Spring naar bijdragen

Zondag 17 februari 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Smikkie
Trek voor mij is. Denkend...heerlijk een ijskoud biertje/pint, liefst vlaams. Dan gewoon denkendquote>

Ja, maar dat is dan toch te vergelijken met een lekkere biefstuk? Wanneer je daarvan houdt tenminste. En daar mogen ze me echt voor wakker maken.
Toch eet ik het vrijwel nooit, gewoon omdat het zo lastig te kopenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: irunalone
maar een gedachte is, met wat inspanning, soms wel om te buigen, of wordt dat lastig?quote>

Nee, dat is niet lastig en dat is precies wat het is. Ombuigen. In mijn geval dat het gewoon niet aan de orde kan komen. Zinloos om er energie aan te verspillen dus. Die gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft niets met zwakte te maken Smikkie. Moet nu wel lachen, want o wat kan ik me die kwaadheid voorstellen. Dat dan weer wel.

Nog zo iets, ik heb ook steeds gewoon alcohol in mijn koelkast staan. Ook toen ik stopte. Alleen niet voor mij. Dat stond vanaf het begin vast en was en is daarom ook geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een valkuil is mij al eens overkomen. Ik meen in 2007 of zo. En dan ben je snel terug bij af, al willen velen daar nog niet aan geloven. Voor mij was dat zeker een leermoment. Ik hoop het dan ook niet nog eens mee te maken. Maar nu ben ik in elk geval gewaarschuwd. Kende toen het forum ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jen, nee natuurlijk niet, kan niets en heb veel pijn, ook hoofd pijn.

vandaag de hele dag geslapen, was makkelijk voor de thuiszorg. komen 2x p. dag om me te wassen en aan te kleden en 's avonds weer uit kleden,.

kan nog geen ei eten, ik hou nu op, want zit te huilen en moet er zo weer uit, maar wilde juulie het even laten weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, drinken is wel het laaatste waar ik aan den en roken ook.

eigenlijk moest ik naar een verpleegtehuis, om te revalideren en dat er dan voor me gezorgd wordt. gelukkig heb ik die buren waar ik vaak over schrijf en iedereen heeft een sleutel. di weer naar de gipskamer, hoop dat ik lichter gips krijgt, want dit weegt wel 2 kilo en het zit heeeel erg strak. gaat nog lang duren.

ben gewoon uitgeput.

wie het ervaren wil gaat maar eens een dag met zihjn doe hand op zijn rug leven, naar de wc, koken etc. en dan de pijn nog.

welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...