Gunn Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Dagpact: rip Queenie Albert Lytse snoepje Sandra RL miranda Tatum Ietjefietje Lissy Acer Jootje Wijfie Gunn Lytse, wegens crisis kon m'n begeleider vandaag niet komen. Morgen in de herkansing. 10:00u
Mupke Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Ik ben ook van minderaar naar stopper gegaan. Voordat ik kon of wilde stoppen leek mij ook dat het leven wel erg sober zou zijn zonder af en toe te mogen drinken. En nu achteraf kan ik vaststellen dat minderen mij niets bracht. Ik leefde toe naar het moment dat ik weer mocht van mezelf. De momenten daartussen was ik behoorlijk gefrustreert. Zeg ik ook pas achteraf. En ik smokkelde ook. Want ook op dagen dat ik eigenlijk niet mocht, was er toch regelmatig een uitzondering te vinden en dan gaf ik mezelf weer toestemming. Nu ik gestopt ben hoef ik niet meer nadenken of er die dag toch een reden is om te 'mogen' drinken. Weekend of niet, stress of niet, er is geen reden. Maar Dune heeft ook helemaal terecht al opgemerkt, dat is een proces wat je moet doorlopen om te ontdekken dat het niet werkt.
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: GunnDagpact: rip Queenie Albert Lytse snoepje Sandra RL miranda Tatum Ietjefietje Lissy Acer Jootje Wijfie GunnDune10:00uquote>
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 @Gunn Las pas je posts, je hebt het zwaar,.. deze is voor jou
Kate Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Akie, er is geen beter of slechter. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen en die zijn allemaal waardevol. VM, ook mooi om te lezen hoe het jou gaat. Je ziet dat het niets meer toevoegt. En dan lukt het, uit jezelf.
Mupke Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: DuneHaaaai Mupke!quote> Haaaai Djoen
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Hoi Lissy, Had jou nog geen welkom geheten,.. welkom dus, bij deze... Wens je heel veel succes om je doelen te bereiken! Deze is vast voor jouw, omdat je zo moedig bent om je bij ons aan te sluiten soms word er geruziet, soms met kopjes gegooit, net de echte wereld.. Maar als we elkaar nodig hebben, dan zijn we er! Liefs! Dune
Kate Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Nog zo'n van minderaar naar stopper, ha Mupke! De destructieve krachten kunnen omgezet worden in helende. Ha! Nu naar de piepers en bloemkool. Met groenteburger. Eet smakelijk voor wie ook nog gaat eten!
Mupke Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: Duneik mis Woman...quote> Woman heeft laatst aangekondigd niet meer te willen posten hier toch?
bolletje Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Wat fijn te horen Miran. Ja dan zie en voel je echt resultaat van het adb. zijn hé?
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 hm jah Mup,.. mmaar dat was uit een gevoel,.. toen, ze was gekwetst.. hoopte dat ze zich daar overheen kon zetten.... ik was laatst ook gekwets, maar ben ook gebleven :-)
bolletje Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Ja Kate, dat geeft me weer een heel stuk rust. Dank je. Hey die Dune. Ook weer van de partij? Heeft het bij jou ook zo ontzettend geregend vandaag?
Mupke Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Ik ga ook even de keuken in. Speklapjes bakken voor bij mn boerenkoolkliekje. (zeg maar kliek!)
Mupke Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: Dunehm jah Mup,.. mmaar dat was uit een gevoel,.. toen, ze was gekwetst..hoopte dat ze zich daar overheen kon zetten....ik was laatst ook gekwets, maar ben ook gebleven :-)quote> Als woman zoiets zegt, doet ze het ook. Maar ik vind het ook jammer als mensen die iets positiefs toevoegen wegblijven. Nu naar de keuken!
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 hmmmmmmm Mup, speklapjes!!! hup bakken die hap!!
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 @Lissy, Heb je dat nooit geprobeerd, voor je hier kwam? afspreken met jezelf 3 glaasjes, en het niet ging?
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 hee Lissy, Had jij bij wie is wie een voorstel gedaan? kon t ff niet vinden...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 hahaha Lissy, je lijkt wel veel op mij he,.. je pasfoto dus..
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: LissyHet is bij mij ook echt een sluiper geweest die alcohol, heel langzaam steeds meer en vaker, tot het moment dat je beseft dat je toch eigenlijk wel erg vaak trek hebt en teveel drink, en dan kom je dus hier terecht, althans ik dan en zo te zien vele met mij quote> nou enjoy the club,..dat gaat echt bij iedereen zo..sluipend,.. tot je het besef krijgt..zo zijn we allemaal "begonnen"
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 je had zomaar mijn tweelingzus kunnen zijn
bolletje Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 O maar we hebben hier veel meerlingen hoor. Rapilos is een daar van.leuk he'Dune, inene een zussie erbij?
bolletje Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Geplaatst 30 januari 2013 Net op rtl4 een stukje gezien over my little pony. Er werd gezegd dat zeker ook mannen helemaal gek zijn op die tekenfilms. Op een gegeven moment werd er gezegd "dat zijn zeker allemaal homo's? Waarop die man zei, nee hoor, er zijn ook hele normale mannen die die films graag zien". Hahahaha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden