Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 hahaha....heerlijk. nou het is droog hier.. ik zal de hond even zachtjes wakker maken en vragen of ze misschien op straat wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 En je heet zelf nog wel Queenie Wel met rip ervoor. Wat is de betekenis van die naam? Goedemorgen trouwens! Zo eerst een huishoudelijk klusje, ik mag van mezelf niet de hele dag luibakken. Al heb ik die neiging best. Maar de apparaten draaien alweer, wasmachine en broodbakgeval. Wat een herrie maakt dat ding bij het kneden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dagpact: dune snoepje Albert Lytse rip Queenie RL sandra miranda Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Kate, je vroeg me naar de betekenis van -rip- Komt 'ie ; Queenie is niet mijn naam maar de naam van mijn allerliefste kindhondje.. Zij is mijn allerbeste soulmate geweest en heeft de meest waanzinnige dingen samen met mij beleeft. Ze wist denk ik niet dat ze een hondje was. Heb ze ook opgevoed als een kindje. Die kan ik namelijk niet krijgen en zij was mijn surrogaat. Het verdriet zal nooit verdwijnen omtrent haar overlijden en vandaar ; rest in peace Queenie. Anderzijds ga ik vaak weer terug drinken omdat ik enorme slaapproblemen heb, angst om in te slapen ed. Hier ben ik al een jarenlang gevecht tegen aan het voeren. Ben ook al jaren heel intensief aan het therapieën. Zo kun je -rest in peace- ook interpreteren. De naam Queenie is mijn internetnaam, altijd. Noem het een eerbetoon. Ik heb nooit zoveel gehouden van iemand als van dat hondje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dagpact: dune snoepje Albert Lytse rip Queenie RL sandra miranda Gunn Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 A3 ; niet ondersteunend?? Voor mij alleszins wel hoor. Jij hebt me over de kaap van die eerts 4 etmalen weer gesleept! Dat je dat maar even in je oortjes knoopt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: rip QueenieKate, je vroeg me naar de betekenis van -rip-Komt 'ie ; Queenie is niet mijn naam maar de naam van mijn allerliefste kindhondje.. Zij is mijn allerbeste soulmate geweest en heeft de meest waanzinnige dingen samen met mij beleeft. Ze wist denk ik niet dat ze een hondje was. Heb ze ook opgevoed als een kindje. Die kan ik namelijk niet krijgen en zij was mijn surrogaat. Het verdriet zal nooit verdwijnen omtrent haar overlijden en vandaar ; rest in peace Queenie. Anderzijds ga ik vaak weer terug drinken omdat ik enorme slaapproblemen heb, angst om in te slapen ed. Hier ben ik al een jarenlang gevecht tegen aan het voeren. Ben ook al jaren heel intensief aan het therapieën. Zo kun je -rest in peace- ook interpreteren. De naam Queenie is mijn internetnaam, altijd. Noem het een eerbetoon. Ik heb nooit zoveel gehouden van iemand als van dat hondje..... Mooi RQ:heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dagpact: dune snoepje Albert Lytse rip Queenie RL sandra miranda Gunn Acer Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: rip QueenieKate, je vroeg me naar de betekenis van -rip-Komt 'ie ; Queenie is niet mijn naam maar de naam van mijn allerliefste kindhondje.. Zij is mijn allerbeste soulmate geweest en heeft de meest waanzinnige dingen samen met mij beleeft. Ze wist denk ik niet dat ze een hondje was. Heb ze ook opgevoed als een kindje. Die kan ik namelijk niet krijgen en zij was mijn surrogaat. Het verdriet zal nooit verdwijnen omtrent haar overlijden en vandaar ; rest in peace Queenie. Anderzijds ga ik vaak weer terug drinken omdat ik enorme slaapproblemen heb, angst om in te slapen ed. Hier ben ik al een jarenlang gevecht tegen aan het voeren. Ben ook al jaren heel intensief aan het therapieën. Zo kun je -rest in peace- ook interpreteren. De naam Queenie is mijn internetnaam, altijd. Noem het een eerbetoon. Ik heb nooit zoveel gehouden van iemand als van dat hondje..... quote> Mooi RQ:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dat was 2 x, ging even fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dank voor je uitleg Queenie. Hondjes, ach ja die kunnen zo lief zijn. Had als kind ook zo'n schat. Het slapen is bij mij een stuk beter sinds ik niet meer drink. Voor ik ga slapen vraag ik heel simpel: Laat mij lekker slapen. En dan vertrouw ik erop dat alles goed is. Ik laat mijn gedachten los en richt mijn aandacht op de warmte in mijn lichaam. De warmte in mijn buik. Een klein ritueel. Ik hoop dat het jou binnenkort ook gegund is, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Wow RQ, idd echt heel mooi! En ergens heel herkenbaar. Ik heb 4 katten en vooral de oudste is echt mijn kindje. Verteld me hele verhalen en is altijd bij me als ik thuis ben. Als ik weg ben geweest weet ze dat ik er aan kom en staat ze voor het raam te mauwen. Ik moet er niet aan denken dat ze ooit komt te overlijden, maar ja... ze is al oud... Ik kan ook geen kinderen krijgen en mijn poezen zijn mijn geluk in het leven, vooral Raika dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 A3, jij hebt altijd een versterkend woordje paraat! Hoezo niet ondersteunend?! @SoWhat, Begeleider heeft een afspraak gemaakt met m'n huisarts. Voor volgende week woensdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Niks slaps aan hoor Ietje, Sta zelf ook niet altijd droog. Maar het gaat om bewustwording en kijken wat je precies wilt. Dat is voor iedereen anders. Ik ben een grote twijfelaar en heb nooit goed keuzes kunnen maken. En vind het een enorme stap om helemaal nooit meer te drinken. Maar ik heb veel bewondering voor de mensen die het wel kunnen. Daarom lees ik elke dag mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Lieve Ietje, Ik had begrepen dat je een minderaar wilt worden, maar als je nu al trek heb en niet zeker bent van je zaak, zou ik gewoon helemaal stoppen. Minderen is bij mij nooit gelukt, ik kan echt geen maat houden, heb daarin heel eerlijk naar mezelf moeten zijn. Dat kun jij ook, echt! Teken het dagpact voor vandaag en morgen kijken we wel weer verder. Denk per dag, dat maakt het makkelijker. Vandaag neem je gewoon de eerste niet. Sterkte in dit proces, ik weet dat je het kan! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 banaal geluk: ontbijten voor €1,= bij de ameH en daarna op koopjesjacht bij onze nieuwe noitcA. Leve de Koningin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Wat ben jij toch een mazzelaar Jane;) Ben ook weg van die Noitca winkels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: IetjefietjeDagpact: dune snoepje Albert Lytse rip Queenie RL sandra miranda Gunn Acer JootjeIetjefietjeKunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 en met mij/ons nog een paar honderd Kunsie:D het is gelukkig een joekel met heel veel kassa's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Was de Oranje poes lekker, Jane4? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 YES Ietje! Topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 croissant, jam, stokbrood met ei en bacon, + koffie Gunn €1,= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: kunsie Originally posted by: IetjefietjeDagpact: dune snoepje Albert Lytse rip Queenie RL sandra miranda Gunn Acer JootjeIetjefietjeKunsieJaneff voor Ietje, zit je lekker stevig ingeklemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 het kan ook gewoon een griepje zijn geweest Wijfie maar wat dan ook, elke dag droog is winst voor nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Mss een griepje onder de leden Wijfie? Je zal niet de enige zijn! Sterkte! Enne Jane hoort ook nog op het dagpact, ze is ineens verdwenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden