Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 februari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het klinkt wel erg lekker. Dat aten we vroeger altijd in de zomer. Denk dat ik dat ook maar weer eens op het menu zet. Lijkt me wel weer lekker.

Mijn eten is op en was heerlijk. Het is een eigen bedacht recept en hij was deze keer toch echt wel heerlijk, met mijn 4 seizoenenpeper er doorheen. Soms kan het zo simpel zijn. :D

Nu even uitbuiken op de bank onder het genot van Dr. Phil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik heb gegeten. Vanmiddag heerlijk geschilderd, en tussendoor kwam iemand een hele doos wol brengen voor mutsjes. Er zit ook fel geel in en daar zijn ze in India gek op, geel met rood.

En als het goed is ga ik morgen in een winkel ook nog een hele hoop wol halen. Daar hebben zo'n 1000 bollen liggen. Poeh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie :P

Ja hoor Lissy Iedere avond is er eentje af. Heb blijft erg leuk om te doen.

Moet wel een hele hoop uit elkaar halen wat het zit allemaal door elkaar, en als wol door elkaar zit, lijkt het soms net het forum hier.;)

Dus ga ik dadelijk op m'n gemakkie, lekker onder het genot van ijsthee met klontjes, zitten prutsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Hier is het eten ook op. Restjes uit de vriezer, want die moet leeg! Vandaag weer naar de fysio geweest en net tussen alle hagelbuien door gelopen!

Mijn lieve oude dametje is vannacht overleden. Ze was helemaal op, dus het is goed zo.

@ Bollie: in onze krant stonden geredde kale plofkippen met een soort fleece jasje in dierenprint. Ze vonden het zo te zien lekker tegen de kou.:D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow wat fijn Kunsie. Wat ontzettend leuk dat je mee doet. Maakt niet uit hoor dat je met 2 pennen kan breien. Dan naai je het mutsje daarna gewoon aan elkaar.

Als je bij Google "Save the children"intypt kom je op die site. Daar staat op een gegeven moment 'Mutsjes breien voor kinderen uit Azië en India"daar staat alle informatie. En lukt dat niet dan kun je ook "Mutsjes breien voor save the children"dan lukt het zeker. Mocht je het niet kunnen vinden, geef dan maar ff een seintje, dan help ik je.

Hoehahaha Lytse LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, geen paniek vrouwtje.

Laat gewoon vasten tot morgenavond.

In de natuur is ook niet altijd eten.

Morgenavond wat kip en gekookte rijst(weinig)

Als het erin blijft later nog een beetje en dan langzaam weer naar de normale kost.

Ieder hond spuugt weleens.( Jimmy nooit, taaie rakker)

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Johan: ik krijg zin in vakantie!

Wat een leuk filmpje erbij. Ik moest er meteen aan denken dat ik met een klein nichtje in het dolfijnenpark ben geweest, waar we roggen e.d. konden aaien. Ze kwamen er speciaal voor naar de kant. Ze vond het het leukste van het hele park.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...