Yvonne Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Goedemorgen luitjes, vandaag een vroegertje voor de zaterdag wat mij betreft, voordeel is dat het lekker stil op de weg is straks Koffie staat al klaar en ook de thee is gezet voor de liefhebberts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Doe mij maar een koffie. Ik moet vandaag een berg administratie doen, dus kan het gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Staat inmiddels voor je neus Jen. Klinkt heftig die berg, maar alsie weggewerkt is is dat natuurlijk wel weer heel heel fijn toch? Leuke laarzen overigens Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Vinnik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Je 'mot' ut alleen wel effe doen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Goeie morgen allen, Zit fris en fruitig achter de PC ook al heb ik geen oog dicht gedaan vannacht!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Jeetje Taurus, hoe kan dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Oeps.... ik moet gaan opschieten zie ik.... gauw de douche in. kom straks nog wel even kijken naar je antwoord Tau.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Tau werd achtervolgd door zeven vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Hallo Yvonne, Ik heb hier een map met allerlei ideeën die ik al jaren geleden heb bedacht. Maar door gebruik heb ik daarvoor nooit de energie gehad het is tijd dat ik wat ga ondernemen heb dus de hele nacht van alles opgeschreven en uitgewerkt. En Jen jij hebt volgens mij ook niet geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 morge, ik pak ook even een bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Goedemorgen, na een tijd afwezigheid, toch weer teruggekomen, heb een flinke terugval gehad maar nu weer 2 weken droog. Gisteren ook met medicatie begonnen, en heb nu een daas in de kop, maar goed, schijnt er bij te horen de eerste week Is er nog iets verandert, veel nieuwe mensen erbij? zag yvonne al voorbij schuiven en die zorgt nog steeds voor de koffie!! heel fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Goedemorgen fruumers, Yvonne graag koffie zwart. Lien welkom, jammer van de terugval. Jen werk ze. DAGPACT Sandra En nu koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 goede morgen frummels. is de koffie nog te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 lien welkom terug hoe kwam het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Pff ook hier gisteren een terugval. Schaam me kapot. Nu maar weer opkrabbelen en weer doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 hoe kwam het , denken dat je toch weer sociaal kunt drinken, en voor je het weet neemt de drank alles weer over!!! en de tijd van het jaar, de winter, word ik altijd depressief van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 duidelijk Tau... vandaag dan meer even meepikken. Staat verse koffie Igor, slaapkop, hihi. Zelf inschenken lui, ik ga rennen nu. Laterrrrrrrrrrrrrrd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 tja lien da's een grote instinker, ik ken het. en mark???? je ging toch zo goed, watsgebeurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 werk ze yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 ja man. Ik weet het kan ook niet echt een reden geven, mischien omdat ik maar niks van de kliniek hoor dat zit me dwars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 idd een grote instinker, maar goed we beginne weer opnieuw, moet lukken, maar het nooit klinkt zo heftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 mark maandagmorgen meteen bellen. lien tuurlijk mag je wel drinken......ooit. maar je weet ook wat de gevolgen zullen zijn. dus de keus is aan jou, wil je nog wat van je leven maken dan lijkt het me verstandiger om het voorlopig droog te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Das mooi gezegd Igor, en ik wil absoluut iets van mijn leven maken, dus ik hou het zeker ff droog. en ga niet te ver vooruit denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 zo en nu aan de dag beginnen met gelukkig een 'helder' hoofd. ik moet heeeel veeeel doen en dan vanavond als beloning een lekker gebakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden