Spring naar bijdragen

Woensdag 30 januari


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben ook van minderaar naar stopper gegaan. Voordat ik kon of wilde stoppen leek mij ook dat het leven wel erg sober zou zijn zonder af en toe te mogen drinken. En nu achteraf kan ik vaststellen dat minderen mij niets bracht. Ik leefde toe naar het moment dat ik weer mocht van mezelf. De momenten daartussen was ik behoorlijk gefrustreert. Zeg ik ook pas achteraf.

En ik smokkelde ook. Want ook op dagen dat ik eigenlijk niet mocht, was er toch regelmatig een uitzondering te vinden en dan gaf ik mezelf weer toestemming.

Nu ik gestopt ben hoef ik niet meer nadenken of er die dag toch een reden is om te 'mogen' drinken. Weekend of niet, stress of niet, er is geen reden.

Maar Dune heeft ook helemaal terecht al opgemerkt, dat is een proces wat je moet doorlopen om te ontdekken dat het niet werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lissy,

Had jou nog geen welkom geheten,..

welkom dus, bij deze...

Wens je heel veel succes om je doelen te bereiken!

Deze is vast voor jouw, omdat je zo moedig bent om je bij ons aan te sluiten :present:

soms word er geruziet, soms met kopjes gegooit, net de echte wereld..;)

Maar als we elkaar nodig hebben, dan zijn we er!

Liefs!

Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dune
hm jah Mup,.. mmaar dat was uit een gevoel,.. toen, ze was gekwetst..
hoopte dat ze zich daar overheen kon zetten....

ik was laatst ook gekwets, maar ben ook gebleven :-)quote>


Als woman zoiets zegt, doet ze het ook. Maar ik vind het ook jammer als mensen die iets positiefs toevoegen wegblijven.

Nu naar de keuken!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lissy
Het is bij mij ook echt een sluiper geweest die alcohol, heel langzaam steeds meer en vaker, tot het moment dat je beseft dat je toch eigenlijk wel erg vaak trek hebt en teveel drink, en dan kom je dus hier terecht, althans ik dan en zo te zien vele met mij :)
quote>


nou enjoy the club,..
dat gaat echt bij iedereen zo..
sluipend,.. tot je het besef krijgt..
zo zijn we allemaal "begonnen"
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net op rtl4 een stukje gezien over my little pony. Er werd gezegd dat zeker ook mannen helemaal gek zijn op die tekenfilms. Op een gegeven moment werd er gezegd "dat zijn zeker allemaal homo's? Waarop die man zei, nee hoor, er zijn ook hele normale mannen die die films graag zien". :huh:

Hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...