snoepje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Dagpact voor deze dinsdag: Dune Jootje Albert Lytse. snoepje goeienmorgen mooie hond hoor madelief vind het heel fijn voor jou is het goed gegaan vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Igor, Het is een Duitse herder. Die heb ik altijd al gehad. Voor mij een fijne hond. Snoep, Ik was er om half 4 uit, haha! Wat onrustig geweest. Maar nu netjes haar behoefte buiten gedaan. Ze is nu ook voor het eerst aan het eten. Gaat goedkomen hoor! Hoe is het met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Heerlijk dat je nu zo'n lieverd hebt Madelief, maar ben ik nou nog niet wakker of zo? Ik zie geen hond hier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 vangen yvonne, hij is lekker vers en warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 madelief het begin is er weer..nu vast houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Hmmm, lekker Igor. Gaaaaaaaaaaaap... Het was hier trouwens vannacht ook behoorlijk tekeer aan het gaan. Kees had het slaapkamerraam open staan, en bij hem is open ook echt open.... heb ut maar dichtgedaan voor we in een roeibootje de kamer door zouden kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 wou jij niet altijd al een waterbed yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Ik ben weer weg fijne dag tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Originally posted by: YvonneHeerlijk dat je nu zo'n lieverd hebt Madelief, maar ben ik nou nog niet wakker of zo? Ik zie geen hond hier??? quote> Klopt Von, staat op FB... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Originally posted by: Madelief Originally posted by: YvonneHeerlijk dat je nu zo'n lieverd hebt Madelief, maar ben ik nou nog niet wakker of zo? Ik zie geen hond hier??? quote> Klopt Von, staat op FB... quote> Ohhhhh vandaar... kan ik stoppen met zoeken hier Nou je het zegt Igor, lijkt me inderdaad heerlijk een waterbed. Echt. Maar ja.... Kees he? Hem lijkt het maar niks. Tsssss. ik mag ook noooooit wat:huh:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Fijne, droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen allemaal, Dune wat een krampen. Hier waait het ook heel hard. DAGPACT June Jootje Lytse Albert Snoepie Sandra Nou, nu aan de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goede morgen Sandra. Ik moet er weer vandoor. Luitjes, laterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Veel plezier Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen allemaal, Bedankt voor de koffie. Hier in het oosten van Brabant regen en hagel. Klettert af en toe gezellig tegen de ramen. Ik hoef er gelukkig niet uit. Ga een beetje opruimen en lezen. Ik probeer er weer een mooie nuchtere, dag van te maken en wens iedereen hier hetzelfde toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen Hanneke, Het is een mooie dag om binnen te blijven en lekker van alles te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Ja dat is het voordeel van de winter dat je binnen mag blijven en wat rommelen zonder schuldgevoelens dat je heel veel moet. Las net over minderen met drinken. Hoe moeilijk. Wat rustig als je het besluit hebt genomen gewoon niet te drinken. Ik heb altijd gewoon helemaal willen stoppen. Wist dat minderen geen optie was. Maar ja ieder gaat zijn eigen weg. De meesten komen er na verloop van tijd wel achter dat stoppen het beste is. Die indruk heb ik hier in ieder geval. Als eenmaal de rem eraf is is het moeilijk in de hand te houden na het eerste glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen, forummers. Honden uitgelaten (gelukkig droog). Niet veel last van mijn uitglijder van gisteren, maar toch geen fijn gevoel. Ga zometeen naar dochter, woont anderhalf uur rijden van mij vandaan. Doe ik iedere week sinds ik gestopt ben, blijf daar ook slapen. Het contact met mijn kleinzoontje is erg belangrijk, door hem houd ik mijn motivatie op orde. Maar eerst..... Uurtje slenderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goeie morgen. Hier is het nog donker zeg. het lijkt wel nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goeiemorgen frummers, Vele zo te lezen ook krampachtig geslapen. Zal het weer zijn of de stand van het sterrenstelsel. Ik ben ook een keer of vier wakker geweest en heb overwogen eruit te gaan. Toch maar omgedraaid en proberen verder te slapen. Als er nog thee is, dan graag. Maak er allemaal een droge dag van, buiten is het al nat genoeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goeiemorgen! DAGPACT June Jootje Lytse Albert Snoepie Sandra Ietjefietje miranda Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Mogguh, lijsters. De oude sok had 'n koude, natte nacht, wat 'n weder. Gelukkig wel relatief rustig. Nu lekker thuis, met 't ontie uitgeweest, cv ff hoog, te kort voor de houtkachel en dan straks op me bedje. Hou 't zo droog als je wilt, lijsters, kop dervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 He, Joopstra, how's life? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Dank je, en zo is 't, Jopie. 'n Boom die uitloopt is vele malen plezieriger dan 'n mens die buikloopt. Schaatser die ik ooit was (en mezelf eigenlijk nog wel vind ook) heb ik toch geen zin meer in ijs. Van mij mogen we rustig het voorjaar in sudderen. Het is echter nog maar begin februari, dus alles kan nog. De realist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 He, ouwe co-shoveller, wat hoor ik nu, straks stokouwe co-shoveller? De jongeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden