Dylan Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: JenDe wil om iets om te buigen moet er zijn.quote> Die wil heeft hier denk ik iedereen wel Jen. Het BESLUIT om iets af/door te breken moet er zijn.En nu ga ik echt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ik weet niet of ik er om màg lachen Smikkie. Het is gezonder als ik me er voor schaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dat vind ik nog redelijk rationeel te noemen. Ik stond daar samen met een drinkmaat, en heb hem gevraagd om mijn raam in te slaan. Hij deed dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 ik hoop dat ik niemand trigger met het volgende, ik heb vanavond voor het eerst in twee jaar weer gesneden, de spanning van de opleiding die niet doorging was zo hoog dat ik geen andere manier zag. Ja, drinken, maar dat is ook niet wat. Maar goed, dit is ook niet wat, maar nee, das niet waar: het verlicht de spanning, het geeft ruimte. Dat klinkt mss gek maar is echt waar, er valt een deel van de spanning van je af. Ik heb mij ook nooit geschaamd voor mijn arm vol littekens, nou das niet waar, ik draag altijd lange mouwen en das niet voor niks natuurlijk. maar goed, het is gebeurd en het is er..morgen maar weer zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Daar trigger je me absoluut niet mee nee. Ik weet ook echt niet wat ik moet zeggen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Zoals ik het lees, heb je niet echt spijt van dat snijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Als je je niet schaamt omwille van je arm vol littekens, is dat dan omdat je denkt dat het mensen niet opvalt? Of ben je er trots op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Was bang om mensen te triggeren, Smik. Ik moet een paar dagen time out nemen, mijn toekomst hangt niet af van morgen tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 nee, Jen, ik schaam mij niet omdat het mij ooit heeft geholpen, ooit was het nodig. Toch vind ik t wel lastig as mensen t zien, t is lastig uit te leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ik zag het ooit bij een meisje, en had ontzettend medelijden met haar. Wellicht wil je dergelijk medelijden niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Het is voor nu goed, Smik, de spanning is er af. Ik heb begeleiding van een psychiater en een psycholoog. Het is klaar nu: ik ga naar bed en morgen is een nieuwe dag met nieuwe kansen, ik kom er wel! Bedankt Smik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dank Smik! Welterusten Smik en Jen, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dank Smik! Welterusten Smik en Jen, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ja 't is morgen weer zover. Lukt wel hoor. Mijn collega is er niet dus ik kan slapen, oeps, doorwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ik kan wel een dagje op weinig slaap, heb vorige nacht heel lang geslapen. 't Is wel mijn ambitie om mijn ritme wat meer gezond te krijgen, maar alles op zijn tijd. Die lange wandeling van vandaag vertelde me ook iets belangrijks: ik werd niet duizelig, had geen paniekaanvallen, werd niet vreemd licht in mijn hoofd... kortom het gaat goed met me. Als ik zaterdag had gezopen, dan was dat niet gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ik heb nog veel last van angst voor de angst, dat wel. Maar ik veronderstel dat dat veel tijd nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hm, misschien moet ik het er eens met mijn psychiater over hebben, ik wil er ook wel hulp bij. Wat ik afgelopen week ook had: zou ik soep nemen, ja of nee? Ken je dat, soepangst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Goed voor je Smikkie. Sloppel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden