Lytse Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 @ Jen: ja het is inderdaad een kwestie van consequent blijven oefenen. Sommige dingen kunnen ook met spelletjes hoor, bijv. blijven zitten als jij een speeltje verstopt. Of is dat al voor gevorderden? Het handigste commando dat ik geleerd heb was "doe een plasje" . Dat deed ze dan ook. Links en rechts bij bomen of lantaarnpalen: ook heel handig! Kom met een uitgewaaid, nuchter hoofd weer terug Jen en ga er weer voor! Ik stop voor vandaag. Welterusten allemaal. Ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Zoals u weet ik ben Onfeilbaar......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 amai, ik probeer wat bij te lezen maar kan amper volgen het lijken wel verschillende abstracte verhalen door elkaar alvast om een mooi schitterend deken van te weven vele kleuren en lijnen door elkaar maar goed als we maar tevreden zijn ik zit in een mega energieke periode en raak hier niet meer geland om iets te schrijven voorlopig slaapwel kanjers en ik meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Maar ik moet nu wel gaan slapen, daar nu allemaal buiten, want morgen is het half acht en dan moet ik opstaan. En dingen doen, wnt dingen gebeuren niet uit zichzelf... als ik zou blijven wachten tot de dingen uit zichzelf zouden gebeuren, dan kan ik nog honderd jaar wachten. en met mij nog anderen duhus... slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: lavendel1het lijken wel verschillende abstracte verhalen door elkaar alvast om een mooi schitterend deken van te wevenvele kleuren en lijnen door elkaarquote> Wolkenatlasje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 johan jij hebt het beter uitgelegd maar dat bedoel ik eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: Johan W "Wat doe ik in het kader van het goed functioneren van dit forum, zodat het niet alleen voor mij maar voor allen een goed functionerend forum kan zijn"quote> Heel goed, geldt ZEKER voor de onterecht gebanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Wat een interessante gesprekken hier weer. Echt helpend en bemoedigend voor de nieuwkomers onder ons. Straks durft helemaal niemand meer iets te zeggen. JAMMER........... Een goede nacht voor iedereen, weltrusten. .......en ik meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Leuk is het niet, Jootje, maar soms moet er gewoon iets gebeuren, 't is net de natuur. De doorgewinterde alcoholicus mag toch wel iets gewend zijn. Ik ga trouwens lekker slapen, na nog 'n peukkie, dus doeoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ik ga ook had ik omarm je en geef je een slaapkus.... slaap ze, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 oeieoei, mannekes, ik zit hier voor niets tussen aub! ga is mooi slapen allemaal dikke knuffel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 weiten is miss wijten en nee had ik zit hier niks mijn voormalig lief te verdedigen.. daar gaat t em niet om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 haddock weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dat weet ik , VM, dat is ook niet wat ik zeg. Slaap lekker, zeg ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 ik zat naar thuis te kijken voor de ontspannende intriges, maar dit forum heeft ook wel iets van een soap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 REGELS??? BAH! Slaap lekker, Nien. En Joo. de ouwe sok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 haha die Jen, maar je hebt gelijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 En we noemen het 'goede dronk, slechte dronk'. Om in het kader van het forum te blijven. hebben we toch nog enig idee waar het forum over gaat en voor bedoeld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: Jenik zat naar thuis te kijken voor de ontspannende intriges, maar dit forum heeft ook wel iets van een soap.quote> hahaha jen hier kom ik nog even voor terug toch..en dat zijn dan vooral de heruitzendingen hier he...van eh jaar of wat geleden...had, kus en slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 hahaha Jootje. Klinkt als een klok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dan ben jij de cliffhanger: will the derilict drunk driver get home allright? Soaps zijn geent op het gewone leven. Vandaar dat het welles andersom lijkt. En verslavend werkt. De begin90altijdGTSTkijkendemevrouwhelmink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Afmelden maar weer, nuchter! Trots en lekker slapen, morgen weer lekker fris! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ik ga nu ook echt slapen hoor. Weltrusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ik kan er gelukkig niet om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Selectief zijn, Johan? Ik moet van Tactive iemand negeren, en dat valt me ook best lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden