Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: Johan WOkee, maar wetgeving, net zoals opiniƫrende artikelen in kranten, zijn onderdeel van een intellectueel discours en zeggen verder weinig over de belevingswereld van een zeventienjarige in Lommel of Neerpelt.quote> Hm. Er is geen betoging georganiseerd door een groep homohaters of zo. Dat zou vroeger wel het geval geweest zijn, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Helaas, Dinah is alweer weg. @ Jootje: gelukkig was het alleen maar je laptop. Ik ben blij je weer te lezen. Wijfie en jij hebben echt iets aan elkaar! Samen droog. @ Smikkie: niets is het waard om te gaan drinken. Dat roepen hier een heleboel mensen en ze hebben gelijk. Blijf bij jezelf joh. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Even iets om bij stil te staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Waar moeten we bij stilstaan Jootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Hoi Lytse, goeienavond. Alles ok??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Hi Jootje, allerlei vervelende dingen in de privƩsfeer, maar zonder drank blijven gaat goed. Ik druk me wat krakkemikkig uit. Wij hebben een buitenlamp die ik net heb aangezet, omdat er een enorme sneeuwbui naar beneden komt. Mooi joh! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: Johan WIk maak mij niet druk Smikkie. Ik leid U van boosheid naar medelijden omdat boosheid slecht is voor het gestel van een mens.quote> Nee... ff serieus johan!? Je ziet dit echt zo he? Ik vind het niet meer grappig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Programma op SBS 6, Jen. (mijn vader is zwanger) En dan maar denken dat wij problemen zijn of hebben. T is overal wat. Maar deal er maar mee. Want dat is wat je MOET. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 @ HTS: gauw naar bed dan. Welterusten en tot morgen. @ Jen: de honden wennen aan elkaar hĆØ. Gelukkig joh. Net een aardbevinkje in Groningen, was op het journaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ga slapen.. trusten all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: LytseHi Jootje, allerlei vervelende dingen in de privƩsfeer, maar zonder drank blijven gaat goed. Ik druk me wat krakkemikkig uit. Wij hebben een buitenlamp die ik net heb aangezet, omdat er een enorme sneeuwbui naar beneden komt. Mooi joh!Lytse.quote> Jammer Lytse, van de problemen. Maar kunnen waarschijnlijk wel opgelost worden.Hoop ik. En zonder drank gaat alles zowiezo beter.Hier geen sneeuw maar wel zware hagelbuien en veel regen.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik ga ook slapen. Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. @ Jen: denk aan je ritme!!! Morgen allemaal een goede dag toegewenst en lekker slapen hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 slaap zacht lieve Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Weltrusten Lytse, slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: Johan WLees maar na Rickert. It's no big deal. It's just how things work. En ik ben blij dat je daar plezier aan beleeft.quote> Jow Johan... ik wil je feest niet verpesten maar denk dat je aan het doorschieten bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik pb je het wel johan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik zie wel dat er hier aan sfeer nog steeds niets veranderd is. Jammer.... Weltrusten voor diegene die hier nog wel zijn om de alcohol de baas te zijn te blijven, of te worden. Veel liefs en weltrusten Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 HĆ© Soothe, Hoe is het ouwe jonge? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Hoi Ferry . Kan beter Ferry. Ietwat down. Alles loopt traag. Weinig zin in alles. Ik hoop dat het voorjaar het wat beter maakt. Kan so wie so slecht tegen dat sombere weer. Ik begrijp dat jij toppie gaat. Ik weet nog van je grote trigger op de boot. Maar... je bleef droog. Een groet ouwe reus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ja Soothe, voor mij mag het ook snel weer voorjaar worden. Met de drank heb ik gelukkig geen problemen meer. Maar zeg nooit nooit, je weet het niet. Het staat altijd dichter bij dan je denkt. Doe Anna de hartelijke groeten van me. En ja de boot ligt op de werf te wachten. Ik zal blij zijn , als ze weer te water is. Groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Zo de hond is uit geweest. En nu gaat de baas, ook zijn mandje in. Welterusten allemaal. En houdt het morgen allemaal droog. Dan geniet je meer van de dag. Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Klopt Ferry, het blijft nooit toegeven. Tot nu is me dat gelukt. Trusten schipper. Zal de groetjes geven. Ik ben soms een doorgeefluik. Vertel alleen de mooie dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden