock: ik volg je ook op het niet roken draadje waar ik mezelf ook af en toe op waag Ik HOEF inderdaad niets, maar ik ''pik'' lekker door (jouw woorden hè) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 In mijn post doe ik net alsof Refusal mijn wondermiddel was, want dat is het zeker niet. Het helpt niet tegen trek, het helpt het ook niet in bedwang te houden, het helpt alleen maar in gedachten. Als ik drink, dan kan het zo zijn dat ik de volgende dag niet haal. Ondanks dat ik zelfdestructief kan zijn of iig lijk, is doodgaan toch het laatste wat ik wil. Met die gedachte ben ik ook begonnen met Refusal. Niet omdat ik dacht dat het medicijn mijn trek zou wegnemen of het, het wonder zou zijn wat ik nog miste, maar ik besloot het te nemen om te zorgen dat ik me aan mijn eigen belofte zou houden. Ik wilde stoppen en dat ging ik ook doen. Weliswaar met hulp van de pil, zodat ik niet kon, maar ik wist ook dat het niet makkelijk zou worden. Want ik ben me vanaf de eerste pil ervan bewust geweest dat Refusal een gevaarlijk medicijn is. Vooral door de waarschuwingen hier op het forum. In het begin was de zin er wel, maar kon het niet en daar legde ik me bij neer. Toen kwam het moment dat ik zielig werd, want ik wilde wel, maar kon niet. En vandaag leek het erop, de gedachten waren er, dat ik en niet kon en ook niet wilde. Hoop dat het laatste zich doorzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Heel goed, Nick! Wie heeft er ooit gezegd dat het makkelijk was? Ik ga nog ff met de hond door de buien, hoop er tussendoor, en dan lekker pitten. Jouw drie maanden zonder, sliep dat niet veel fijner? Ik lees het morgen wel, voor ik weer verstrikt raak in sidelines. Doe je best, meissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Zo, het is laat genoeg voor mij en mijn ogen op half zeven om naar bed te gaan. Dag 22 is ook een feit. Ik meld me dan ook weer droog af. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Madeleine, ik ga slapen, maar ik zie je groeien! Je lijkt wel 'n Zeeuw! Luctor et Emergo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 @Madeleine: dank je wel Eén zin zet me enorm aan het denken Slaap lekker! Rustige nacht gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Nicky hoi, Inderdaad 'veranderen inplaats van verdoven'. Zou heel goed kunnen dat je leven rijker wordt. Zoals Jane zegt geef het een oprechte kans. Er zijn hier veel goede voorbeelden, dat is ook voor jou weggelegd. Volop bewijs dat het kan. Vat de koe bij de horens. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ben ik van plan, geduld is moeilijk op te brengen, iemand heeft ooit gezegd dat het een schone zaak is Jammer genoeg is het niet mijn sterkste kant Pak morgen de draad weer op Dank allen, heb hier toch even wat steun kunnen vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Da's mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Dat is zeker Ik sluit af Heb net alle alcohol weg gemikt laatste peukie en die gaan ook de kliko in Klaar mee, beter voor mij en vooral beter voor alles waar ik om geef Morgen zware dag, en zo zullen er nog velen volgen Vol goede moed, ik ga er voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Johan, het weten dat ik alcoholist ben heeft mijn stopkans positief beïnvloed. Geen wollige taal, gewoon zoals het is. Was een alcoholist pur sang. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Doen ik. Jij ook schone dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Slaapze, schonen of minderschonen. Ik loop buiten, ff snel na 'n bui op me kroks, fietspad vol water, dus slimmerik die ik ben, door de berm. Ga ik me toch op m'n plaat! Achterover, voetje gleed voorwaarts, hond trok niet eens! Schelden, ikke, hondje likken, ikke lachen, heeft ze toch nog gepist en gepoept, al was ze wat onder de indruk. Keep up the good work, Soothe. De gevallenbaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Haddock waar zijn je zeebenen. Doe me best kerel. Soms wat moeilijk, soms wat beter. Ga goed, Derechtopstaande. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Johan, ook ik ben niet onozel. Ik praat uit mijn ervaring en hoe ik erin sta. Dat is niet zaligmakend, maar meer heb ik niet voorhanden. Mijn schrijven is vrij direct, zonder omhaal. Overigens heb ik nooit gezegd dat je onozel bent. Zou niet durven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Trust. Dierbaren. En minder dierbaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Trust. Ik ga ook te bedde. i call it a day. Allen een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Zou zomaar kunnen Johan. Ik geloof dat jij ook met goede intentie schrijft. Soms grap ik ook een beetje. En..virtueel blijft lastig, dat zien we hier vaak. Dus... niets aan het handje. Ga goed. Nu ben ik erg moe. Dat was ik al hoor. Dus weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Dubbeltje:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden