Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Inderdaad Sowhat, zo meteen in de benen dus. Dune, het gaat beter, maar ik ben fragiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Haaaai Jane kom er gezellig bij, we zaten net aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Heeej Ietje! had nog bij je wie is wie gepost gisteren... gelezen? hoe is het nou, al aan het evalueren geslagen? deze is voor jou,.. moed en wijsheid gewenst graag voor Ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 mogguh.. koffie!..heel veel koffie!! pff, wat een acht weer... nou ja:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: JenDune, het gaat beter, maar ik ben fragiel.quote> Dat is niet erg Jen,... wees lief voor jezelf..stap voor stap, en bekijk je mogelijkheden..vraag niet het uiterste, als dingen gedoemd zijn mis te gaan zou je je ten onrechte een mislukking kunnen voelen.. wat dan weer zonde en onnodig is..Deze is voor jou lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 ha de nachtbrakers ook weer/nog van de partij:D Heb het goed Jen daar in den Arden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Hee Lenie,.. ik zit ook te genieten van een bakkie.. hier waai je uit je verschoning :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 ik heb nog niet naar buiten gekeken Dune... even wakker worden...in bed welteverstaan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 heb even voor je gekeken.blauwe lucht, zon en nagenoeg geen wind. zo toch maar opstaan en lekker met de hond aan de wandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik ben vannacht nog wel met bb bezig geweest hoor. Wat doen/deden we ons lijf toch aan he met drankmisbruik. En dat er na jaren nog de rekening gepresenteerd wordt. Of zou het toch gebeurd zijn? Maar goed ergens dat we niet weten of er een tijdbom tikt ergens in ons lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Goeie morgen allemaal. Hier sneeuwt het:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Lenie, luilak hup je bed uit; een laptop hoort op schoot in de bank:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 hahaha, erg he?...wel lekker warm.. maar ik ga al..hop onder die douche. Jopie, veel plezier mopje.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 enjoy Jopie er zijn ergere maandelijkse "ongemakken":) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Hahaha nee hoor Sowhat het sneut hier echt. Puck heeft vlak achter de buitendeur een plas gedaan en wilde weer gelijk naar binnen. Jopske heel veel plezier en alleen maar genieten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Rust en regelmaat... jullie hebben gelijk. Nu snel weg, bye bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 en de natuur de grootste heler op aarde bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: jane4en de natuurde grootstehelerop aardebyequote> Mijn idee. Langdurig gebruik van medicatie kan daarom ook nooit goed voor een mens zijn, zeker niet als je medcijnen neemt terwijl het lijf niet ziek is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Moggeh allen. het zonnetje schijnt. Hopelijk een voorteken voor een vroege lente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Goede morgen. Heerlijke nacht achter de rug Nu nog even druk in de weer met de snert die al sinds gisteren staat te pruttelen zodat de sportieve dames straks lekker kunnen smullen van pa zijn snert:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Snert die sinds gisteren staat te pruttelen? Dan moet het wel aangekoekt zijn. Of roer je elk half uur Mark? Maar dat past weer niet bij die heerlijke nacht die je gehad hebt. Of juist wel. Elke keer even proeven .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Haha ik roer idd de hele dag door, en vannacht heeft de snert even lekker mogen trekken! Het ruikt heerlijk hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Zelfgemaakte snert is zoveel lekkerder dan die troep uit blik. En dat het lekker ruikt bij jou, geloof het meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Helemaal mee eens Mupke, die fabrieks snert is niet te vreten. Dan maar een dag werk, maar dan heb je ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Eet smakelijk straks Mark. Ik ben lui. Eerst maar eens de douche opzoeken en actieeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden