Hanneke Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goedemorgen, De koffie en thee staat klaar. Maar iedereen schijnt nog te slapen. Ik ga er weer tegenaan deze week. Houd het in ieder geval droog. Ben blij weer een beetje los te zijn van de drank. het heeft niet meer zo mijn aandacht op dit moment. Kan weer gewoon naar de supermarkt. Iedereen een heel fijne dag en geniet van de koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goedemorgen, doe mij maar een bakkie Hanneke, Ik ben je niet vergeten hoor, blij je te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Los van de drank, Het lijntje blijft dun, Soms is de trek aanwezig, Sluimerend om zich plotseling te laten gelden, Het voelt dan oneerlijk, Hun wel en ik niet.... Kracht heb je nodig om weerstand te kunnen bieden, Soms haal ik die vanuit mijn tenen.. Ik doe het nu al een tijdje zonder antabus, Ben ik hard voor mezelf? Misschien wel... Maar ik voel dat ik het kan, Ook zo gaat het mij lukken, Simpel omdat IK dat wil. Bijna 7 maanden... dat ga ik echt niet weggooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goedenmorgen vroege voegels, @ kamwleon je schrijft :het voelt zo oneerlijk , zij wel en ik niet......draai het om ik wel en zij niet ! Fijne dag deze dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goedemorgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 goeienmorgen vandaag maar weer een nieuwe start Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goeiemorgen allen, Ja Hanneke, die supermarkt he! Da's me toch een trigger.. Ik loop bewust niet in -die- rij. Als het even kan dan ga ik niet alleen naar de super, net dat extra steuntje om alleen goede en gezonde produkten in het karretje te gooien.. Kameleon, 7 maanden! Wow, wat goed. fofies, wat ben jij toch een lekkere optimist! AR ; ook goeiemorgen. DAGPACT Albert Lytse rip Queenie Zet em op mensen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Snoepje, we hebben elkaar gekruist. Ja, een nieuwe start, zo is het maar net! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse rip Queenie snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goede morgen luitjes, Weer lang geslapen, wordt tijd dat het lente wordt. 7 maanden Kameleon, das een echt mooie periode hoor. Niks meer tussen laten komen hoor:) Snoep, nieuwe dag , nieuwe ballen, nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 kameleon mooi hoor 7 maanden..klinkt voor mijn nog zover weg maar hoop ook weer zover te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Hee Vonne, slaapkop, koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Snoep, niet hopen maar doen meid! Je weet dat je het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Qeeunie, dank je wel, lukt jou ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ja lekker Kameleon. Ik heb weer zo lang geslapen. En raar gedroomd, zit er nog helemaal in. Das een tijd geleden dat ik zo intensief heb gedroomd en me het ook nog herinner, niet leuk. Maar goed, vandaag weer late dienst, dus kan lekker rustig aan doen. Bakkie koffie dus, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Fofies, normaal denk ik ook zo, maar als die trek opkomt...is het verstand weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Koffie ja, altijd een fijn begin van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik droom de laatste tijd ook veel, raar is dat eigenlijk, gaat een beetje op en af. Inderdaad heel vervelend als je wakker bent en de droom nog bij je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Goedemorgen Ietjefietje, Je naam doet mij denken aan een liedje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Was het niet iets van 'mooi ietjefietje trek je baljurk aan, dan kunnen we samen naar het bal toe gaan..."???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Gevonden: Mooi Ietje-Fietje trek je baljurk aan Dan zullen we samen naar het bal toe gaan Nee meneer, dank u zeer Polka is geen mode meer Bovendien heb ik een man Die me de polka leren kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Dan verwachten wij beiden heel anders Hannah:D Ook goedemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Hannah, ik heb eens 20 euro laten zitten.. was jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Dat liedje bedoelde ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden