Spring naar bijdragen

Woensdag 6 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het gaat niet slecht hoor, ik ben gewoon een uitgesproken nachtmens.

'k Ben zeer trots dat ik al elke dag om acht uur op het werk ben geraakt.

- ook wel een beetje "opgewonden" (in negatieve zin) door een mailtje, maar dat kan ik hier niet uitleggen -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je Jen. Maar kun je dan nog wel goed funcioneren?

Btw ik ga als ik de volgende dag vroeg moet beginnen op tijd naar bed. Maar ik kan dan de slaap niet vatten en lig bijna de hele nacht wakker. Ik heb dan het idee dat ik mijn werk niet zo goed kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je kunnen opschrijven waarmee je het niet eens bent en dat kunnen terugsturen? Je hoeft jezelf niet de jongste te voelen, natuurlijk.

Ik zat vandaag naar iedereen te kijken in de vergadering en ik voelde me wel het jongste, het meiske, maar was eigenlijk net zover in het verhaal als dat zij waren. Dat voelde goed en daardoor durfde ik meer te zeggen dan ik van plan was. Veel meer.... :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa, een trauma is een woord dat gebruikt wordt voor ernstige gebeurtenissen zoals misbruik.

Dat soort zaken is mij bespaard gebleven.

Wel heb ik me heel vaak genegeerd gevoeld, dikwijls ervaren dat mijn problemen geminimaliseerd werden, altijd de laatste in de rij geweest ... Ik heb min of meer een minderwaardigheidscomplex ontwikkeld, en probeer nu met behulp van mijn psychiater assertiever te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, woorden kunnen soms anders geïnterpreteerd worden door verschillende mensen. Jij bent daar heel gevoelig aan he?

In Treatment is een Amerikaanse serie. 'k Geloof dat ze het al op canvas uitzonden, momenteel is het op acht, maar da's een Belgisch kanaal dat je in Nederland niet hebt. http://www.imdb.com/title/tt0835434/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...