Jen Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Originally posted by: SootheDit lijkt mij een goed boek.de helaasheid der dingen.quote> Ik vind het een heel goed boek. Aanrader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Originally posted by: Johan WEen dokter zou mij aanraden te stoppen Rickert. Ik ben nu heel eerlijk geweest en als jullie het nodig achten hier een verhaal van te maken van help johan van de drank af dan zie je me nooit meer terug.quote> Ik ben de jullie in dit geval hoor... alleen ik Johan. Misschien vraag ik je veel en direct omdat we ongeveer samen op het forum kwamen. En ja, het is een verhaal van help johan van de drank af. Daar zijn we hier toch voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Een belg:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Dimitri Verhulst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik sluit weer eens af! Welterusten! Dit was dag 26. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Originally posted by: Soothe Originally posted by: Jen'k Ben blij dat ik snel gerecupereerd ben. Maar 'k moet er wel mijn les uit trekken.quote> Jen, dat vind ik ook.Probeer die rotdrank is een tijdje weg te laten.Zorg voor rust en regelmaat.Zo loopt het toch niet echt lekker.Dat doordrinken maakt ook steeds downer.Drank is geen medicatie.Je hebt een goed stel hersens, dus doe er wat mee.Groet.quote> Het loopt niet lekker nee. 't Is niet alleen drank, maar een geheel van ongezond leven. 'k Ga binnenkort eens iets fatsoenlijks plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Johan....... lieve gast die je bent. Wij hebben dezelfde diagnose en die troep kunnen we krijgen op recept. Ik neem het niet. Maar dat wil niet zeggen dat je kunt blijven drinken, dat is helemaal een raar medicijn tegen dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Lieve mensen, ik ben er weg van... ik kan mij wederom droog afmelden... dag 37 dus.. ga naar bed met een boek... maak er een mooie nacht van! liefs djoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik heb me kapot gelachen in dat boek.... Had ook momenten van zie je wel, ik ben niet zo erg maar het herstellende hoofdpersoon zette me ook weer op mijn plek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 De ronde van Frankrijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Juist haha... en de hele familie die trots is... en het is een verhulst, komt wel goed in het ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 De film was harder, vond ik. Voor een stuk terecht, maar: in het boek is de liefde me duidelijker, en waarom zou die ontkend moeten worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Dag allemaal, De vervalser was een mooie film! Nu droog naar bed. Welterusten en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 ik heb m ook gezien Lytse houdt me nederig, zo'n film. slaapwel frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Tja een film moet samenvatten soms... denk eerder dat de film meer humor was eigenlijk... Vond juist het boek wat treuriger... en ook begrijpelijk. Kijk mijn zoon! Ik ben nu echt gestopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 bb heeft maandag een herseninfarct gehad en wordt geopereerd komende week. wordt op het baclofendraadje geschreven door zijn vriendin. sorry voor de brute onderbreking, maar het is belangrijk lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik vond de film minder grappig dan het boek, vreemd. Het wonder is geschied... ken je die nog? Ik heb het nog al eens gevraagd, maar zonder reactie. Soms ben ik creatief als ik te veel gedronken heb. En dat mis ik eigenlijk wel. Nog mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Originally posted by: Johan WDus jij bent gelukkig en bezig met de vervulling van je leven Rickert?quote> Ik doe mijn best. Weet alleen wel dat het beter wordt door minder te drinken en meer bij mezelf te zijn. Maar Johan, denk jij dat je leven beter is door te blijf3n drinken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik meld me nog even droog af. Weltrusten allen Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik meld me ook nog even droog af!! Tot morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Hoi Jenneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Hey Esp, da's lang geleden. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Niet echt liefke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Wat is er mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Tja........... DE DUIVEL hé......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden