rosa45 Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Ha Dune, ik ben er nog. Ik heb vanavond gewerkt en dan ben ik zo hyper als wat. Morgen moet ik weer om 7 uur op om mijn kinderen op tiid de deur uit te werken. Dus ik zou er verstandig aan doen om nu mijn bed op te gaan zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Trusten allen, Ik ga ook inpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Nou, lekker dan. Totaal geen respons. Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Ik ben ook nog hyper rosa. Ach ja, what's new? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Wil je erover praten, Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Ha Jen, Hoe gaat het? Ik zei wel heel stoer dat ik mijn bed op ging zoeken maar ik zit hier nog steeds achter mijn laptop:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Het gaat niet slecht hoor, ik ben gewoon een uitgesproken nachtmens. 'k Ben zeer trots dat ik al elke dag om acht uur op het werk ben geraakt. - ook wel een beetje "opgewonden" (in negatieve zin) door een mailtje, maar dat kan ik hier niet uitleggen - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Knap dat je dat lukt, Jen. Ennnnn, wat voor mailtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik kan alleen maar zeggen dat ik het met de voorstellen in de mail niet eens ben, en het vermoeden heb dat ik weer in mijn rol van jongste geduwd ga worden wiens mening niet meetelt. Een mini-jeugdtrauma zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goed van je Jen. Maar kun je dan nog wel goed funcioneren? Btw ik ga als ik de volgende dag vroeg moet beginnen op tijd naar bed. Maar ik kan dan de slaap niet vatten en lig bijna de hele nacht wakker. Ik heb dan het idee dat ik mijn werk niet zo goed kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 A propos, mijn werkweek zit er wel op ... Meer dan halftijds zou ik echt nog niet kunnen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Tot hiertoe functioneer ik goed, rosa. Gisteren bijvoorbeeld heb ik na het werk wel twee uurtjes geslapen, en dan om half twee mijn bed in. Zo haalde ik toch zeven uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik denk dat als het woord "mini" voor het woord "trauma" staat dat het trauma dan geen trauma is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Zou je kunnen opschrijven waarmee je het niet eens bent en dat kunnen terugsturen? Je hoeft jezelf niet de jongste te voelen, natuurlijk. Ik zat vandaag naar iedereen te kijken in de vergadering en ik voelde me wel het jongste, het meiske, maar was eigenlijk net zover in het verhaal als dat zij waren. Dat voelde goed en daardoor durfde ik meer te zeggen dan ik van plan was. Veel meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Pfff, ja zeven uur is goed. Ik wou dat ik dat haalde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik ben echt ontzettend moe. Al vanaf het moment dat ik thuiskwam. Misschien wat teveel van mezelf gevraagd? Terwijl ik dat wel ontzettend gaaf vond. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Rosa, een trauma is een woord dat gebruikt wordt voor ernstige gebeurtenissen zoals misbruik. Dat soort zaken is mij bespaard gebleven. Wel heb ik me heel vaak genegeerd gevoeld, dikwijls ervaren dat mijn problemen geminimaliseerd werden, altijd de laatste in de rij geweest ... Ik heb min of meer een minderwaardigheidscomplex ontwikkeld, en probeer nu met behulp van mijn psychiater assertiever te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ok Jen, maar daarom vind ik het woord "mini-jeugdtrauma" nog niet goed. Maar ik hoop dat je met behulp van je psychiater je beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Het is niet mijn beste woorduitvinding ooit, dat geef ik toe Ben jij nog steeds hyper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Het wordt al minder. En bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ja, mijn hart luchten hielp wel. Gek soms he? Ik kijk ook met een half oog naar een heruitzending van In Treatment, ken je dat? Dat kalmeert me vaak, de therapeutische gesprekken, ook al gaat het dan over totaal andere problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik ken dat programma niet. Op welk net is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Pfff ik kan nu net zo goed opblijven. Over een paar uur gaat de wekker alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ja, woorden kunnen soms anders geïnterpreteerd worden door verschillende mensen. Jij bent daar heel gevoelig aan he? In Treatment is een Amerikaanse serie. 'k Geloof dat ze het al op canvas uitzonden, momenteel is het op acht, maar da's een Belgisch kanaal dat je in Nederland niet hebt. http://www.imdb.com/title/tt0835434/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden