Spring naar bijdragen

donderdag 31 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En je heet zelf nog wel Queenie :)

Wel met rip ervoor.

Wat is de betekenis van die naam?

Goedemorgen trouwens!

Zo eerst een huishoudelijk klusje, ik mag van mezelf niet de hele dag luibakken. Al heb ik die neiging best.

Maar de apparaten draaien alweer, wasmachine en broodbakgeval. Wat een herrie maakt dat ding bij het kneden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate, je vroeg me naar de betekenis van -rip-

Komt 'ie ;

Queenie is niet mijn naam maar de naam van mijn allerliefste kindhondje.. Zij is mijn allerbeste soulmate geweest en heeft de meest waanzinnige dingen samen met mij beleeft. Ze wist denk ik niet dat ze een hondje was. Heb ze ook opgevoed als een kindje. Die kan ik namelijk niet krijgen en zij was mijn surrogaat.

Het verdriet zal nooit verdwijnen omtrent haar overlijden en vandaar ; rest in peace Queenie.

Anderzijds ga ik vaak weer terug drinken omdat ik enorme slaapproblemen heb, angst om in te slapen ed. Hier ben ik al een jarenlang gevecht tegen aan het voeren. Ben ook al jaren heel intensief aan het therapieën.

Zo kun je -rest in peace- ook interpreteren.

De naam Queenie is mijn internetnaam, altijd. Noem het een eerbetoon. Ik heb nooit zoveel gehouden van iemand als van dat hondje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rip Queenie
Kate, je vroeg me naar de betekenis van -rip-

Komt 'ie ;
Queenie is niet mijn naam maar de naam van mijn allerliefste kindhondje.. Zij is mijn allerbeste soulmate geweest en heeft de meest waanzinnige dingen samen met mij beleeft. Ze wist denk ik niet dat ze een hondje was. Heb ze ook opgevoed als een kindje. Die kan ik namelijk niet krijgen en zij was mijn surrogaat.
Het verdriet zal nooit verdwijnen omtrent haar overlijden en vandaar ; rest in peace Queenie.

Anderzijds ga ik vaak weer terug drinken omdat ik enorme slaapproblemen heb, angst om in te slapen ed. Hier ben ik al een jarenlang gevecht tegen aan het voeren. Ben ook al jaren heel intensief aan het therapieën.
Zo kun je -rest in peace- ook interpreteren.
De naam Queenie is mijn internetnaam, altijd. Noem het een eerbetoon. Ik heb nooit zoveel gehouden van iemand als van dat hondje.....


Mooi RQ:heart:
quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rip Queenie
Kate, je vroeg me naar de betekenis van -rip-

Komt 'ie ;
Queenie is niet mijn naam maar de naam van mijn allerliefste kindhondje.. Zij is mijn allerbeste soulmate geweest en heeft de meest waanzinnige dingen samen met mij beleeft. Ze wist denk ik niet dat ze een hondje was. Heb ze ook opgevoed als een kindje. Die kan ik namelijk niet krijgen en zij was mijn surrogaat.
Het verdriet zal nooit verdwijnen omtrent haar overlijden en vandaar ; rest in peace Queenie.

Anderzijds ga ik vaak weer terug drinken omdat ik enorme slaapproblemen heb, angst om in te slapen ed. Hier ben ik al een jarenlang gevecht tegen aan het voeren. Ben ook al jaren heel intensief aan het therapieën.
Zo kun je -rest in peace- ook interpreteren.
De naam Queenie is mijn internetnaam, altijd. Noem het een eerbetoon. Ik heb nooit zoveel gehouden van iemand als van dat hondje.....



quote>


Mooi RQ:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je uitleg Queenie.

Hondjes, ach ja die kunnen zo lief zijn. Had als kind ook zo'n schat.

Het slapen is bij mij een stuk beter sinds ik niet meer drink.

Voor ik ga slapen vraag ik heel simpel: Laat mij lekker slapen. En dan vertrouw ik erop dat alles goed is. Ik laat mijn gedachten los en richt mijn aandacht op de warmte in mijn lichaam. De warmte in mijn buik.

Een klein ritueel.

Ik hoop dat het jou binnenkort ook gegund is, lekker slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow RQ, idd echt heel mooi!

En ergens heel herkenbaar.

Ik heb 4 katten en vooral de oudste is echt mijn kindje.

Verteld me hele verhalen en is altijd bij me als ik thuis ben.

Als ik weg ben geweest weet ze dat ik er aan kom en staat ze voor het raam te mauwen.

Ik moet er niet aan denken dat ze ooit komt te overlijden, maar ja... ze is al oud...

Ik kan ook geen kinderen krijgen en mijn poezen zijn mijn geluk in het leven, vooral Raika dus.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks slaps aan hoor Ietje,

Sta zelf ook niet altijd droog. Maar het gaat om bewustwording en kijken wat je precies wilt. Dat is voor iedereen anders.

Ik ben een grote twijfelaar en heb nooit goed keuzes kunnen maken.

En vind het een enorme stap om helemaal nooit meer te drinken.

Maar ik heb veel bewondering voor de mensen die het wel kunnen.

Daarom lees ik elke dag mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Ietje,

Ik had begrepen dat je een minderaar wilt worden, maar als je nu al trek heb en niet zeker bent van je zaak, zou ik gewoon helemaal stoppen. Minderen is bij mij nooit gelukt, ik kan echt geen maat houden, heb daarin heel eerlijk naar mezelf moeten zijn. Dat kun jij ook, echt! Teken het dagpact voor vandaag en morgen kijken we wel weer verder. Denk per dag, dat maakt het makkelijker. Vandaag neem je gewoon de eerste niet.

Sterkte in dit proces, ik weet dat je het kan!

:heart: Liesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...