Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Je kan het wel downloaden, ik vind het een aanrader. Een hele rustige serie, waarbij elke aflevering gewoon bestaat uit een gesprek tussen een psychotherapeut en een patiënt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ai heb ik net mijn berichtje verwijderd. Maar inderdaad, daar ben ik heel gevoelig in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Over het woord "autistisch" ben ik het niet met je eens, omdat het ook een betekenis heeft buiten de psychiatrische context. Het woord in die andere betekenis gebruiken, houdt dus niet in dat je iets "raars" of "verkeerdelijks" over autisme vertelt. Misschien een stom voorbeeld, maar ergens vergelijkbaar: mongool heeft twee totaal verschillende betekenissen. Bij autistisch liggen de betekenissen dichter bij elkaar, wat het verwarrender maakt. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Mijn mening is gewoon dat je woorden voor aandoeningen, handicaps, ziektes, niet mag misbruiken. Ik denk dat je de mensen die die aandoening, handicap etc. hebben daar enorm mee kwetst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Jen, ik ga die link opslaan en later bekijken. En ik ga nu afsluiten, mijn laptop moet aan de oplader. Welterusten en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Slaap zacht, rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Hey MM, hoe is het? Ik signaleerde je al op het "wie missen we" draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Neuuh Jen, ik heb de koffie net op en ga straks naar bed. Bevindt me, tijdelijk, in een andere tijdzone en hier moet de nacht nog beginnen terwijl jullie straks allen weer opstaan. Maar wil best ff een pot koffie zetten hoor. De eerste frummers zullen zich zo wel melden voor de dagdienst. Ga jij nog slapen. Je hebt toch geen cursus morgen:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik duik zo mn mandje in. Grappig om te bedenken dat jullie de dag gaan beginnen terwijl wij em zo eindigen. Heb een fijne dag allen. Lief zijn, andere kindjes niet slaan en goed luisteren naar de juf of de meester, oke? Ga goed en take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Mag ik daar wel om lachen... Nee geen cursus, gewoon lekker thuis. Het was een vreemde ervaring bij mijn psychiater vandaag. "Ok, je had een reden om te drinken." - Ik zag hem denken dat hij dat minder erg vond dan zonder reden drinken, of beter te behandelen misschien - "Maar het was heel dom. Je had controle kunnen hebben." Even laten bezinken. Forum is beslist strenger. Als hij streng was, ging ik wellicht niet. Denkdenk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Waar zit je, Bam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden