Spring naar bijdragen

Woensdag 6 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Over het woord "autistisch" ben ik het niet met je eens, omdat het ook een betekenis heeft buiten de psychiatrische context. Het woord in die andere betekenis gebruiken, houdt dus niet in dat je iets "raars" of "verkeerdelijks" over autisme vertelt.

Misschien een stom voorbeeld, maar ergens vergelijkbaar: mongool heeft twee totaal verschillende betekenissen. Bij autistisch liggen de betekenissen dichter bij elkaar, wat het verwarrender maakt.

Denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neuuh Jen, ik heb de koffie net op en ga straks naar bed. Bevindt me, tijdelijk, in een andere tijdzone en hier moet de nacht nog beginnen terwijl jullie straks allen weer opstaan.

Maar wil best ff een pot koffie zetten hoor. De eerste frummers zullen zich zo wel melden voor de dagdienst. Ga jij nog slapen. Je hebt toch geen cursus morgen:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik daar wel om lachen...

Nee geen cursus, gewoon lekker thuis.

Het was een vreemde ervaring bij mijn psychiater vandaag.

"Ok, je had een reden om te drinken." - Ik zag hem denken dat hij dat minder erg vond dan zonder reden drinken, of beter te behandelen misschien - "Maar het was heel dom. Je had controle kunnen hebben."

Even laten bezinken. Forum is beslist strenger. Als hij streng was, ging ik wellicht niet.

Denkdenk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...